Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

...aneb všechno dobré je k něčemu zlé... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Netvrdím že se při -10°C dá prvních 10 km jet pohodlně v tričku a v sandálech, ale já problém s topením neměl v Civicu a ani v jednom z Accordů....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
rosso
Příspěvky: 512
Registrován: čtv zář 27, 2018 21:48

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od rosso »

Jak jinak :D
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jerome »

Aby som to uviedol na pravú mieru, tak s kúrením ani ja, ale s tým zahmlievaním to je katastrofa :roll: Vtedy si vždy spomeniem na majitelov Fiest, ktoré majú vo výbave aj vyhrievanie čelneho skla :wink:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

tento motor 1.5tvtec (na americkom trhu) ma dalsi problem, silne riedenie oleja benzinom.
nebrat ziadny priamostrek, problem vyrieseny..
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
jarson1
Příspěvky: 2059
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jarson1 »

proti zahmlievaniu:
https://potravinydomov.itesco.sk/grocer ... 2020163343
treba urobit jeden alebo viac "vankusikov ( podla vkusu), naplnit týmto a mas po vlhkosti. a ked je po vlhkosti , je aj po zahmlievaní a aj prípadne po zápachu ( ak je).
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

No jo, ale když budeš jeden alebo viac takýchto vankúšikov vozit v autě, hrozí nebezpečí, že ti začnou taky VYSYCHAT VOČI...! :mrgreen:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
abc
Příspěvky: 1069
Registrován: pon led 01, 2018 18:13
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od abc »

jarson pro jeroma musíš dat odkaz na Kaufland. :D
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jerome »

jarson1 píše:treba urobit jeden alebo viac "vankusikov ( podla vkusu), naplnit týmto a mas po vlhkosti. a ked je po vlhkosti , je aj po zahmlievaní a aj prípadne po zápachu ( ak je).
Skúšal som bárs čo,aj silikágel aj Loctite pohl.vlhkost aj Foggy Stop,ale proste to ofukovanie nie je najlepšie vyriešené bohužiaľ. V zime pokial nenaštartujem radšej ani nedýcham,alebo vydychujem von oknom :) Síce, asi by to chcelo to okno najprv otvoriť že ? :mrgreen: :lol:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jerome »

abc píše:jarson pro jeroma musíš dat odkaz na Kaufland. :D
No jo tá 0W40 od Mitanu pre SF mi vŕta v hlave. Asi ju skúsim :) Mobil sa mi zdá po 5.000 km už nejaký moc sčernalý :?
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2258
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od tonny »

jerome píše: Mobil sa mi zdá po 5.000 km už nejaký moc sčernalý :?
To je ale přece dobře, olej plní svou funkci, udržuje bordel ve vznosu.

Já teď měnil manželce ve Versu 1,8VVTi olej po 4.900km (12/19-4/21) a byl dost černý. Jezdí jen město 5+5km do zaměstnání, občas protáhnu. Byl MaxLife, nyní Shell HU (sjednocuji). Čeho si poslední dobou všímám, nedávno se to tu probíralo, v jakém je stavu víčko nalévacího otvoru motorového oleje. U mých aut jsem si nikdy nevšiml nějakého šlemu, u Octávií (O1, O2) co udržuji je to normální. Přitom bych čekal, že u tak krátkých jízd by se to mohlo projevit i u Japonce.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
maran5
Příspěvky: 127
Registrován: pát dub 07, 2017 18:45
Bydliště: ...vidím Tě dvojmo

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od maran5 »

jerome píše: Mobil sa mi zdá po 5.000 km už nejaký moc sčernalý :?
tonny píše:To je ale přece dobře, olej plní svou funkci, udržuje bordel ve vznosu.
Jen bych se zeptal,jak se ten odstín oleje posuzoval?Tohle je zajímavé téma,zůstaňme chvíli u něj-mám ošmirglovanou barvu na jedné straně konce olejové měrky,takže čestvý horký vyměněný olej je na "stříbrném" podkladu téměř čirý,při vypuštění do sklenice je tmavý,téměř černý.
O2 FL 09 1.8 TSI 118kW spotřeba oleje 0,5l/10tis.km
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

rosso píše:Jak jinak :D
Taky tě mám rád....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

pepoh píše:tento motor 1.5tvtec (na americkom trhu) ma dalsi problem, silne riedenie oleja benzinom....
Pokud vím tak toto se týká motoru 1.0T, a těch co jezdí na 0w20 krátké jízdy :oops: Nicméně netvrdím že to není špatně.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jerome »

tonny píše:Čeho si poslední dobou všímám, nedávno se to tu probíralo, v jakém je stavu víčko nalévacího otvoru motorového oleje. U mých aut jsem si nikdy nevšiml nějakého šlemu, u Octávií (O1, O2) co udržuji je to normální. Přitom bych čekal, že u tak krátkých jízd by se to mohlo projevit i u Japonce.
Nie neprejaví sa to u Jap. bo majú inak vyrobený kryt ventilov :idea: Oni tam majú ešte taký plech zvnútra tj sa im nekondenzujú vodné a olejové pary na viečku. Škodovky majú majú ten kryt laicky povedané "odjebaný" tj zráža sa im to na viečku :twisted:

maran5 aj toto sa tu riešilo nedávno. Je to tým,že na tej odmerke je tenká vrstva oleja kdežto v sklenici je hrubšia :idea:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Odpovědět