Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Koukám že je to tu hotová japanonanie
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
20 ročné auto s nájazdom 450.000km a 90% súčiastok pôvodných = to hovorí za všetkoabc píše:Veteráni: Lexus LS 400 – Sedan, který je po 20 letech téměř bezchybný
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
S dovolením pane
A https://www.auto.cz/nekdo-koupil-20-let ... e-r-134745Colommbo píše:Jsou auta, jež chválit netřeba, ono tak nějak vyplyne samosebou...
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
konkurencia mb s klasse.jerome píše:20 ročné auto s nájazdom 450.000km a 90% súčiastok pôvodných = to hovorí za všetkoabc píše:Veteráni: Lexus LS 400 – Sedan, který je po 20 letech téměř bezchybný
luxusna priemia v8 1995 stala ~150 000$, dnes po inflacii je to >252 000$
za tie prachy .. bodaj by nebol spolahlivy
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Vubec nejsem Hondista. Cest vyjimkam, NSX a jeden Civic. Ovsem radsi bych zde zobrazeny zachovaly model pro,, ridice,, nez odifuzorovane hruzy, co produkuji nyni. Kde je dezajn a cit pro dokonalou techniku, kterou kdyz nezvladnes, nezaslouzis si.
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ač modrou fakt nemusím, to hondí kupátko je moc hezký. Možná je to i tím, že od jisté doby mám pro tyto typy karoserií slabost... Cenu však považuju za nesmyslnou.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
lefortlefort píše:Koukám že je to tu hotová japanonanie
Vždycky když vidím článek o něčem co je téměř dokonalé, si ho rád přečtu. Může to byt článek o V6 Busso, o MB W124 který se mi vždycky líbil a asi ho nikdy nebudu mít, o karosárně Sodomka, o V3S, o VW T4 který byl asi poslední poctivý VW, a vždy je v pozadí poctivá práce a snaha vytvořit něco co je trochu víc.
Tehdy VW možná překonal MB 207 a stejně takhle onen Lex LS překonal na 1. pokus MB S-klasse. Mě vůbec nešlo o to že to je z Japonska, Itálie, Německa......
Nechtěl jsem s tímto článkem nikoho obtěžovat, prostě kdo ho číst nechce, nemusí. Když mě něco nezajímá , nebere, tak to nečtu a nepíši o tom komentář.
Když to shrnu, tvůj komentář je naprostá ubohost a jediným onanistou jsi ty sám, bohužel.
Dobrou.
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Týpek spomenul,že Lexus bol o tretinu lacnejší, ako konkurencia od BMW a Mercedesu. Zaujímavé by bolo porovnanie, ako sú technicky na tom tieto konkurenčné autá po 20 rokoch a s cca podobnými kmpepoh píše:konkurencia mb s klasse.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
pepoh v dnešní době za 3 mega dokáže Tesla vyrobit šmejd
https://www.autojournal.cz/vyzkouseli-j ... .sznhp.box
https://www.autojournal.cz/vyzkouseli-j ... .sznhp.box
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
pepoh píše:konkurencia mb s klasse.jerome píše:20 ročné auto s nájazdom 450.000km a 90% súčiastok pôvodných = to hovorí za všetkoabc píše:Veteráni: Lexus LS 400 – Sedan, který je po 20 letech téměř bezchybný
luxusna priemia v8 1995 stala ~150 000$, dnes po inflacii je to >252 000$
za tie prachy .. bodaj by nebol spolahlivy
https://www.nissanusa.com/vehicles/spor ... /gt-r.html za 1/2 $$$
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Příště k tomu radši napíšu - NADSÁZKA. Nepochopil jsi, nevadí.
Ale -
Dobrou noc.
Ale -
abc píše:Když mě něco nezajímá , nebere, tak to nečtu a nepíši o tom komentář.
Když to shrnu, tvůj komentář je naprostá ubohost a jediným onanistou jsi ty sám, bohužel.
Dobrou.
Dobrou noc.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Dobjou, pane Kjob!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
..ale hej, v dobách minulých žiadne krídla, difúzory, spojlery a pod. neexistovali a inžinieri na autá neosadzovali..Pedro píše:Vubec nejsem Hondista. Cest vyjimkam, NSX a jeden Civic. Ovsem radsi bych zde zobrazeny zachovaly model pro,, ridice,, nez odifuzorovane hruzy, co produkuji nyni. Kde je dezajn a cit pro dokonalou techniku, kterou kdyz nezvladnes, nezaslouzis si.
Druhá vec.. najskôr treba zistiť a pochopiť dôvody prečo to či ono inžinier na auto namontoval, prečo ho niečim vybavil, prečo niečo vytvaroval tak ako to vytvaroval, a aký to malo celé dôvod.. až potom dehonestovať že ty máš rád to čo si napísal je fajn, no to nie je dôvod a oprávnenie na to, aby si kydal hnoj na niečo, čo tebe po chuti nie je.
Chod povedať inžinierom z divízie Renault sport alebo Hondy, ako to majú robiť.. aby ich auto bolo líniami hladké bez krídel, difúzorov a zároveň v 280km/h s ním ani nehlo.. určite si nechajú poradiť.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
nieco uprostred timto dvoma.. rusko
sledujem jak blaznivy rusi chodia po krajine.. УАЗ 2206 na enduro gumach preleze bez problemov, lepsie ako niva.
euro6 bosch vstrek... 2,7l r4 ~12l/100 a krasnych >200g co2 bruselu
technicky pokec https://www.youtube.com/watch?v=OY9OYw58GaE
sledujem jak blaznivy rusi chodia po krajine.. УАЗ 2206 na enduro gumach preleze bez problemov, lepsie ako niva.
euro6 bosch vstrek... 2,7l r4 ~12l/100 a krasnych >200g co2 bruselu
technicky pokec https://www.youtube.com/watch?v=OY9OYw58GaE
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Len je menej pochopitelné, prečo sa nejdú ludia potrhať za takými stále dokonalými, pusinkovo nenáročne údržbovými Lexusmi, dnes v ponuke za pár mesačných platov, keď v čase novoty stál kus nástrelom 20 ročných (dobovo niveau mesačných) miezd.
Ako to, že sa po ňom nevrhol už niektorý z redaktorov, alebo niekto z množstva diskusných fanúškov.
Veď iní si kúpia aj problémové youngtimerové hoci Jaguare, Alfy (tretie - štvrté do rodiny)... a tu všetko prevyšujúci etalónový Lexus (jazda, spolahlivosť, komfort, úžitná hodnota, dokonca aj slušný zvuk značky a pod.) ostáva na ocot.
Nehladať zbytočne iróniu v týchto otázkach.
Ako to, že sa po ňom nevrhol už niektorý z redaktorov, alebo niekto z množstva diskusných fanúškov.
Veď iní si kúpia aj problémové youngtimerové hoci Jaguare, Alfy (tretie - štvrté do rodiny)... a tu všetko prevyšujúci etalónový Lexus (jazda, spolahlivosť, komfort, úžitná hodnota, dokonca aj slušný zvuk značky a pod.) ostáva na ocot.
Nehladať zbytočne iróniu v týchto otázkach.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »