Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Paráda. Päť japoncov v prvej desine resp. štyria v prvej päťke
https://auto.pravda.sk/poradna/clanok/5 ... a-chvoste/
https://auto.pravda.sk/poradna/clanok/5 ... a-chvoste/
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Top a nadhera. Takovy sportacek podobny crx...A 2.4 bez turba a tocky 7500 s 231 konna moc pekny. Ten samy vykon co mam ja v 3 litru. Bude to i lehke. Cert vem 3 litry s turbem, kde se plyn davkuje hrozne a najednou to turbo vyplivne x koni a nm.abc píše:Japonci vysvětlili, proč dál odmítají motor s turbem, jejich důvody dávají smysl
https://www.autoforum.cz/technika/japon ... .sznhp.box
Skoda ze ne pro Evropu
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Mno, budiž... V případě Fordu Mustang v provedení Mach1 však nejvyšší výkon pětilitru v sedmi a půl tisících otáčkách (a max. točivého momentu v 4600) prostě nechápu...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jak pise Jirka.
No budiž. U Mustanga nechapu ty hodnoty, pri tom obsahu.
Nelibi se mi to auto vubec, takže...
A BRZ a asi i Toy 86, po pruserech s motory, muselo udelat. Prodeje nic moc. Stejne, co se rikalo o Stingeru, svizny 4dv sedan i pro rodinu
Coz je kravina maxi.
Chlap at koupi za ty prachy manzelce, (prituli, milence) neco a sam si vybere srdcem!
Jerome- pat, pjať,... za chvíli budete v SSSR
No budiž. U Mustanga nechapu ty hodnoty, pri tom obsahu.
Nelibi se mi to auto vubec, takže...
A BRZ a asi i Toy 86, po pruserech s motory, muselo udelat. Prodeje nic moc. Stejne, co se rikalo o Stingeru, svizny 4dv sedan i pro rodinu
Coz je kravina maxi.
Chlap at koupi za ty prachy manzelce, (prituli, milence) neco a sam si vybere srdcem!
Jerome- pat, pjať,... za chvíli budete v SSSR
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Lehký to nebude, přes 1300kg. To je podle mě dost. Čekal jsem aspoň 250 koní, tohle je zase docela málo, ale už to má aspoň krouťák. V EU to bude nejspíš jako Toyota, která si to v rámci flotilových emisí může dovolit, narozdíl od Subaru.Bramborak3 píše:Top a nadhera. Takovy sportacek podobny crx...A 2.4 bez turba a tocky 7500 s 231 konna moc pekny. Ten samy vykon co mam ja v 3 litru. Bude to i lehke. Cert vem 3 litry s turbem, kde se plyn davkuje hrozne a najednou to turbo vyplivne x koni a nm.abc píše:Japonci vysvětlili, proč dál odmítají motor s turbem, jejich důvody dávají smysl
https://www.autoforum.cz/technika/japon ... .sznhp.box
Skoda ze ne pro Evropu
Btw. v neděli jsem cestou od Honzy v Loděnici potkal novýho Yarise GR. To by se mi líbilo...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jerry by zřejmě napsal, že max výkon motoru těsně pod max otáčkami je správně. A asi to bude i pravda, jen mi to s osmihrnkem nějak neštymuje. Na druhou stranu kdo bude potřebovat furt max výkon, že...? I když pojede na polovinu či dvě třetiny, bude ho při běžné jízdě pořád dostatek, podobně s točivým momentem. A kdo bude mít chuť, ať si pro něj doj(e)de k červenému poli.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
S J3 názorem nesouhlasím. Motor by mel jít dotocit vejš. Samozřejmě, pro rejpaly, ne s velkym rozdílem.
Proc se kdysi, za zlate ery tzv. ostřejších a ostrych vacek, ne zadnych pomucek meneni casovani, doporucovalo, že otacky Vmax, mohou po překročeni zpusobit mozny pokles vykonu. Zalezelo na vacce a zapalovani. I na celém nastavení motoru. Zdvih-vrtani...
Rec je o motorech GTI, Gsi, Xr.......
Kdy se urcity motor vyvyjej jen a pouze za ucelem montaze do vyse zminenych aut s těmito pismeny.
Ne jak dneska, ze se upravi RJ sériového agregatu, mirne, avsak ne moc, aby to nedrncalo,... upravi podvozek.
