Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A co na tom že něco nastavit je pomalu vyšší dívčí a navic to odvadí pozornost od řízeni
Ale jo, výrobně levnější, a pro zvýšení bezpečnosti přidáme třípísmenkový "asistenty". Vždyť oni to lidi zaplatí.
Kam jseme to dojeli, velebnosti?
Ale jo, výrobně levnější, a pro zvýšení bezpečnosti přidáme třípísmenkový "asistenty". Vždyť oni to lidi zaplatí.
Kam jseme to dojeli, velebnosti?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Zmiňované odvádění pozornosti od řízení osobně považuju za největší malér. Namísto zmáčknutí či (a) pootočení knoflíku je třeba se někam proklikávat. Telefonování za jízdy se pokutuje a multiovládacích displejů jsou plná auta. Nasrat, Velebnosti!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Naštěstí jsou i někteří, co se vrátili k mechanickému ovládání hlasitosti rádia, a navíc i k tlačítkům pro přímou volbu hlavních položek menu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Mi teda nic neříkají ani digitální ukazatele rychlosti, otáčkoměr atd.
Jsem ze starší školy a klasické budíky jsou
Jsem ze starší školy a klasické budíky jsou
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Existuje jeden digitální otáčkoměr co by mi nevadil, a to ten v Lexusu LFA.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
vieš čo, tiež som bol toho názoru...ale....8G civic vo verzii FD je tiež taký zvláštne futuristický, aj ked zdaleka nie ako klasické "UFO".
Mal som s tým trochu problém na zaciatku, ale tak som si zvykol , že už by mi to chýbalo. Rýchlomer je asi 1,2m pred tebou ( možno aj viac - podla toho ako sedíš) a skoro to pripomína HUB displaye - lebo ho vnímaš intuitívne v podstate v zornom poli ked sa pozeráš pred seba.
Digitálnu cifru rýchlosti lemuje z jednej strany teplota a z druhej palivomer.
Pod ním asi 40 cm bližšie je už len velký otáčkomer - taký svietiaci ( neviem ako sa to presne nazýva...vy už budete vediet).
A to je všetko . Viac netreba. Cele v svetlo modrom s bielymy číslicami, resp. písmenami. Žiadna diskotéka, pekne decentne zladené. Samozrejme dá sa pekne nastavit intenzita a hlavne sa nikde nezrkadlí ( ako je to napríklad v klasickom "Ufo"-novi.
V podstate spartanské - minimum udajov, ale zase take co potrebujes
Mne sa to už teraz velmi páči
Zvyšok je samozrejme zladený tiež, ale klasicky "čudlíkový" systém. Vsak ide o auto z roku 2006.
Mal som s tým trochu problém na zaciatku, ale tak som si zvykol , že už by mi to chýbalo. Rýchlomer je asi 1,2m pred tebou ( možno aj viac - podla toho ako sedíš) a skoro to pripomína HUB displaye - lebo ho vnímaš intuitívne v podstate v zornom poli ked sa pozeráš pred seba.
Digitálnu cifru rýchlosti lemuje z jednej strany teplota a z druhej palivomer.
Pod ním asi 40 cm bližšie je už len velký otáčkomer - taký svietiaci ( neviem ako sa to presne nazýva...vy už budete vediet).
A to je všetko . Viac netreba. Cele v svetlo modrom s bielymy číslicami, resp. písmenami. Žiadna diskotéka, pekne decentne zladené. Samozrejme dá sa pekne nastavit intenzita a hlavne sa nikde nezrkadlí ( ako je to napríklad v klasickom "Ufo"-novi.
V podstate spartanské - minimum udajov, ale zase take co potrebujes
Mne sa to už teraz velmi páči
Zvyšok je samozrejme zladený tiež, ale klasicky "čudlíkový" systém. Vsak ide o auto z roku 2006.
Naposledy upravil(a) jarson1 dne pon lis 02, 2020 20:36, celkem upraveno 1 x.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nemám rád modrou barvu...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
hele vím, že je to mimo, ale vzpomněl jsem si u HTP na seznam motorů VW https://autotrip.cz/vsechny-motory-od-v ... -az-k-w16/ Kolik automobilek má v nabídce vše od tříválců až po dvanáctiválce
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
no,neviem...ako sa hovorí "menej je niekedy viac"
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Áno je to obdivuhodné. Horšie,že väčšina z nich stála za
Honda, čo sa týka motorov, začína už od vyžínačky
Honda, čo sa týka motorov, začína už od vyžínačky
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Však taky Honda je best
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Máš pravdu.rosso píše:Však taky Honda je best
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Když to ještě (možná) nebyla tvrdohlavost: Revoluce 1989 i v autoprůmyslu https://www.autoforum.cz/fascinace/rok- ... .sznhp.box
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Hondu beru jako kazdou jinou Jp značku. Nic moc osobního. Pro mi zajimavy je dva modely, v urcitem case, ale z tech ucuravam. Jeden z nich, je původní NSX.
Ty ostatní kary, z nabidky, co Pitris dal..., kdyby bylo e 30 M3,... +++
Ty ostatní kary, z nabidky, co Pitris dal..., kdyby bylo e 30 M3,... +++
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Japonci vysvětlili, proč dál odmítají motor s turbem, jejich důvody dávají smysl
https://www.autoforum.cz/technika/japon ... .sznhp.box
https://www.autoforum.cz/technika/japon ... .sznhp.box
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011