Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5787
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jerome »

Paráda. Päť japoncov v prvej desine resp. štyria v prvej päťke :wink:
https://auto.pravda.sk/poradna/clanok/5 ... a-chvoste/
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Bramborak3 »

abc píše:Japonci vysvětlili, proč dál odmítají motor s turbem, jejich důvody dávají smysl :arrow:
https://www.autoforum.cz/technika/japon ... .sznhp.box
Top a nadhera. Takovy sportacek podobny crx...A 2.4 bez turba a tocky 7500 s 231 konna moc pekny. Ten samy vykon co mam ja v 3 litru. Bude to i lehke. Cert vem 3 litry s turbem, kde se plyn davkuje hrozne a najednou to turbo vyplivne x koni a nm.
Skoda ze ne pro Evropu
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Mno, budiž... V případě Fordu Mustang v provedení Mach1 však nejvyšší výkon pětilitru v sedmi a půl tisících otáčkách (a max. točivého momentu v 4600) prostě nechápu... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Jak pise Jirka.
No budiž. U Mustanga nechapu ty hodnoty, pri tom obsahu.
Nelibi se mi to auto vubec, takže...
A BRZ a asi i Toy 86, po pruserech s motory, muselo udelat. Prodeje nic moc. Stejne, co se rikalo o Stingeru, svizny 4dv sedan i pro rodinu :mrgreen:
Coz je kravina maxi.
Chlap at koupi za ty prachy manzelce, (prituli, milence) neco a sam si vybere srdcem!

Jerome- pat, pjať,... za chvíli budete v SSSR :wink:
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lefort »

Bramborak3 píše:
abc píše:Japonci vysvětlili, proč dál odmítají motor s turbem, jejich důvody dávají smysl :arrow:
https://www.autoforum.cz/technika/japon ... .sznhp.box
Top a nadhera. Takovy sportacek podobny crx...A 2.4 bez turba a tocky 7500 s 231 konna moc pekny. Ten samy vykon co mam ja v 3 litru. Bude to i lehke. Cert vem 3 litry s turbem, kde se plyn davkuje hrozne a najednou to turbo vyplivne x koni a nm.
Skoda ze ne pro Evropu
Lehký to nebude, přes 1300kg. To je podle mě dost. Čekal jsem aspoň 250 koní, tohle je zase docela málo, ale už to má aspoň krouťák. V EU to bude nejspíš jako Toyota, která si to v rámci flotilových emisí může dovolit, narozdíl od Subaru.
Btw. v neděli jsem cestou od Honzy v Loděnici potkal novýho Yarise GR. To by se mi líbilo...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Jerry by zřejmě napsal, že max výkon motoru těsně pod max otáčkami je správně. A asi to bude i pravda, jen mi to s osmihrnkem nějak neštymuje. Na druhou stranu kdo bude potřebovat furt max výkon, že...? I když pojede na polovinu či dvě třetiny, bude ho při běžné jízdě pořád dostatek, podobně s točivým momentem. A kdo bude mít chuť, ať si pro něj doj(e)de k červenému poli.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

S J3 názorem nesouhlasím. Motor by mel jít dotocit vejš. Samozřejmě, pro rejpaly, ne s velkym rozdílem.
Proc se kdysi, za zlate ery tzv. ostřejších a ostrych vacek, ne zadnych pomucek meneni casovani, doporucovalo, že otacky Vmax, mohou po překročeni zpusobit mozny pokles vykonu. Zalezelo na vacce a zapalovani. I na celém nastavení motoru. Zdvih-vrtani...
Rec je o motorech GTI, Gsi, Xr.......
Kdy se urcity motor vyvyjej jen a pouze za ucelem montaze do vyse zminenych aut s těmito pismeny.
Ne jak dneska, ze se upravi RJ sériového agregatu, mirne, avsak ne moc, aby to nedrncalo,... upravi podvozek.
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od NOVON »

Bramborak3 píše:
abc píše:Japonci vysvětlili, proč dál odmítají motor s turbem, jejich důvody dávají smysl :arrow:
https://www.autoforum.cz/technika/japon ... .sznhp.box
Top a nadhera. Takovy sportacek podobny crx...A 2.4 bez turba a tocky 7500 s 231 konna moc pekny. Ten samy vykon co mam ja v 3 litru. Bude to i lehke. Cert vem 3 litry s turbem, kde se plyn davkuje hrozne a najednou to turbo vyplivne x koni a nm.
Skoda ze ne pro Evropu
A kde by jsi si toho užíval,někde na okruhu nebo v dnešním přeplněném provozu? Sry,ale nechápu.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lefort »

Dobře že takových nechápavých je zatím dost. Aspoň máme kde jezdit :-D
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Jeden takový, se prohanel po Br, no zřejmě ridit svyho Bawora uměl, kdyz se vsem vyhnul, i zatarasum a pasum.
SNBaci utreli frnaky.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Colommbo píše:Jerry by zřejmě napsal, že max výkon motoru těsně pod max otáčkami je správně...
Pedro píše:S J3 názorem nesouhlasím. Motor by mel jít dotocit vejš...
To není názor Jerryho, Peťo, to jen já si myslím, že si to tak myslí a taky jsem napsal, že ne v max otáčkách, nýbrž těsně pod nimi, tedy dotočení by mělo být možné aspoň trochu. :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Durex »

Colommbo píše:Mno, budiž... V případě Fordu Mustang v provedení Mach1 však nejvyšší výkon pětilitru v sedmi a půl tisících otáčkách (a max. točivého momentu v 4600) prostě nechápu... :?
A co konkrétně? Já totiž v tom problém nevidím. Nebo mi něco uniká?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lefort »

Jirka asi narážel na to, že dřív byly Mustangy takové "lenivé" a měly spodové motory, takže se nemusely točit. Ale on i ten Mach1 pojede těsně nad volnoběhem jako ďas!
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Durex »

No já sem si udělal takovej přehled. Ano, kopu se do zadku,protože čekám na díly,jinak bych vytvářel hodnoty :D

Ale o co jde. Tady je tabulka, kde sem vybral takovej průřez mezi motorkama. Při jakých ot mají max výkon a při jakých max krouťák. A pak procentuální vyjádření, kolik je to z otáček max výkonu. No a co nám vyšlo? Že je to úplně normální převážně dvouválcová motorka laděná od spodu na pořádný krouťák :lol: :lol: :lol:

Né, vypovídající hodnotu to nemá žádnou. Oni pixely snesou ještě víc,než papír a jsou důležitý pocity z jízdy a né na papíře. Takže když si chci něco pořídit, zahoďte kalkulačku a předsudky a jděte se prostě povozit.

Obrázek
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Chyba bude s velkou pravděpodobností ve mně - velký (v tomto případě bude lepší slovo "větší") americký V8 motory mám prostě odjakživa spojené spíš s poklidným bubláním než točením jak pilu...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Odpovědět