Bishop's
Moderátor: Colommbo
Re: Bishop's
0W-40 New Life neni olej co má nejlepší čistící schopnosti .) když potřebuješ se zbavit hodně už velkých nečistot musíš použít ještě lepší aditivaci. Tady ti pak jde o to použít normu s největší schopností čistit usazeniny .)
A 5W-50 je na čištění ještě horší .) je mně líto
A 5W-50 je na čištění ještě horší .) je mně líto
Re: Bishop's
Pro čištění je lepší např. Mobil 1 ESP Formula 5W-30 než 0W-40 New Life .)
Čistí ti to podle použité výkonnostní normy ne podle viskozity.
Zjednodušeně na normální proplach ti stačí 10W-40 je nejlevnější. Když chceš trošku víc čistit dáš 5W-40 pořád za dobrý ceny. A když se chceš zbavovat opravdu zanesenéhé motoru, tak musíš použít nejmodernější 5W-30.
Čistí ti to podle použité výkonnostní normy ne podle viskozity.
Zjednodušeně na normální proplach ti stačí 10W-40 je nejlevnější. Když chceš trošku víc čistit dáš 5W-40 pořád za dobrý ceny. A když se chceš zbavovat opravdu zanesenéhé motoru, tak musíš použít nejmodernější 5W-30.
Re: Bishop's
Tie spominane oleje mi boli poradene pre velmi dobru cistiacu schopnost, myslim ze aj tuna na tomto fore... Mobil 1 ESP Formula 5W-30 mozno ma spickove cistiace vlastnosti ale nenalejem ho do takmer 20 rocneho motora. Viac v inom vlakne, toto je o Bishope 

Re: Bishop's
Koliesko píše:Viac v inom vlakne....
http://www.oleje.cz/forum/cistiaca-scho ... t5442.html
Ano. DěkujiKoliesko píše:toto je o Bishope....

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Elite Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin -> 235/45-18
Převodovka: Yacco BVX 500 X 75w80
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Elite Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin -> 235/45-18
Převodovka: Yacco BVX 500 X 75w80
Re: Bishop's
Mate nejake nove skusenosti s Bishops? Po odjazdeni dlhsich tras a casu. Predsa len tie prispevky tu maju uz nejaky cas za sebou.
Dik
Dik
- Colommbo
- Příspěvky: 9359
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Bishop's
Přidávám třetinku do nové náplně pravidelně při každé výměně, ale abych ti tu psal, co to dělá či jak se motor chová, to po mně nechtěj, už jsem si zvykl... 

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Ravenol HVT 5W50, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
"Jestliže se člověk hádá s blbcem déle než půl minuty, hádají se už dva blbci." Jan Werich
Ravenol HVT 5W50, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
"Jestliže se člověk hádá s blbcem déle než půl minuty, hádají se už dva blbci." Jan Werich
Re: Bishop's
Takze auto slape ako ma, To je fajn.
Pytam sa preto, ze ja uvazujem o nejakej takej udrzbe motora. Benzin 145000km. Teraz mam nabehane 1800km na oleji. Tak este pockam. Ale skusim odobrat olej pred pouzitim vyplachovaca a porovnam ho s olejom po pouziti vyplachovaca.
Pytam sa preto, ze ja uvazujem o nejakej takej udrzbe motora. Benzin 145000km. Teraz mam nabehane 1800km na oleji. Tak este pockam. Ale skusim odobrat olej pred pouzitim vyplachovaca a porovnam ho s olejom po pouziti vyplachovaca.
- Colommbo
- Příspěvky: 9359
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Bishop's
Jen pro upřesnění, nepoužívám proplachovač, nalívám (do necelých šesti litrů olejové náplně) třetinu balení tohoto: http://www.bishopsoriginal.cz/?p=69, interval výměny oleje 12-15tis.km.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Ravenol HVT 5W50, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
"Jestliže se člověk hádá s blbcem déle než půl minuty, hádají se už dva blbci." Jan Werich
Ravenol HVT 5W50, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
"Jestliže se člověk hádá s blbcem déle než půl minuty, hádají se už dva blbci." Jan Werich
Re: Bishop's
Nepresiel si cez vyplach a uvolnovac kruzkov ale iba si rovno daval tu podpornu zmes do leja?
- Colommbo
- Příspěvky: 9359
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Bishop's
Áno, presne tak, nebolo treba nič preplachovať ani uvolňovať... 

