Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27485
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

A co na tom že něco nastavit je pomalu vyšší dívčí a navic to odvadí pozornost od řízeni :(
Ale jo, výrobně levnější, a pro zvýšení bezpečnosti přidáme třípísmenkový "asistenty". Vždyť oni to lidi zaplatí.
Kam jseme to dojeli, velebnosti? :evil:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Zmiňované odvádění pozornosti od řízení osobně považuju za největší malér. Namísto zmáčknutí či (a) pootočení knoflíku je třeba se někam proklikávat. Telefonování za jízdy se pokutuje a multiovládacích displejů jsou plná auta. Nasrat, Velebnosti! :x
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27485
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Naštěstí jsou i někteří, co se vrátili k mechanickému ovládání hlasitosti rádia, a navíc i k tlačítkům pro přímou volbu hlavních položek menu :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
rosso
Příspěvky: 513
Registrován: čtv zář 27, 2018 21:48

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od rosso »

Mi teda nic neříkají ani digitální ukazatele rychlosti, otáčkoměr atd.
Jsem ze starší školy a klasické budíky jsou :wink:
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lefort »

Existuje jeden digitální otáčkoměr co by mi nevadil, a to ten v Lexusu LFA. :twisted:
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
jarson1
Příspěvky: 2089
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jarson1 »

vieš čo, tiež som bol toho názoru...ale....8G civic vo verzii FD je tiež taký zvláštne futuristický, aj ked zdaleka nie ako klasické "UFO".
Mal som s tým trochu problém na zaciatku, ale tak som si zvykol , že už by mi to chýbalo. Rýchlomer je asi 1,2m pred tebou ( možno aj viac - podla toho ako sedíš) a skoro to pripomína HUB displaye - lebo ho vnímaš intuitívne v podstate v zornom poli ked sa pozeráš pred seba.
Digitálnu cifru rýchlosti lemuje z jednej strany teplota a z druhej palivomer.
Pod ním asi 40 cm bližšie je už len velký otáčkomer - taký svietiaci ( neviem ako sa to presne nazýva...vy už budete vediet).
A to je všetko . Viac netreba. Cele v svetlo modrom s bielymy číslicami, resp. písmenami. Žiadna diskotéka, pekne decentne zladené. Samozrejme dá sa pekne nastavit intenzita a hlavne sa nikde nezrkadlí ( ako je to napríklad v klasickom "Ufo"-novi.
V podstate spartanské - minimum udajov, ale zase take co potrebujes :)
Obrázek
Mne sa to už teraz velmi páči 8)
Zvyšok je samozrejme zladený tiež, ale klasicky "čudlíkový" systém. Vsak ide o auto z roku 2006.
Naposledy upravil(a) jarson1 dne pon lis 02, 2020 20:36, celkem upraveno 1 x.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Nemám rád modrou barvu... 8)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
OndraVy
Příspěvky: 10
Registrován: stř čer 19, 2019 10:42

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od OndraVy »

hele vím, že je to mimo, ale vzpomněl jsem si u HTP na seznam motorů VW https://autotrip.cz/vsechny-motory-od-v ... -az-k-w16/ Kolik automobilek má v nabídce vše od tříválců až po dvanáctiválce :D
jarson1
Příspěvky: 2089
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jarson1 »

no,neviem...ako sa hovorí "menej je niekedy viac" :roll:
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5788
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jerome »

Áno je to obdivuhodné. Horšie,že väčšina z nich stála za Obrázek
Honda, čo sa týka motorov, začína už od vyžínačky :lol:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
rosso
Příspěvky: 513
Registrován: čtv zář 27, 2018 21:48

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od rosso »

Však taky Honda je best :D
abc
Příspěvky: 1072
Registrován: pon led 01, 2018 18:13
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od abc »

rosso píše:Však taky Honda je best :D
Máš pravdu. :wink: :D
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27485
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Když to ještě (možná) nebyla tvrdohlavost: Revoluce 1989 i v autoprůmyslu :wink: https://www.autoforum.cz/fascinace/rok- ... .sznhp.box
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Hondu beru jako kazdou jinou Jp značku. Nic moc osobního. Pro mi zajimavy je dva modely, v urcitem case, ale z tech ucuravam. Jeden z nich, je původní NSX. :wink:
Ty ostatní kary, z nabidky, co Pitris dal..., kdyby bylo e 30 M3,... +++
abc
Příspěvky: 1072
Registrován: pon led 01, 2018 18:13
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od abc »

Japonci vysvětlili, proč dál odmítají motor s turbem, jejich důvody dávají smysl :arrow:
https://www.autoforum.cz/technika/japon ... .sznhp.box
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Odpovědět