Oleje.cz

 

Bishop's

Fórum o automobilových mazivech

Moderátoři: Demo, Pitris

Příspěvekod Harry » pát bře 23, 2012 0:19

Pitris píše:
Harry píše:.....Já jezdím na 10W60 (Sunoco) a žádné sebemenší problémy NEMÁM. Ani se startováním v nejtvrdších mrazech.
Rozdíl mezi namazáním při studeném startu doženu "lehce v rytmu" :wink: použitím aditiva Bishop´s, a o nic se dál nestarám.
V oleji 10W60 mám výkonovou reservu.....

Harry, vítej "zpět"..... a to ostatní jsme si vlastně řekli po telefonu :wink:
Ta 10w60 je opravdu třída s velkou výkonnovou a tepelnou rezervou, ale na ty mrazy, co byly, moc nejvhodnější není. Ty máš ale (tuším, že) garáž, takže si v pohodě. Pro auta, která v těch mrazech parkují venku - a spousta z nich má v motoru hydroštely - je vhodnější třída 5w, a pokud chci tu "výkonnovou rezervu", tak "padesátka" ji "nabízí" taky.
A (podle mne), než "něco" v oleji "dohánět" nějakou přísadou do oleje, tak raději olej s vhodnějším teplotním rozsahem/lepšími nízkoteplostními vlastnostmi.....
Zdravím Tě, Pitrisi!
V podstatě máš pravdu. Já mám auto v garáži, a mám tam i pivo, a to mi nezamrzlo.... :D V Dobřichovicích je teplo. :) http://www.novinky.cz/domaci/262181-v-c ... icich.html
Přípravky Bishop´s používám jako jediná aditiva a to i do automat. převodovky. Hydroštely můj motor nemá, takže nemám problém s 10W. Každý ty problémy řešíme trochu odlišně, já používám Bishop´s Original 906 GDC čistě kvůli promazání při studeném startu (a těch mám hodně).
Jak zní slogan: "Pan Bishop naučil oleje mazat!" :)
Zatím ti, co to používají (na moje doporučení) také, si nestěžují, a používají to stále.... :wink: Ještě mi nikdo nevynadal. :D
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.

Castrol NEBRAT !

Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy :wink:

Není dne, aby se člověk nenas*al.

Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Uživatelský avatar
Harry
 
Příspěvky: 1147
Registrován: čtv srp 06, 2009 17:55

Příspěvekod bjukemen » pát bře 23, 2012 1:21

..nechem sa teraz nikoho dotknut,ale na moje pomery je ten Bishop drahy,jenoduch si to nemozem dovoliť stojí od 35€ vyššie a za to mam movu napln do motora teda olej..tak neviem
BMW e39 530D

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
ROWE SUPER LEICHTLAUF SAE 10W-40 HC-O + purflux
bjukemen
 
Příspěvky: 4671
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvekod Pitris » pát bře 23, 2012 20:22

Harry píše:.....Každý ty problémy řešíme trochu odlišně.....

Přesně tak -
- každý máme svůj recept, a jednoznačně určit, který je lepší, nebo horší, je těžké.....

Harry píše:.....Jak zní slogan: "Pan Bishop naučil oleje mazat!".....

Možná na tom něco bude..... :lol:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Elite Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin -> 235/45-18
Převodovka: Yacco BVX 500 X 75w80
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 26430
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvekod Colommbo » sob bře 24, 2012 10:59

2 Harry and others: Koukal jsem na netu na ten Bishop's (teda ne, že bych si ho chtěl hned pořídit, i když je to docela zajímavý,) ale nechápu dost dobře dávkování (použití)... :oops:

"Návod k použití: Smíchat obsah celého balení výrobku s olejem v poměru 1:20 ( 5% přísada), nalít do motoru a ten nechat alespoň 2 min běžet, aby se produkt dokonale promíchal s olejem ...bla,bla,bla... Balení plastikové dózy 946 ml"

Pokud mám tedy dle návodu smíchat obsah celého balení (946ml) přípravku s olejem, abych dodržel 5% poměr (1:20), měl bych na to použít necelých 19 litrů oleje... :oops: :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Ravenol HVT 5W50,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
"Jestliže se člověk hádá s blbcem déle než půl minuty, hádají se už dva blbci." Jan Werich
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 9284
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Příspěvekod Demo » sob bře 24, 2012 11:41

A to se vyplatí :D
Mrkev, 1.5 TSI 110 kW, 2019
Uživatelský avatar
Demo
 
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvekod Pitris » sob bře 24, 2012 23:23

Colommbo píše:Pokud mám tedy dle návodu smíchat obsah celého balení (946ml) přípravku s olejem, abych dodržel 5% poměr (1:20), měl bych na to použít necelých 19 litrů oleje... :oops: :?

19 litrů oleje? No jo, musíš mít autobus..... :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Elite Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin -> 235/45-18
Převodovka: Yacco BVX 500 X 75w80
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 26430
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvekod Harry » sob bře 24, 2012 23:51

Colommbo píše:2 Harry and others: Koukal jsem na netu na ten Bishop's (teda ne, že bych si ho chtěl hned pořídit, i když je to docela zajímavý,) ale nechápu dost dobře dávkování (použití)... :oops:

"Návod k použití: Smíchat obsah celého balení výrobku s olejem v poměru 1:20 ( 5% přísada), nalít do motoru a ten nechat alespoň 2 min běžet, aby se produkt dokonale promíchal s olejem ...bla,bla,bla... Balení plastikové dózy 946 ml"

Pokud mám tedy dle návodu smíchat obsah celého balení (946ml) přípravku s olejem, abych dodržel 5% poměr (1:20), měl bych na to použít necelých 19 litrů oleje... :oops: :?