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Ravenol HVT 5W50, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
"Jestliže se člověk hádá s blbcem déle než půl minuty, hádají se už dva blbci." Jan Werich
Ravenol HVT 5W50, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
"Jestliže se člověk hádá s blbcem déle než půl minuty, hádají se už dva blbci." Jan Werich
- Colommbo
- Příspěvky: 9359
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Bishop's
Nejsem mechanik, motorář ani odborník, ale laicky si myslím, že pokud máš auto delší dobu a něco o něm víš a motor znáš, poznáš (budeš vědět), je-li něco takového potřeba. Na tachometru mám nyní 223t.km, skutečnost bude z jistých důvodů o něco vyšší, odhaduju cca 300t.km, olej po vypuštění není černý jako bota ale jen krásně tmavohnědý, voní jako vyjetý olej a nesmrdí benzínem, jak vypadá prostor vaček po sundání ventilových vík, jsem už viděl několikrát taky, motor startuje vždy na první pokus, auto (motor) jezdí dle mého soudu hodně dobře. Ano, dolévám olej, ale jsem stále v normě výrobce auta a komprese dle zkušeného mechanika, který mi dělal rozvody (a protáčel motor golou), bude v pořádku. Proto jsem usoudil, že proplachovat a uvolňovat kroužky není třeba. Pokud se pro to rozhodneš, motoru neublížíš, já jsem se rozhodl jinak. 

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Ravenol HVT 5W50, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
"Jestliže se člověk hádá s blbcem déle než půl minuty, hádají se už dva blbci." Jan Werich
Ravenol HVT 5W50, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
"Jestliže se člověk hádá s blbcem déle než půl minuty, hádají se už dva blbci." Jan Werich
Re: Bishop's
Skusim dat len tu prisadu na mazanie. Ale neviem ci potom ked dam vyplach okolo 8000km ci to vsetko nevyplachnem znovu von. Alebo pockat az na vyplach.
- Colommbo
- Příspěvky: 9359
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Bishop's
Přečteš-li si pořádně povídání o tom přípravku, zjistíš, že případný výplach motoru po 8tis.km by už neměl ničemu vadit... 

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Ravenol HVT 5W50, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
"Jestliže se člověk hádá s blbcem déle než půl minuty, hádají se už dva blbci." Jan Werich
Ravenol HVT 5W50, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
"Jestliže se člověk hádá s blbcem déle než půl minuty, hádají se už dva blbci." Jan Werich
Re: Bishop's
Rozumiem naco je
Přísada k odstranění kalů a usazenin z motoru
Prostředek k uvolnění pístních kroužků
Ale ak je rozdiel medzi
RECEPTURA XLO-G 7 500 – STABILIZÁTOR MOTOROVÝCH OLEJŮ Stabilizátor motorových olejů benzinových motorů
A
RECEPTURA 460-G Přísada do oleje k ošetření benzinových motorů osobních a dodávkových automobilů
Přísada k odstranění kalů a usazenin z motoru
Prostředek k uvolnění pístních kroužků
Ale ak je rozdiel medzi
RECEPTURA XLO-G 7 500 – STABILIZÁTOR MOTOROVÝCH OLEJŮ Stabilizátor motorových olejů benzinových motorů
A
RECEPTURA 460-G Přísada do oleje k ošetření benzinových motorů osobních a dodávkových automobilů