Proc se kdysi, za zlate ery tzv. ostřejších a ostrych vacek, ne zadnych pomucek meneni casovani, doporucovalo, že otacky Vmax, mohou po překročeni zpusobit mozny pokles vykonu. Zalezelo na vacce a zapalovani. I na celém nastavení motoru. Zdvih-vrtani...
Rec je o motorech GTI, Gsi, Xr.......
Kdy se urcity motor vyvyjej jen a pouze za ucelem montaze do vyse zminenych aut s těmito pismeny.
Ne jak dneska, ze se upravi RJ sériového agregatu, mirne, avsak ne moc, aby to nedrncalo,... upravi podvozek.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A kde by jsi si toho užíval,někde na okruhu nebo v dnešním přeplněném provozu? Sry,ale nechápu.Bramborak3 píše:Top a nadhera. Takovy sportacek podobny crx...A 2.4 bez turba a tocky 7500 s 231 konna moc pekny. Ten samy vykon co mam ja v 3 litru. Bude to i lehke. Cert vem 3 litry s turbem, kde se plyn davkuje hrozne a najednou to turbo vyplivne x koni a nm.abc píše:Japonci vysvětlili, proč dál odmítají motor s turbem, jejich důvody dávají smysl
https://www.autoforum.cz/technika/japon ... .sznhp.box
Skoda ze ne pro Evropu
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Dobře že takových nechápavých je zatím dost. Aspoň máme kde jezdit
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jeden takový, se prohanel po Br, no zřejmě ridit svyho Bawora uměl, kdyz se vsem vyhnul, i zatarasum a pasum.
SNBaci utreli frnaky.
SNBaci utreli frnaky.
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Colommbo píše:Jerry by zřejmě napsal, že max výkon motoru těsně pod max otáčkami je správně...
To není názor Jerryho, Peťo, to jen já si myslím, že si to tak myslí a taky jsem napsal, že ne v max otáčkách, nýbrž těsně pod nimi, tedy dotočení by mělo být možné aspoň trochu.Pedro píše:S J3 názorem nesouhlasím. Motor by mel jít dotocit vejš...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A co konkrétně? Já totiž v tom problém nevidím. Nebo mi něco uniká?Colommbo píše:Mno, budiž... V případě Fordu Mustang v provedení Mach1 však nejvyšší výkon pětilitru v sedmi a půl tisících otáčkách (a max. točivého momentu v 4600) prostě nechápu...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jirka asi narážel na to, že dřív byly Mustangy takové "lenivé" a měly spodové motory, takže se nemusely točit. Ale on i ten Mach1 pojede těsně nad volnoběhem jako ďas!
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No já sem si udělal takovej přehled. Ano, kopu se do zadku,protože čekám na díly,jinak bych vytvářel hodnoty
Ale o co jde. Tady je tabulka, kde sem vybral takovej průřez mezi motorkama. Při jakých ot mají max výkon a při jakých max krouťák. A pak procentuální vyjádření, kolik je to z otáček max výkonu. No a co nám vyšlo? Že je to úplně normální převážně dvouválcová motorka laděná od spodu na pořádný krouťák
Né, vypovídající hodnotu to nemá žádnou. Oni pixely snesou ještě víc,než papír a jsou důležitý pocity z jízdy a né na papíře. Takže když si chci něco pořídit, zahoďte kalkulačku a předsudky a jděte se prostě povozit.
Ale o co jde. Tady je tabulka, kde sem vybral takovej průřez mezi motorkama. Při jakých ot mají max výkon a při jakých max krouťák. A pak procentuální vyjádření, kolik je to z otáček max výkonu. No a co nám vyšlo? Že je to úplně normální převážně dvouválcová motorka laděná od spodu na pořádný krouťák
Né, vypovídající hodnotu to nemá žádnou. Oni pixely snesou ještě víc,než papír a jsou důležitý pocity z jízdy a né na papíře. Takže když si chci něco pořídit, zahoďte kalkulačku a předsudky a jděte se prostě povozit.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Chyba bude s velkou pravděpodobností ve mně - velký (v tomto případě bude lepší slovo "větší") americký V8 motory mám prostě odjakživa spojené spíš s poklidným bubláním než točením jak pilu...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90