Nejsem mechanik, motorář ani odborník, ale laicky si myslím, že pokud máš auto delší dobu a něco o něm víš a motor znáš, poznáš (budeš vědět), je-li něco takového potřeba. Na tachometru mám nyní 223t.km, skutečnost bude z jistých důvodů o něco vyšší, odhaduju cca 300t.km, olej po vypuštění není černý jako bota ale jen krásně tmavohnědý, voní jako vyjetý olej a nesmrdí benzínem, jak vypadá prostor vaček po sundání ventilových vík, jsem už viděl několikrát taky, motor startuje vždy na první pokus, auto (motor) jezdí dle mého soudu hodně dobře. Ano, dolévám olej, ale jsem stále v normě výrobce auta a komprese dle zkušeného mechanika, který mi dělal rozvody (a protáčel motor golou), bude v pořádku. Proto jsem usoudil, že proplachovat a uvolňovat kroužky není třeba. Pokud se pro to rozhodneš, motoru neublížíš, já jsem se rozhodl jinak.
