Bishop's

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od Pedro »

Sorry kolego,terazky jsem sedl k PC. Byl jsem mimo,duševně i strojmo,psal jsem a čuměl na netu v mobilu,a tam se lecos přehlídne. Takže omluva má.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Příspěvek od Colommbo »

No a já jsem taky packal, bo jsem o padesátce nepsal výše, nýbrž v jiném (svém) vlákně, už se mi to taky všecko plete dohromady... :oops:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1147
Registrován: čtv srp 06, 2009 17:55

Příspěvek od Harry »

Colommbo píše:Děkuju za vysvětlení a doplnění, Harry, čtvrt litru přípravku na jednu olejovou náplň už mi přijde daleko rozumnější... :) Tudíž jedno celé balení Bishop's lze (+-) použít do čtyř motorů nebo do jednoho čtyřikráte po sobě,
Rádo se stalo.:)
Je to tak. :wink: Tohle jedno balení obslouží 4 motory s obsahem oleje po 4 litrech a ještě zbyde do motorky nebo do sekačky..... :!:
Colommbo píše: teď jde jen o to, co ten přípravek udělá, když ho budu třeba po tři-čtyři roky skladovat (byť v chladnu a temnu... :) )
Neudělá to absolutně nic, poněvadž je to aditivum. Nejsou tam těkavé látky.
Dobře uzavřený, byť už jednou otevřený, olej neudělá zhruba 7 let taky nic. Pak může, díky zestárnutí těsnění uzávěru absorbovat vodu z ovzduší.Pět let ale vydrží určitě. :idea: (V podstatě jde o kvalitu materiálu těsnění uzávěru.)
Díky za Tvoje sympatie. :)
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.

Castrol NEBRAT !

Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy :wink:

Není dne, aby se člověk nenas*al.

Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1147
Registrován: čtv srp 06, 2009 17:55

Příspěvek od Harry »

NOVON píše:HARRY: Mohl bych se tě zeptat na doporučení přísady pro uvolnění zapečených kroužků?Nejspíš je to můj případ..Díky
Osobní zkušenost s přísadou 560 /Prostředek k uvolnění pístních kroužků/ nemám, nebyla příležitost.
Má ji ale kolega, i když krátkou, a vypadá to, že přísada funguje, poněvadž se mu snížila spotřeba oleje, tedy kroužky (už) asi více těsní....
Ahoj Harry ,
co když je to se spotřebou oleje naopak? Mě přijde, že to moje CFS 5W50 snad vůbec neubývá. Je tam pořád těsně pod horní rysku. Dokonce i Sunoco 10W60 se mi zdálo, že ubývá víc. Ale do toho Millersu jsem nalil BISHOPa pro uvolnění kroužků. Třeba to bude tím.
Ovšem on zatím příliš mnoho nenajel, a také zaměnil původní olej Sunoco 10W60, na který jezdil v létě, za Millers Oils CFS 5W50 (poněvadž velmi rád laboruje, :D a hlavně na zimu) takže je otázkou, zda ke zmenšení spotřeby oleje nepřispěla i jeho záměna.
Theoreticky by tomu ale mělo být zásadně obráceně. Obecně zhruba platí, že čím menší viscosita, tím větší spotřeba oleje a menší spotřeba PH. :idea: Potvrzují to i praktické zkušenosti.
Takže to vypadá, že Bishop´s Original receptura 560 funguje dobře. (Ostatně píší to i jiní, v jiných diskusích na jiných webech, a chválí si ji. :!: )
Já jsem použil B. O. 501 /Přísada k odstranění kalů a usazenin z motoru/ a byl jsem překvapen výsledkem. :o Vypuštěný olej (po ujetí 45 km byl tmavě šedý. :shock: Z toho vyplývá, že se rozpustily kaly usazené na různých stěnách motoru....
Mimo 906 GDC, jejíž přínos je nesporný, (ztišení motoru, zmizelo klepání při studeném startu,:!:) jsem s velkým úspěchem použil do své autom. převodovky recepturu 127 /Mikrodifuzní přísada do převodových kapalin/. Výsledek mi velmi potěšil - veškeré poškubávání zmizelo (a to jsem dal po konsultaci pouze jedno balení namísto dvou :!: ). :wink:
BTW, přísadu do AT si donedávna ještě nikdo nedovolil udělat, Bishop´s byl první, a do nedávna jediný. :!: :wink:
Z toho všeho pro mne vyplývá, že přípravky a aditiva Bishop´s Original jsou pravdu kvalitní a funkční.
Jiná aditiva nepoužívám, ostatní jsem opustil. :idea:
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.

