Zdravím Tě, Pitrisi!Pitris píše:Harry píše:.....Já jezdím na 10W60 (Sunoco) a žádné sebemenší problémy NEMÁM. Ani se startováním v nejtvrdších mrazech.
Rozdíl mezi namazáním při studeném startu doženu "lehce v rytmu"použitím aditiva Bishop´s, a o nic se dál nestarám.
V oleji 10W60 mám výkonovou reservu.....
Harry, vítej "zpět"..... a to ostatní jsme si vlastně řekli po telefonu![]()
Ta 10w60 je opravdu třída s velkou výkonnovou a tepelnou rezervou, ale na ty mrazy, co byly, moc nejvhodnější není. Ty máš ale (tuším, že) garáž, takže si v pohodě. Pro auta, která v těch mrazech parkují venku - a spousta z nich má v motoru hydroštely - je vhodnější třída 5w, a pokud chci tu "výkonnovou rezervu", tak "padesátka" ji "nabízí" taky.
A (podle mne), než "něco" v oleji "dohánět" nějakou přísadou do oleje, tak raději olej s vhodnějším teplotním rozsahem/lepšími nízkoteplostními vlastnostmi.....
V podstatě máš pravdu. Já mám auto v garáži, a mám tam i pivo, a to mi nezamrzlo....


Přípravky Bishop´s používám jako jediná aditiva a to i do automat. převodovky. Hydroštely můj motor nemá, takže nemám problém s 10W. Každý ty problémy řešíme trochu odlišně, já používám Bishop´s Original 906 GDC čistě kvůli promazání při studeném startu (a těch mám hodně).
Jak zní slogan: "Pan Bishop naučil oleje mazat!"

Zatím ti, co to používají (na moje doporučení) také, si nestěžují, a používají to stále....