To máš pravdu - je to "trochu" zmatečné.... :D
Tady se počítá s tím, že to leješ do velikého motoru, resp. že máš celý vozový park. Asi je to "otrocky" přeloženo, :wink: nebo prostě někdo úvodní větu prvního souvětí dal (omylem) do všech návodů.....
Vtip je v tom, že chemické složení je shodné s recepturou 460-G i s 400-D, :wink: ovšem použití receptury 906 GDC je finančně výhodnější.
Navíc, pokud dodržím předepsaný poměr, mám jistotu, že jsem použil dobře.
U malého balení návod nerozeznává, zda mám v motoru 3,5 nebo 6,5 litru oleje.... :?
Já jsem tu problematiku dlouho a pečlivě studoval a prokonsultoval telefonicky s hlavním dovozcem. (Jméno už jsem zapoměl, tenkrát to byl, a patrně stále je, majitel http://www.bishopsoriginal.cz/ pokud se pamatuji tak to byl inženýr.) Konsultoval jsem to proto, páč jeden jeho dealer (z Tábora) psal na svém webu, že toto někteří dělají, a že to může jejich benzinové motory poškodit,.... což byla úmyslná lež.
Pak to po mém telefonátu smazal.... :wink: Píši o tom zde http://www.subaruclub.cz/forum-tema/adi ... ssage39595
Do svého motoru s obsahem olej. náplně 4,5 l, liji 0,25 litru. Není to přesné, ale neškodí to.:)
Mimo jiné to používám i do sekačky. Po panáku se méně hřeje....:D
Pokud to někoho zajímá je toho o tom dost napsáno zde http://www.subaruclub.cz/
Stačí použít vyhledávač: http://www.subaruclub.cz/msgboard_posts ... =Filtrovat
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.

Castrol NEBRAT !

Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy :wink:

Není dne, aby se člověk nenas*al.

Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Uživatelský avatar
Harry
 
Příspěvky: 1147
Registrován: čtv srp 06, 2009 17:55

Příspěvekod Colommbo » ned bře 25, 2012 8:18

Děkuju za vysvětlení a doplnění, Harry, čtvrt litru přípravku na jednu olejovou náplň už mi přijde daleko rozumnější... :) Tudíž jedno celé balení Bishop's lze (+-) použít do čtyř motorů nebo do jednoho čtyřikráte po sobě, teď jde jen o to, co ten přípravek udělá, když ho budu třeba po tři-čtyři roky skladovat (byť v chladnu a temnu... :) ) Nechám si to ještě projít hlavou a uvidím, nicméně při takovým dáfkování už to není ani tak moc drahý. Ještě jednou dík, Harry, a opatruj se, v rámci možností, ty i tvoji blízcí...! :wink:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Ravenol HVT 5W50,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
"Jestliže se člověk hádá s blbcem déle než půl minuty, hádají se už dva blbci." Jan Werich
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 9284
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Příspěvekod NOVON » ned bře 25, 2012 9:07

HARRY: Mohl bych se tě zeptat na doporučení přísady pro uvolnění zapečených kroužků?Nejspíš je to můj případ..Díky
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
NOVON
 
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Příspěvekod skodovkar » ned bře 25, 2012 9:43

I modelář mi kdysi Bishops doporučoval. Jenomže když jsem si spočítal na kolik by mě dané přípravky vyšly, tak je pro mě levnější vlastnoruční GO. Ale samozřejmě to každému může vycházet jinak :wink:
skodovkar
 
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvekod kornel » ned bře 25, 2012 10:15

ja som kedysi jednu bishop recepturu na precistenie palivovej sustavy aplikoval v Nissane.. a do dnes doby to auto nabehalo dalsich cca 60tkm bez problemov. :D
Uživatelský avatar
kornel
 
Příspěvky: 1573
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Příspěvekod NOVON » ned bře 25, 2012 11:53

skodovkar píše:I modelář mi kdysi Bishops doporučoval. Jenomže když jsem si spočítal na kolik by mě dané přípravky vyšly, tak je pro mě levnější vlastnoruční GO. Ale samozřejmě to každému může vycházet jinak :wink:
No jo,u embečka možna jo,ale u mého mondea těžko..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
NOVON
 
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Příspěvekod Colommbo » ned bře 25, 2012 17:32

Tož jdu do toho Bishopa, už jsem si ho objednal... Balení Harryho přísady do oleje mi vystačí natřikrát, možná to bude jen takový placebo, ale motoru to, myslím, neuškodí, lepčí než Slick s PTFE... :oops:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Ravenol HVT 5W50,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
"Jestliže se člověk hádá s blbcem déle než půl minuty, hádají se už dva blbci." Jan Werich
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 9284
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Příspěvekod Pedro » ned bře 25, 2012 18:42

Servus C. U solidního motoru nejsem zastáncem jakýchkoliv přísad nabourávajícich složení oleje. U vyběhanejch budiž,vyzkoušel jsem snad vše co tady bylo po r. 89 k sehnání,vyjma jednoho přípravku vše na h ...,
dej 5 event.10,15w- a hlavně 50!
Ušetřené peníze nasypej jinam. Třeba do mě.
Uživatelský avatar
Pedro
 
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Příspěvekod Colommbo » ned bře 25, 2012 18:52

Možná jsem blbec, no, tož mi to protentokrát odpusťte, chlapi, a nekamenujte mě... :oops: A tu padesátku v motoru už mám, PePe, Mobil1 5W50 a zatím spokojenost, o tom jsem tu už psal výše. :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Ravenol HVT 5W50,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
"Jestliže se člověk hádá s blbcem déle než půl minuty, hádají se už dva blbci." Jan Werich
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 9284
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Další

Zpět na Automobilová maziva

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků