Bishop's
Moderátor: Colommbo
Re: Bishop's
Přemýšlím že doma vyzkoušíme 406-G resp 906-GDC, i30 1.4 se kterou jezdí mamka a sestra díky způsobu užívání žere 1L/14 dní, tak mě zajímá co to udělá, a když mě to přesvědčí, dal bych to i do Mazdy.
Navíc pokud ceny benzínu polezou furt nahoru, zřejmě přejdu na 95+booster BiTECH 1-C6-951...
Navíc pokud ceny benzínu polezou furt nahoru, zřejmě přejdu na 95+booster BiTECH 1-C6-951...
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
- Colommbo
- Příspěvky: 9359
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Bishop's
Ahoj! Přísadu 906-GDC (prakticky totéž co 406-G, jen ve větším balení) jsem používal do motoru předchozí Omegy (2.6 V6 132kW.) Upřímně - žádný vliv jsem subjektivně nepozoroval, jen jsem měl dobrý pocit, že motoru snad pomáhám.
P.S. Za dobu, co jsi tu na fóru, už bys mohl vědět, že vypovídací hodnota sdělení litr za čtrnáct dní je nulová, důležité jsou ujeté kilometry.
A dle mého soudu se zvýšenou či nadměrnou spotřebou oleje (kterou fakt nevíme) přidání tohoto aditiva neudělá vůbec nic.

P.S. Za dobu, co jsi tu na fóru, už bys mohl vědět, že vypovídací hodnota sdělení litr za čtrnáct dní je nulová, důležité jsou ujeté kilometry.

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Ravenol HVT 5W50, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
"Jestliže se člověk hádá s blbcem déle než půl minuty, hádají se už dva blbci." Jan Werich
Ravenol HVT 5W50, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
"Jestliže se člověk hádá s blbcem déle než půl minuty, hádají se už dva blbci." Jan Werich
Re: Bishop's
Moze mat dieru v olejovej vani a za 14 dni ten liter vykvapka
.

Suzuki Ignis 2005 1.3L benzin - na zaciatku 2017 dosiahol Ignac 333 tisic km najazd a stale jazdi
Mazda6 Skyactiv 2016 2.5L benzin + MO CFS 5w-40 NT+ + MO Petrol Power ECOMAX
https://www.spritmonitor.de/en/detail/769867.html
Mazda6 Skyactiv 2016 2.5L benzin + MO CFS 5w-40 NT+ + MO Petrol Power ECOMAX
https://www.spritmonitor.de/en/detail/769867.html
Re: Bishop's
Ale prd, obě ženský nastartujou studenej motor, vyjedou 5m za branku, vypnou zavřou bránu zas nastartujou a hned s těžkou nohou a lehkým modrým zavanutim odjíždí. Vysvětlit se jim nedá jak se k autu chovat. Moje almera nezrala nic a to jsem ji nešetřil, pak s tim začala jezdit mamka a ségra a začalo to žrát a hulit modře taky... Motor byl před rokem komplet rozebranej, komplet nový rozvody, repas hlavy i kruhy, šálky, stalo to dost, ty ženský holt nemají buňky na zacházení se strojem.
Proto bych tomu motoru rád trochu pomohl a Bishop's na mě jako velkýho odpůrce olejových aditiv působí, že by mohl fungovat právě proto jakým způsobem je pojatý.
Proto bych tomu motoru rád trochu pomohl a Bishop's na mě jako velkýho odpůrce olejových aditiv působí, že by mohl fungovat právě proto jakým způsobem je pojatý.
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
- Colommbo
- Příspěvky: 9359
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Bishop's
Nějak takhle jsem si to představoval...
Akorátže ač jsem přesvědčen o pozitivních oučincích Bishopa, v tomto případě bude bezmocný. Moje babička říkávala "za zkoušku nic nedáš" - v tomto případě to nebude tak úplně pravda, ale zkusit to můžeš. 


