Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27403
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

jerome píše: Mobil sa mi zdá po 5.000 km už nejaký moc sčernalý :?
tonny píše:To je ale přece dobře, olej plní svou funkci, udržuje bordel ve vznosu.
maran5 píše:jak se ten odstín oleje posuzoval?Tohle je zajímavé téma,zůstaňme chvíli u něj-mám ošmirglovanou barvu na jedné straně konce olejové měrky,takže čestvý horký vyměněný olej je na "stříbrném" podkladu téměř čirý,při vypuštění do sklenice je tmavý,téměř černý.
Tak na měrce bude téměř cokoliv světlé a v nádobě tmavé. Ale nejmíň olej "špiní" plyňák a nejvíc nafťák. Olej ztmavnout/zčernat. Ale rychlost onoho ztmavnutí ovlivňuje více faktorů - stav motoru, intervaly výměn oleje, způsob jízd, a i kvalita samotného oleje...
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
jarson1
Příspěvky: 2059
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jarson1 »

Pitris píše:Olej ztmavnout/zčernat. Ale rychlost onoho ztmavnutí ovlivňuje více faktorů - stav motoru, intervaly výměn oleje, způsob jízd, a i kvalita samotného oleje...
Presne tak. Najjednoduchsie tu vies ovplyvnit volbu oleja a interval výmeny.
Mam skusenost, že napriklad pri používaní Shell HU a intervalom do 10tkm sa s každou dalšou výmenou cas scernania /ztmavnutia predlžuje. Teda aj bez Shell HU - na honde som to teraz trochu prestriedal s ravenolom - detto. Teraz mam na poslednom ravenole cca.6500km a je v podstate farby piva. Pred dvoma rokmi pri takomto najazde bol proste cierny.
Niekde v inom vlakne som sem nedavno daval fotky... myslim tu je to:
post207567.html?hilit=bota#p207567
To bolo pri necelých 3tkm a ani dnes velký rozdiel od vtedy vo farbe nie je.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2258
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od tonny »

Divný nebo zajímavý žebříček :?: . Je to od Britské pojišťovny https://elektrickevozy.cz/clanky/zapome ... -francouzi ale také na nepatřičném webu. O motorech Renaultů opět slyším chválu.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27403
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
torro
Příspěvky: 583
Registrován: ned led 15, 2017 19:19

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od torro »

Jenže to nepůjde do Evropy, což je škoda. Automobilky by se měly spojit a začít společně bojovat proti euronesmyslům. Potenciál by na to mohli najít. :wink:
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2258
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od tonny »

Tady jsem se docela pobavil, na T5 Multivan jsem slyšel a četl hodně negativních recenzí, říká se, že T4 je poslední dobrý VW Transporter/Multivan. Je to vlastně recenze na starou Prévii https://www.tipcars.com/magazin/recenze ... is-km.html
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Mirec 29
Příspěvky: 1099
Registrován: čtv črc 11, 2019 17:43

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Mirec 29 »

Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jerome »

Ono je to niečo podobné ako napr. novodobé pripoistenie spotrebičov buďto predĺženie záruky alebo okamžitá výmena. Tj spoločnosť týmto nahromadí peniaze (Toyota pravidelnými servisnými prehl.) a keď sa niekomu niečo vyserie tak je po ruke tento budget. Neni to vôbec zlý nápad, kedže asi všetci vieme,že Toyota je pojem kvality a nemôžu na tomto ťahu prerobiť na rozdiel od mnohýýýýých EU automobilkách :mrgreen:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Mirec 29
Příspěvky: 1099
Registrován: čtv črc 11, 2019 17:43

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Mirec 29 »

súhlas...na jednej strane pre mňa ako zákazníka to znie lákavo no na druhej strane za každú prehliadku zoberú nemalí peniaz a keď si to človek v konečnom dôsledku po tých desiatich rokoch zráta možno za tie prehliadky zaplatí viac ako keby si auto servisoval svojpomocne...samozrejme nie každý má možnosti sa v aute rýpať a tý ktorý nemajú ( činžákový ) budú asi vačší využívatelia tejto "služby"
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jerome »

Presne tak. To isté sú klasické 3 ročné garančné prehliadky. Samozrejme je to o peniazoch. Niekto to nerieši príde zaplatí odíde,ďaľší čo chce niečo ušetriť zistí,že je to volovina :mrgreen:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27403
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Že by se vrátily šestiválce? :wink:
https://www.novinky.cz/auto/clanek/nast ... i-40365955 Kéž by :)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27403
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

A další dobré zprávy....
(Nejen) ten začátek se čte hezky :wink:
Mazda je v dnešní době na automobilovém trhu tak trochu posledním mohykánem. Nepropadá tlaku žhavých trendů a stále nabízí spalovací atmosférické čtyřválce. Mezi všemi hybridy a oturbenými litrovými tříválci má stále v nabídce poctivé dvoulitry a dále investuje do jejich vývoje.
https://www.garaz.cz/clanek/mazda-cx-30 ... .seznam.cz
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
torro
Příspěvky: 583
Registrován: ned led 15, 2017 19:19

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od torro »

No jo. Bohudík tam prsty EU nedosáhnou. Ale pravděpodobně se postarají o to, aby to zde nemohlo jezdit. :?
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27403
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

A víš že bych se ani nedivil.... EU je ve své pseudozelené nadutosti schopná všeho :evil:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2258
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od tonny »

Evropa se pohřbí sama ale bude zelená, tak se budeme alespoň moct pást, psal v posledním čísle SM šéfredaktor v úvodníku. Vydělá na tom v prvé řadě Čína a USA a je to už poznat na extrémním zdražování. Dobře už bylo.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Odpovědět