Castrol NEBRAT !

Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy :wink:

Není dne, aby se člověk nenas*al.

Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1147
Registrován: čtv srp 06, 2009 17:55

Příspěvek od Harry »

Colommbo píše:Tož jdu do toho Bishopa, už jsem si ho objednal... Balení Harryho přísady do oleje mi vystačí natřikrát, možná to bude jen takový placebo, ale motoru to, myslím, neuškodí, lepčí než Slick s PTFE... :oops:
Nevěř tomu, že to bude jen "takový placebo".... :!:
Ono to funguje. :wink: :)
Doufám, že jsi si to objednal tady http://www.bishopsoriginal.cz/ je to hlavní dovozce, a je nejlevnější.
Je dobré si objednat zároveň i odkal. přísadu, http://www.bishopsoriginal.cz/?p=329 aby jsi někdy příště nemusel platit za poštu a mohl si udělat propláchnutí a odkalení olej. soustavy motoru. :wink:
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.

Castrol NEBRAT !

Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy :wink:

Není dne, aby se člověk nenas*al.

Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Příspěvek od Colommbo »

Přesně tam, Harry. A poštovné mají (usuzuji) už započítané v ceně výrobku, bo je nikde neuvádějí a k ceně zásilky nepřipočítávají, prostě cena uvedená v katalogu se tváří jako konečná. :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..tak Colommbo daj potom vediet ked to probnes som zvedavy,cim viac dobrych skusenosti tym lepsie..

..a skusim ja oca nahovorit nech prispeje nejakou ciastkou...
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Příspěvek od Colommbo »

Ač nejsem nějakým bláznivým příznivcem všelijakých přídavných sračiček do motoru, na tohle jsem fakt docela zvědav... :oops: A určitě si svoje, byť subjektivní, dojmy nenechám jen pro sebe, slibuju! :wink:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Příspěvek od NOVON »

HARRY: Myslíš,že je nutné před použitím toho uvolnovače kroužků provézt i výplach motoru?? Jezdím na LPG a olej měním po 10 tis.km.Vždycky vyteče jen lehce nahnědlý,žádná černota,proto usuzuju,že kaly a karbony tam nejsou.Co jsem měl dole vent víko,tak pěkně čistoučko,žádný karbon..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1147
Registrován: čtv srp 06, 2009 17:55

Příspěvek od Harry »

Colommbo píše:Přesně tam, Harry. A poštovné mají (usuzuji) už započítané v ceně výrobku, bo je nikde neuvádějí a k ceně zásilky nepřipočítávají, prostě cena uvedená v katalogu se tváří jako konečná. :)
Patrně se mýlíš.... nebo se mýlím já... :?:
Je pravdou, že se tam nikde nic neuvádí, nicméně v úvodu je m. j. napsáno v "Aktualitách":
Úpravy v poštovném
Říjen 21, 2011 | 9:06 am

V souvislosti s neustálým zdražováním poštovného Českou poštou jsme nuceni i my udělat úpravy . Zachováme původně stanovené poštovné, ale jsme nuceni od 1.11.2011 zvýšit limit, od kterého nebudeme toto účtovat, na 1500.- Kč. Děkujeme za pochopení.
Takže dle mého soudu, kdyby jsi kupoval zboží pod 1500 Kč, patrně by Ti nějaké poštovné připočetli. :wink:
Obchodní podmínky jsem tam nenašel, :shock: patrně jsou nyní k mání až po dokončené objednávce. :roll:
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.

Castrol NEBRAT !

Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy :wink:

Není dne, aby se člověk nenas*al.

Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1147
Registrován: čtv srp 06, 2009 17:55

Příspěvek od Harry »