W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Ravenol HVT 5W50, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
"Jestliže se člověk hádá s blbcem déle než půl minuty, hádají se už dva blbci." Jan Werich
Ravenol HVT 5W50, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
"Jestliže se člověk hádá s blbcem déle než půl minuty, hádají se už dva blbci." Jan Werich
Re: Bishop's
Tak jsem čtvrt roku testoval kombinaci Natural 95 (Tank ONO) + booster BiTECH 1-C6-951.
Období cca 3,5 měsíce vypadalo takto:

Cca stejný období v minulým roce s OMV MM100:

(období 3 měsíce před bishopem jsem použít nemohl, protože tam odešla lambda a pak termostat takže se tam blížila průměrná spotřeba k 10 litrům a bylo to tak nepoužitelný díky závadám.
Spotřeba vychází nižší o cca 0,7L / 100km. Cenové srovnání orientační, protože ceny benzínu lítaly za ten rok jak splašený, aktuální cena na Tank ONO je 33,90 Kč/L tj včetně aditiva 34,01 Kč/L , u OMV jsem tento týden tankoval včetně zákaznické slevy 3Kč/L za 39,90 Kč/L (bez slevy je to 9Kč/litr rozdíl a -nesmysl). To je při tankování "plné" nádrže řekněme 60L úspora 360Kč + nižší spotřeba, takže se dá říct, že se dá očekávat cca 400Kč úspora na nádrži, pokud by to chtěl někdo až takto počítat.
Akce u OMV platí di 31.12.2022 , takže od novýho roku se zase vracím ke kombinaci 95 (Tank ONO) + booster BiTECH 1-C6-951
====================================================================================
Co se týká přísady 406-G resp 906-GDC, na Mazdě jsem žádný rozdíl nepoznal, takže předpokládám že když někdo používá lacinej kaufland olej nebo nějáký mizerně aditivovaný oleje, tak v kombinaci s tímto aditivem to může fungovat dobře, ale s Ravenolem VST, kterej je už tak napěchovanej aditivama, rozdíl není znatelný. U i30 jsem to zatím neaplikoval, teď jde po 2 letech na výměnu oleje (otec na to trochu zapomněl), tak jak bude potřeba dolít, tak zkusíme aplikovat a uvidíme
Období cca 3,5 měsíce vypadalo takto:

Cca stejný období v minulým roce s OMV MM100:

(období 3 měsíce před bishopem jsem použít nemohl, protože tam odešla lambda a pak termostat takže se tam blížila průměrná spotřeba k 10 litrům a bylo to tak nepoužitelný díky závadám.
Spotřeba vychází nižší o cca 0,7L / 100km. Cenové srovnání orientační, protože ceny benzínu lítaly za ten rok jak splašený, aktuální cena na Tank ONO je 33,90 Kč/L tj včetně aditiva 34,01 Kč/L , u OMV jsem tento týden tankoval včetně zákaznické slevy 3Kč/L za 39,90 Kč/L (bez slevy je to 9Kč/litr rozdíl a -nesmysl). To je při tankování "plné" nádrže řekněme 60L úspora 360Kč + nižší spotřeba, takže se dá říct, že se dá očekávat cca 400Kč úspora na nádrži, pokud by to chtěl někdo až takto počítat.
Akce u OMV platí di 31.12.2022 , takže od novýho roku se zase vracím ke kombinaci 95 (Tank ONO) + booster BiTECH 1-C6-951
====================================================================================
Co se týká přísady 406-G resp 906-GDC, na Mazdě jsem žádný rozdíl nepoznal, takže předpokládám že když někdo používá lacinej kaufland olej nebo nějáký mizerně aditivovaný oleje, tak v kombinaci s tímto aditivem to může fungovat dobře, ale s Ravenolem VST, kterej je už tak napěchovanej aditivama, rozdíl není znatelný. U i30 jsem to zatím neaplikoval, teď jde po 2 letech na výměnu oleje (otec na to trochu zapomněl), tak jak bude potřeba dolít, tak zkusíme aplikovat a uvidíme
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Re: Bishop's
Spočítaný to bylo dobře, falíruje tam akorát to násobeníNO HITS píše:Spotřeba vychází nižší o cca 0,7L / 100km....

Když vezmu 3/4 litru za 28 peněz a budu na nádrž počítat 700 kilometrů, tak mi vychází (7 x 28) úspora 196 korun. Je to plusminus, ale k těm 360-ti (400) to má teda daleko....
Řekl bych že ten "bišop" 951 udělá totéž co Millers PPE nebo VIF, kteří jsou ale levnější.
Ale dál jak píšeš - do Ravenolu VST bych nic nedával. Všechno tam totiž je

A vlastně do žádného dobrého nového oleje bych ničehož nic nedával. Před vypuštěním na vyčištění klidně, ale do nového

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Elite Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin -> 235/45-18
Převodovka: Yacco BVX 500 X 75w80
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Elite Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin -> 235/45-18
Převodovka: Yacco BVX 500 X 75w80
- Colommbo
- Příspěvky: 9359
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Bishop's
906-GDC jsem používal v Omče a mé "poznatky" byly shodné - asi dobrý motor plus dobrý olej...NO HITS píše:...Co se týká přísady 406-G resp 906-GDC, na Mazdě jsem žádný rozdíl nepoznal...

