Bishop's

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
xxx

Re: Bishop's

Příspěvek od xxx »

Dobrý den,
vždiť to taky každému jedno je - ale úplně jedno , ty odpovědi nejsou pro Vás ptal se pan Jarouš který naprosto logicky dospěl ke stejnénu a jedinému možnému závěru . Tedy alejspoň u těch co rozumí autům, to samé vám řekne každý automechanik.

A kdo jsem je jedno je to otevřené forum každý může napsat příspěvek , s tím počítal i provozovatel webu kdyby ne, žádné diskuzní fórum neudělá a už vůbec ne psaní příspěvků bez registrace.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Bishop's

Příspěvek od Colommbo »

Takže jsem se trefil, pane Machu, zase to tady začíná dokola... :shock: Jen nevím, jestli z toho má být člověku smutno anebo se má jít rovnou vyblít, ještě to zvážím... :evil:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: listopad

Příspěvek od Pedro »

Colommbo,pokud chces objektivne posoudit zlepseni,mel dat stejny olej jako pred nalitim medoviny. Kdyz si ale dal ...50,musi byt rozdil znat jen tim. Mozna sis dokur...l kvalitni olej,ktery je temer na vrcholu.
A to plati i u st.startu. Nemusim snad psat proc.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Bishop's

Příspěvek od Pitris »

xxx píše:A kdo jsem je jedno je to otevřené forum každý může napsat příspěvek , s tím počítal i provozovatel webu kdyby ne, žádné diskuzní fórum neudělá a už vůbec ne psaní příspěvků bez registrace.
"Vážený pane" Machu, buďte si jistý, že já mám výdrž dost velkou, a z každého počítače, ze kterého sem přijde "něco" od vás a ve vašem stylu, tu vydrží maximálně den - bude to smazáno, a na tu IP adresu bude udělen BAN :!:
A mohu vás ujistit, že jednám ve shodě s majitelem fóra. Ano, je to diskuzní fórum, má se tu diskutovat a ne sem cpát překopírované dlouhé články, a nedělat si z toho soukromou inzerci a reklamu na to, co prodáváte, tak jak jste to předvedl vy, a i poté, co jste byl varován, v tom pokračoval.

A krom toho.....
xxx píše:.....ty odpovědi nejsou pro Vás ptal se pan Jarouš....
....ale Colommba, ne vás....

A kdo (nebo co) jste zač, jste tu už dostatečně ukázal.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Bishop's

Příspěvek od Colommbo »

to PePe: Já nechci nic objektivně posuzovat, ani nemůžu, na to nemám erudici... Jen jsem tady před časem napsal, že jsem do motoru nalil Bishopa a jaký z toho mám dojmy, nic víc a nic míň, nikomu ho nenutím, je to v podstatě každého věc, jestli a případně co používá. Chtěl jsem řešit spotřebu oleje a jen shodou okolností se sešly přetěsnění ventilových vík a změna oleje díky radám tady z fóra, Bishop's už byla jen taková (pro mě) třešnička na dortu... Spotřeba oleje znatelně poklesla, motor šlape jak hodinky, má velice slušnou kompresi, takže já jsem (subjektivně) naprosto spokojenej. Jen nerozumím té poznámce o studených startech, PePe... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Bishop's

Příspěvek od Pitris »

Colommbo píše:.....Jen nerozumím té poznámce o studených startech.....
Přiznám se, že ani já ne :?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: listopad

Příspěvek od Pedro »

Větší naděje,že "hustější" zůstane na kluzných místech,event kolem kruhů,vejcích,...u motoru ve vynikající 100 % kondici je to ale skoro fuk.Tam si jsou přesné vůle a klepnou si max zdvihátka.
Může ale něco zůstat u kroužků více,což neva, projeví se to tim že po stud.startu lehce pár sekund začmoudí. (pokud olej nejde po dříkách a motor ho nežere furt).
Poslední konkr.případ: moje moto,jezdí li 10w-40,je při provozní teplotě trochu hlučnější ale nikdy nečmoudne,ale pokud dám 20w-50,někdy lehce po stud.startu dýmne. Na to kašlu,dávám mu ho hlavně v létě. Ale neni to olej pro pilaře.
Totéž i u kolegovy š105. Mogul felicia vs.M8AD. V létě po startu nezaklepe a zimy se asi nedožije...