NOVON píše:HARRY: Myslíš,že je nutné před použitím toho uvolnovače kroužků provézt i výplach motoru?? Jezdím na LPG a olej měním po 10 tis.km.Vždycky vyteče jen lehce nahnědlý,žádná černota,proto usuzuju,že kaly a karbony tam nejsou.Co jsem měl dole vent víko,tak pěkně čistoučko,žádný karbon..
Z návodu to vyplývá........... :?
Návod k použití:
Před výměnou oleje přidat 354 ml přípravku do oleje receptury 501a ujet normálním způsobem 25-40 km. Vyměnit olej a následně přidat recepturu 560 pro uvolnění pístních kroužků. Recepturu 560 vždy používat následně po receptuře 501. Jezdit normálně až do příští výměny oleje. Dojde ke kompletnímu vyčištění motoru. Následně motor ošetřit přísadami receptury 460 G,400 D, 906 GDC podle typu motoru. Jezdit normálně až do příští výměny oleje. Dojde ke kompletnímu vyčištění motoru.
Teprve když ten proplachovací odkalovač použiješ, zjistíš, co z toho vyteče.... :shock: :(
Patrně jim jde o to, aby přípravek "560" fungoval v pokud možno vyčištěném prostředí........ :o
Jinak si to neumím vysvětlit. :roll:
Já osobně bych ten proplach dělal spíše po použití uvolnovače kroužků....
NIcméně, patrně je to jejich podmínka.
Vím že to není laciné, že nemáme nikde záruku investic...... :evil:
Kdybych to uznal pro sebe za aktuelní, tak bych udělal výplach před, protože to vyžadují v návodu, i potom, tedy po použití receptury 560, protože bych to, já osobně, považoval za prospěšné.
Podle mne by bylo výhodnější obětovat dalších 609 Kč, než mít motor zaneřáděný od uvolněného karbonu.... :wink:
Penězi neoplývám, ale furt by mi to (použití Bishop´su) připadalo finančně výhodnější, než rozebírat motor, :idea: i když by to pro mne nebyl žádný problém. (Dělal jsem to celej život.... :) )
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.

Castrol NEBRAT !

Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy :wink:

Není dne, aby se člověk nenas*al.

Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Příspěvek od Colommbo »

2 Harry:
"V souvislosti s neustálým zdražováním poštovného Českou poštou jsme nuceni i my udělat úpravy . Zachováme původně stanovené poštovné, ale jsme nuceni od 1.11.2011 zvýšit limit, od kterého nebudeme toto účtovat, na 1500.- Kč. Děkujeme za pochopení."
Objednané zboží je dle katalogu za 1.639,-Kč, takže se poštovné neúčtuje, o limitu 1.500,-Kč jsem nevěděl a pravdu máš ty, Harry :oops:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
borigin

Receptura 906 GDC

Příspěvek od borigin »

Pro vaši informaci dopřesním dohady kolem receptury 906 GDC. Ta je obsahově určena pro ošetření motorů kamionů, proto je uvedeno její míšení v poměru 1:20. Pokud ji použijete pro osobní auta tak v podstatě stačí pro ošetření 3 aut. Pro osobní auta jsou určeny receptury 460-G nebo 400-D (G-benzin, D-diesel). Receptura 560 se dává v případě, že je podezření na "připečené" kroužky nebo má motor enormní spotřebu oleje. Vždy se dává až po odkalení motoru, jinak by mohlo dojít k zahlcení filtru rozpuštěnými kaly (receptura je v motoru od výměny k výměně oleje).
Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1147
Registrován: čtv srp 06, 2009 17:55

Re: Receptura 906 GDC

Příspěvek od Harry »

borigin píše: Pro osobní auta jsou určeny receptury 460-G nebo 400-D (G-benzin, D-diesel). .
Spíše je určena pro lidi líné myslet. :!: Složení těch receptur je téměř, ne-li naprosto shodné, pouze poměr vlastního přípravku vůči nosiči (oleji) je jiný.
Takže, když jsem tupec, :lol: platím 3 x.... :!: :wink: :idea:
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.

Castrol NEBRAT !

Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy :wink:

Není dne, aby se člověk nenas*al.

Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Příspěvek od Colommbo »

Tož dneska mi pošta přivezla Bishopa (objednáno v neděli.) A protože mám necelý měsíc a cca 1000km po výměně oleje a protože jsem byl nedočkavej, tož jsem ho odpoledne hned cca třetinu balení nalil :) A první dojem přesně jak píše Harry - znatelné ztišení motoru i po studeném startu. Ona ta benzínová V6 obecně nedělá velkej kravál a auto stálo na sluníčku, ale to ztišení mi připadalo markantní a když jsem se pak byl projet a motor se ohřál, bylo na volnoběh ticho téměř ohlušující... :oops: Zítra ráno jedu Prahu, startovat budu ještě za chládku tak kolem půl šesté a pak v průběhu dne to bude celkem kolem 250km, tož jsem zvědav a budu hodně poslouchat a vnímat... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Odpovědět