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Ravenol HVT 5W50, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
"Jestliže se člověk hádá s blbcem déle než půl minuty, hádají se už dva blbci." Jan Werich
Ravenol HVT 5W50, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
"Jestliže se člověk hádá s blbcem déle než půl minuty, hádají se už dva blbci." Jan Werich
Re: Bishop's
VIF není octan booster
K té ceně když tankuju za 60L za 34 a 39,9, tak je to na nádrži levnější o cca 360 Kč a pak je tam ještě navíc ta nižší spotřeba. Takhle jsem to cca spočítal.
K té ceně když tankuju za 60L za 34 a 39,9, tak je to na nádrži levnější o cca 360 Kč a pak je tam ještě navíc ta nižší spotřeba. Takhle jsem to cca spočítal.
Naposledy upravil(a) NO HITS dne pát pro 30, 2022 11:10, celkem upraveno 1 x.
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Re: Bishop's
Tóó je pravda. Tak Millers PPENO HITS píše:VIF není octan booster....

Tak to potom hej, já to vzal z jinýho koncaNO HITS píše:....když tankuju za 60L za 34 a 39,9, tak je to na nádrži levnější o cca 360 ....

Ale ať nás s palivem odsud admin nevylije

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Elite Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin -> 235/45-18
Převodovka: Yacco BVX 500 X 75w80
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Elite Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin -> 235/45-18
Převodovka: Yacco BVX 500 X 75w80
Re: Bishop's
Mohl by přivřít oko, je to obecný téma k Bishopu. Teď mě došlo @Pitris - koho tu vidím 

Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Re: Bishop's
Jo. Občasně občas....NO HITS píše: Teď mě došlo @Pitris - koho tu vidím
Ono skoro 15 let tady se zapomenout nedá. Bylo to tu fajn


Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Elite Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin -> 235/45-18
Převodovka: Yacco BVX 500 X 75w80
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Elite Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin -> 235/45-18
Převodovka: Yacco BVX 500 X 75w80
- Colommbo
- Příspěvky: 9359
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Bishop's
Admin je v dobrém rozmaru - právě si rozehnal kýlu... 

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Ravenol HVT 5W50, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
"Jestliže se člověk hádá s blbcem déle než půl minuty, hádají se už dva blbci." Jan Werich
Ravenol HVT 5W50, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
"Jestliže se člověk hádá s blbcem déle než půl minuty, hádají se už dva blbci." Jan Werich
Re: Bishop's
Hlavně opatrně a v klidu borci 

Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Re: Bishop's
Trochu se to, co popisuješ, podobá následkům start stop systému u hybridů, a tam evoluce šla cestou kombinující snížení viskozity olejů (používání olejů s co nejnižší viskozitou za studena) v kombinaci s tím, že se používají oleje, které vytváří trvale přítomné obětní vrstvy (ZDDP + molybden). Z druhé strany pístu pak hodně můžou pomáhat přísady do benzínu.PHiLiPZ píše:nastartujou studenej motor, vyjedou 5m za branku, vypnou zavřou bránu zas nastartujou a hned s těžkou nohou a lehkým modrým zavanutim odjíždí.
Proto bych tomu motoru rád trochu pomohl a Bishop's na mě jako velkýho odpůrce olejových aditiv působí, že by mohl fungovat právě proto jakým způsobem je pojatý.
Jinak kluzná vrstva vytvořená Ravenolem mi přechodu na jiný olej vydržela něco přes 1000 km mého městského poskakování. Kolem 1500 km bylo slyšet, že se zvuk začal měnit k horšímu a kolem 2000km se asi vytvořila nová a zvuk se konečně zlepšil (a nebo já si zvykl na nový normál).
Nic proti Ravenolu VST, který je v podpise, ale zkusil bych šáhnout po nějaké 0w-30 ACEA A3.
Při použití Bishopse v kombinaci s VST dojde nejspíš k tomu, že bude Bishops soutěžit s VST o povrch, tady by mohla být výhoda použít nějaký spíše běžný olej u kterého výrobce jeho nechválí detergentní schopnosti. U Ravenolu mě napadá třeba VSW 0w-30.