Je jasne,ze nemusi kazdy souhlasit.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Bishop's

Příspěvek od Colommbo »

Ach so, takhle už tomu chápu, PePe... :wink: Upřímně řečeno, občas podobný "efekt" zaregistruju - úplně bezprostředně po studeným nastartování se z výfuku vyline zakouření, ale co je úplně přesně příčinou, si netroufám posoudit, sám se domnívám, že to může souviset s vlastně prvním zahořením (a tedy nedokonalým spálením) směsi (asi jako když člověk škrtne sirkou, objeví se taky nejdřív obláček kouře a smrádku a pak už hoří jen plamen...) Ale může to být samosebou i to, o čem píšeš ty, PePe. Je to opravdu jen takové vylinutí se kouře, trvá to odhadem tak jednu-dvě vteřiny a pak už nic, čisto. A pozoroval jsem, že na to má vliv hlavně vlhkost vzduchu - je-li třeba ráno po dešti či vlhko a rosa, motor si při studeným startu takhle čmoudne a je tedy i možné, že je to směs prvních výfukových zplodin a vlhkosti zkondenzované ve výfuku. Je-li sucho anebo studeně startuju během dne nebo večer po teplém dnu, čmoudík se neobjeví anebo jen natolik, že si ho sotva všimnu... A nijak zvlášť se touhle věcí nezabývám. :) P.S. Parkuju pod širým nebem na ulici před barákem.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
scott
Příspěvky: 78
Registrován: pát kvě 28, 2010 15:28

Re: Bishop's

Příspěvek od scott »

chcem sa ťa opýtať zaujala má téma s prísadou do oleja Bishops jedná sa o to že kamarát má Astru 1,4 66kw 2003 benzín a má spotrebu oleja cca 2litre za 15 000km olej používa shell helix ultra 5w40. motor je tesný únik olej nemá pomohol by mu na zníženie spotreby oleja nejaký prípravok od Bishops? dikk za radu :wink:
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Bishop's

Příspěvek od Colommbo »

Ahoj, scotte! Osobně bych takovouto spotřebu oleje nijak zvlášť neřešil ( :wink: ), ale pokud by chtěl kamarád zkusit něco od Bishop's, samozřejmě může. Jestli pomohl Bishop's snížit spotřebu oleje zrovna mně, to přesně říci nemohu (psal jsem tu už o tom) a obecně je to asi tak, že někteří jsou z principu proti přísadám do oleje, jiní je používají a mají různé zkušenosti. Netroufám si v těchto věcech někomu radit či ho přesvědčovat, na to nemám dostatečnou odbornou erudici, přísad do motorového oleje je celkem mnoho, sám mám prostě v motoru Bishopa cca 8tis.km a jsem spokojený. :) Konkrétněji pro potřebu tvého kamaráda ti odpovědět, bohužel, neumím... :oops:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Bishop's

Příspěvek od bjukemen »

..dva litre su podla mna v norme, mozno by pomohla vymena za inu znacku oleja ,resp by to stalo za to vyskusat trebars origo olej GM ten je za dobru cenu...
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Bishop's

Příspěvek od bjukemen »

a kto vlastne testuje to XADO.? nejako mi to vypadlo
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Bishop's

Příspěvek od Colommbo »

Mám dojem, že je to Novon, ale stopro si jistý nejsem, bjuke... :oops:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Bishop's

Příspěvek od Pitris »

scott píše:.....kamarát má Astru 1,4 66kw 2003 benzín a má spotrebu oleja cca 2litre za 15 000km olej používa shell helix ultra 5w40.....
bjukemen píše:..dva litre su podla mna v norme, mozno by pomohla vymena za inu znacku oleja ,resp by to stalo za to vyskusat trebars origo olej GM ten je za dobru cenu...
2litry na 15tkm fakt není až tak moc. Trošku pomoci může použít jinou 5w40 - někdy si opravdu olej a motor "nemusí sednout". Ale řekl bych, že použití oleje s normou GM-LL-A-025 v tomto případě moc nepomůže, protože to jsou (snad až na jedinou vyjímku - Unil Opaljet 5w40) oleje 0w nebo 5w30.
Je fakt, že jsou i oleje GM 10w40, ale já bych asi zkusil olej 5w50.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Bishop's

Příspěvek od Colommbo »

Máš pravdu, předsedo, že výrobky splňující oplí normu GM-LL-A-025 jsou 0-5W30 a zejména s ohledem na to, že sám Adam uvádí normy spotřeby oleje poměrně vysoké (např. u Omegy až 0,75 litru/1000km), tomu laicky dost dobře nechápu... :? Notabene literatura stejně zmiňuje jako vhodné či použitelné pro motory Opel vícerozsahové oleje i jiných specifikací, takže v některých případech prostě olejovou normu výrobce striktně nedodržet, hlavně použít kvalitní olej a klidně i 5W50 - vlastní zkušenost! :wink:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Odpovědět