Oleje.cz

 

Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátoři: Pitris, Demo

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod tonny » sob pro 21, 2019 7:57

Jo, zajímavý článek, budu opět sledovat ojetiny od Lexuse, třeba někdy vyzkouším.
Ford Explorer 1998, V6 4.0 lpg, Penrite Racing 10W-40 v motoru, Valvoline Max Life ATF v automatu.
Toyota Avensis 2,0 D4-D 2001, Toyota Camry 2,4 VVT 2002, Toyota Corolla Verso 1,8 VVTi 2006, manuály.
Uživatelský avatar
tonny
 
Příspěvky: 1637
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pedro » stř led 01, 2020 11:56

Philipz-
Dotaz prosim, mas na Ignaci puvodni rizeni? Myslim tim prevodku a spojovacky. U me koupeneho to bylo nutné v 160tkm vymenit.
A co rozvody?
Diky za info.

Edit- Jarku asi to smazni nebo dej vhodneji. Diky.
SHáčko Val. Ac. 5w40. Citygrip
Yiaruša 3dv MO CFS NT 5w40. Quartaris
Sediš 4x4 Val. Ac. C3 5w40. Riken
SůVa 650 Val. Drb. 10w40. Angel GT
Alma 3dv, hračka, Penr. 10w50. Klb. HP3

IVECO EC 80e180 Rubia 10w40
MAN TGS 26.360 Aral 10w40
Uživatelský avatar
Pedro
 
Příspěvky: 7434
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod PHiLiPZ » stř led 01, 2020 13:50

Menil som lanko spojky, predne kotuce a oblozenie, lebo vibrovalo, sviecky (preventivne), olej v prevodovke (preventivne), olej v motore, vzduchove, kabinove (sem tam) a olejove filtre, palivove cerpadlo, nejaku suciastku vo volante kvoli airbagu, lozisko v jednom kolese, nejake tycky (servis) na prednej naprave, silentblok na motore, klinovy remen (preventivne) a nechal som plnit klimatizaciu. Okrem oleja v motore a filtrov vsetko iba raz. Rozvody su povodne, spojka a riadenie tiez, aj ked sa to uz asi blizi. Odkedy mam Mazdu jazdi Ignac iba kratke trasy po okoli, je obuchavany pri nakupoch. Ma to chudak tazke.

A baterku som raz tiez menil. Auto je u nas od svojich 70 tisic km.
Suzuki Ignis 2005 1.3L benzin - na zaciatku 2017 dosiahol Ignac 333 tisic km najazd a stale jazdi
Mazda6 Skyactiv 2016 2.5L benzin + MO CFS 5w-40 NT+ + MO Petrol Power ECOMAX
https://www.spritmonitor.de/en/detail/769867.html
Uživatelský avatar
PHiLiPZ
 
Příspěvky: 82
Registrován: čtv úno 04, 2016 12:14
Bydliště: PK, SVK

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pedro » stř led 01, 2020 18:52

Děkuji.
SHáčko Val. Ac. 5w40. Citygrip
Yiaruša 3dv MO CFS NT 5w40. Quartaris
Sediš 4x4 Val. Ac. C3 5w40. Riken
SůVa 650 Val. Drb. 10w40. Angel GT
Alma 3dv, hračka, Penr. 10w50. Klb. HP3

IVECO EC 80e180 Rubia 10w40
MAN TGS 26.360 Aral 10w40
Uživatelský avatar
Pedro
 
Příspěvky: 7434
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod pepoh » stř úno 12, 2020 16:32

prichadzaju nejake dizajn zmeny f citronu.. sefovu upratali nabok :lol: :P ma ju nahradit typek z nissanu...
https://www.autoevolution.com/news/2021-citroen-c4-cactus-successor-spied-looks-like-a-baby-bmw-x6-140476.html
https://www.passionnement-citroen.com/post/toutes-les-futures-citro%C3%ABn-jusqu-en-2021 stary gs ma byt vzor pre novy kaktus. asi wankel ani hydra nebude.. jedine "wankel na baterky".. :roll:
Obrázek
Dyk móre, to táhne vocpoda / Sara 1,8 8V kovadlina 66kW R.I.P. _Total 10W-40
Gorenje BBQgrill 1,2 / 3×20kW LPG horák Obrázek Motul 8100 X-CESS 5W-40/B4
"Kdo je bez oleja, nech prvy hodi ojnicou." - Kompresie 9:1
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 1736
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod lengy60 » stř úno 12, 2020 17:02

No sám jsem zvědav,s čím nakonec vylezou. :idea:
Citroen C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 81kW
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Uživatelský avatar
lengy60
 
Příspěvky: 5716
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pedro » pon úno 17, 2020 18:04

Preklikem jsem se dostal v GARÁŽI do jine kategorie. V tlf je to hned.
Chvála na Superb, no to bych se poblil. Jina znacka nema sanci. Stejne i na novou Ochcu. Je to neco, kdyz bych omylem kliknul na porad nejmenované tv o problemech souziti, s komentatorem, ktery je kozel zahradnikem.
SHáčko Val. Ac. 5w40. Citygrip
Yiaruša 3dv MO CFS NT 5w40. Quartaris
Sediš 4x4 Val. Ac. C3 5w40. Riken
SůVa 650 Val. Drb. 10w40. Angel GT
Alma 3dv, hračka, Penr. 10w50. Klb. HP3

IVECO EC 80e180 Rubia 10w40
MAN TGS 26.360 Aral 10w40
Uživatelský avatar
Pedro
 
Příspěvky: 7434
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » čtv dub 02, 2020 17:50

Chlapi myslíte si že je to reálné? https://www.autosalon.tv/novinky/nova-a ... -internetu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC 148kW - v motoru Repsol Competicion 5w40, na zimu Ravenol SSL 0w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 23388
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Colommbo » čtv dub 02, 2020 18:20

Podívej se na datum zveřejnění zprávy, Jarku... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, Valvoline MaxLife 5W40, Denso IK16TT
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 7526
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: Záboří nad Labem

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » čtv dub 02, 2020 18:47

Aha :shock: Ja wohl :P

Edit......... Toto ale apríl (snad) už není :wink:
https://www.garaz.cz/clanek/honda-proti ... paign=null
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC 148kW - v motoru Repsol Competicion 5w40, na zimu Ravenol SSL 0w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 23388
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » stř kvě 20, 2020 20:00

A safra. Soudruhům z Wolfsburgu se (zase) něco nepovedlo :x https://auto.tn.nova.cz/clanek/novinky/ ... amiqy.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC 148kW - v motoru Repsol Competicion 5w40, na zimu Ravenol SSL 0w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 23388
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod rosso » čtv kvě 21, 2020 17:32

Je to tragédie.
rosso
 
Příspěvky: 327
Registrován: čtv zář 27, 2018 21:48

Předchozí

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků