Bishop's

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Bishop's

Příspěvek od Colommbo »

ee, 460-G je "normální" olejové aditivum http://www.bishopsoriginal.cz/?p=97, na uvolnění kroužků je receptura 560 http://www.bishopsoriginal.cz/?p=102
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Bishop's

Příspěvek od Brembo »

tiež som skusil bishop,žiadne pozitívne ani negatívne vlastnosti nepozorujem.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Bishop's

Příspěvek od NOVON »

bjukemen: Tak jsem šoupnul do převodovky to aditivum MoS2 od LM a fakt je převodovka méně hlučná..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Bishop's

Příspěvek od bjukemen »

..fajn som rad ze pomohlo.. aj ja ho tam mrzknem
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Bishop's

Příspěvek od NOVON »

bjukemen: Jo cosi to pomohlo."zpívala" mi 3 a 4,teď to skoro neslyším,resp. musím vypnout radio,abych to slyšel..Před tím jsem to slyšel i přes radio:-) Převodovka má 450 000 km na hrbě..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Bishop's

Příspěvek od bjukemen »

..ejha tak kilometraz ma fakt dobru,mne ked sa podari povolit vypust tak tiez vymenim napln a mos2
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
kodajz

Re: Bishop's

Příspěvek od kodajz »

NOVON píše:bjukemen: Tak jsem šoupnul do převodovky to aditivum MoS2 od LM a fakt je převodovka méně hlučná..
NOVONe jaký přípravek přesně si dal do převodovky? LM má v nabídce 3 druhy s molybdenem.

Mám na autě podobné zvuky na převodovce jak ty když se zahřeje olej. Asi je to diferencial. Taky jde špatně řadit když je olej ztuhlý (mínusové teploty) Uvažoval jsem o oleji 75W a k němu právě to molybdenové aditivum. Co na to říkáte?
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Bishop's

Příspěvek od NOVON »

kodajz: No a co máš za auto? Já tam dal LM Getriebeoil aditiv s MoS2,2 tuby..Ono taky záleží jaký problém v převodovce je,rozhodně ty přísady nejsou "všelék",někdy pomůžou a někdy bohužel ne..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
kodajz

Re: Bishop's

Příspěvek od kodajz »

jj s tím, že nemusí pomoct počítám, chci vyzkoušet nějaké rozumné řešení. Ten molybden mi příjde v pohodě. Vše ostatní mám strach dát. Mám Renault Trafic, Renault převodovka PF6-6ti kvalt, najeto 140 tkm, rv 2008, a asi před 6000 km měněny ložiska v převodovce :-( i na diferáku. Mám tam teď olej ELF tranself NFP 75W80 podle doporučení výrobce. Asi ho tam nechám a jen přidám ten molybden. NOVONe kolik už máš na tom molybdenu najeto?
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Bishop's

Příspěvek od NOVON »

Kodajz: No na předešlém autě asi 5 tis.km ze 460 tis.km celkových..Teď u stávajicího auta jsem to dal do převodovky zase LM MoS2+ PTFE (teflon)přísadu pro převodovky od EKOLUBE..Mám na tom najeto cca 2 tis.km..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
kodajz

Re: Bishop's

Příspěvek od kodajz »

Díky za info NOVONe. Jsi spokojený s LM s molybdenem. Já jsem se jinde dozvěděl, že po aplikaci do převodovky Renault PF6 s olejem ELF tranself NFP 75W80 šlo špatně řadit i za tepla. Dotyčný pak musel měnit olej v převodovce. Potýká se stejnými problémy jak já po výměně doporučovaného oleje ELF tranself NFP 75W80. A nejsem sám, na Renault foru je takových jako já hodně.
Mám teda otázku, pomůže aplikovat do převodovky přípravek Bishop 515 ???
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Bishop's

Příspěvek od Pitris »

Přísady do převoďáků mohou trochu pomoci, ale pokud jde řadit špatně i s olejem od výrobce převodovky přímo předepsaným, viděl bych problém jinde - spojka, synchrony, seřídit řazení....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Koliesko

Re: Bishop's

Příspěvek od Koliesko »

Ma tu niekto skusenost s odkalovacou prisadou od Bishopu - Receptura 501 ?? Neviete ci je lepsie naliat ju do studeneho, alebo do (aspon trochu) tepleho oleja??
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Bishop's

Příspěvek od Colommbo »

"Návod k použití: Před výměnou oleje přidat 354 ml přípravku do oleje a ujet normálním způsobem 25-40 km. Vyměnit olej..."
Tedy je zcela a úplně jedno, jakou bude mít při nalití přípravku olej zrovna teplotu... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Ještěr

Re: Bishop's

Příspěvek od Ještěr »

Při dvou po sobě jdoucích výměnách oleje jsem odkaloval tentýž zážehový motor přísadou 501 a poté jsem přidal do nového oleje přísadu 560. Stala se mi v obou dvou případech zajímavá věc. Po nalití přísady 560 a ujetí cca 30km mi druhý den auto začalo špatně startovat. Vytáhl jsem svíčky a shledal zvláštní šupinatý povlak na izolátoru středové elektrody, jenž způsoboval svod el. napětí. Po vyčištění to chvíli startovalo dobře a musel jsem opět čistit. Když, dle mého soudu, přestala být přísada po několika tis. km tolik dravá ve spojitosti s naředěním dolévaným olejem, tento problém ustal. Že tento povlak je následek spáleného Bišopa, který se dostal spolu s olejem do válce jsem vypozoroval, resp ověřil při další výměně oleje. Odkalil jsem, nalil nový olej a jezdil cca 500km. Starty na brnknutí. Pak jsem nalil lahvičku 560 a druhý den opět prachbídně startoval. Tímto se tedy chci zeptat - stalo se už někomu to samé?
Odpovědět