Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
když brzdíš i kamiony, tak to málo je...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
dneska,octavia scout 2006? obiehal cez plnu ciaru , do kopca plneho zakrut v lese, viditelnost o hovne.
musel som prudko brzdit aj som ho vyblikal ... on hlupak nepochopil coho sa dopustil, a vyblikal mi naspat..
som na pumpe, vedla zastavil vyholeny typek v adidas teplakoch. typicky pojedac chemie a dvihac ciniek.. vyskocil zo 10roc.bmw, pri vypnuti motora mu to nahlas zavrzgalo. otvoril kapotu modry dym... kamsi telefonoval.
stare kary to je stocene, "vytunene" a vydojene na maximum(a longlife k tomu). chudak auto, jak zmlatena prostitutka s modrinami.
musel som prudko brzdit aj som ho vyblikal ... on hlupak nepochopil coho sa dopustil, a vyblikal mi naspat..
som na pumpe, vedla zastavil vyholeny typek v adidas teplakoch. typicky pojedac chemie a dvihac ciniek.. vyskocil zo 10roc.bmw, pri vypnuti motora mu to nahlas zavrzgalo. otvoril kapotu modry dym... kamsi telefonoval.
stare kary to je stocene, "vytunene" a vydojene na maximum(a longlife k tomu). chudak auto, jak zmlatena prostitutka s modrinami.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nejlepší auta dlouhodobých testů Němců. Škoda Superb vystoupala až pod Olymp
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ne ... -internetu
6. Škoda Superb 1,4 TSI DSG, chybové body: 8, výsledná známka: 1-
České překvapení aktuální špičky žebříčku si říká Škoda Superb. Vůz našel mezi testovacími jezdci zastání a přesvědčil je o svých kvalitách. Kvitují hlavně poměr výkonu a ceny - na auto za asi 1 milion korun nabízí neskutečně mnoho prostoru, komfortu a výbavy. A vydrží, neboť v průběhu testu se neobjevil žádný zásadní problém. Až na jeho samotném konci, po najetí více jak 97 tisíc km, začala zlobit sedmistupňová převodovka DSG, která přestala spolehlivě vybírat zařazené stupně. Proč se tak stalo a jak je problém řešitelný, musí nyní říci automobilka.
Na videu níže můžete také vidět kompletní rozborku vozu přímo u Škody (o češtinu v něm tedy není nouze) pod dohledem experta Dekry a redaktora Auto Bildu. Na autě není objeven žádný dramatický nedostatek a ty zjištěné se počítají na drobnosti jako částečně uvolněné zakrytování podvozku. Sám redaktor pak po rozborce říká, že nevidí důvod, proč by někomu toto auto nedoporučit a výsledné body i známka tomu odpovídají - historicky existuje jen pět vozů s lepším hodnocením. A mohlo být lépe, o to minus za jedničkou se postaralo jen problematické těsnění vodní pumpy, díl za 100 Kč...
Tak já nevím jestli nás mají za naprosté idioty nebo co...
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ne ... -internetu
6. Škoda Superb 1,4 TSI DSG, chybové body: 8, výsledná známka: 1-
České překvapení aktuální špičky žebříčku si říká Škoda Superb. Vůz našel mezi testovacími jezdci zastání a přesvědčil je o svých kvalitách. Kvitují hlavně poměr výkonu a ceny - na auto za asi 1 milion korun nabízí neskutečně mnoho prostoru, komfortu a výbavy. A vydrží, neboť v průběhu testu se neobjevil žádný zásadní problém. Až na jeho samotném konci, po najetí více jak 97 tisíc km, začala zlobit sedmistupňová převodovka DSG, která přestala spolehlivě vybírat zařazené stupně. Proč se tak stalo a jak je problém řešitelný, musí nyní říci automobilka.
Na videu níže můžete také vidět kompletní rozborku vozu přímo u Škody (o češtinu v něm tedy není nouze) pod dohledem experta Dekry a redaktora Auto Bildu. Na autě není objeven žádný dramatický nedostatek a ty zjištěné se počítají na drobnosti jako částečně uvolněné zakrytování podvozku. Sám redaktor pak po rozborce říká, že nevidí důvod, proč by někomu toto auto nedoporučit a výsledné body i známka tomu odpovídají - historicky existuje jen pět vozů s lepším hodnocením. A mohlo být lépe, o to minus za jedničkou se postaralo jen problematické těsnění vodní pumpy, díl za 100 Kč...
Tak já nevím jestli nás mají za naprosté idioty nebo co...
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ba. Skutečný etalon kvality DSG vydrží bez poruchy "celých" 97 tkm
Kam jsme to dojeli, velebnosti
Kam jsme to dojeli, velebnosti
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Je mně na blití, velebnosti.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Taky bych zvracel .......
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Geniální!
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Mi to tak nejak je fuk, sadofky nezajimaji, jako drtiva produkce dneska.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Hloupěji napsaný článek "na zakázku" VAGu jsem fakt snad ještě nečetl!
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
dsg sa zacina lepit smola na paty, jak tdipd.
nakoniec sklopia usi a presedlaju na overene riesenia v autopriemysle
mimochodom cvt ma hodne spatnu povest, ale 100kkm by sa asi dozil v pohode si myslim..
nakoniec sklopia usi a presedlaju na overene riesenia v autopriemysle
mimochodom cvt ma hodne spatnu povest, ale 100kkm by sa asi dozil v pohode si myslim..
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Zase, třetí místo Hjondé i30Jerry3 píše:Hloupěji napsaný článek "na zakázku" VAGu jsem fakt snad ještě nečetl!
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
trepeš... PDčka zmíraly kvůli oleji, jakmile se najelo na formulaci 505.01, vše funguje jak má. A dovod proč se od nich upustilo? Nemožnost vícenásobného vstřiku, který CR umožňuje = kompatibilitu s DPF. Veškeré pozadí proč šel VW do PD tkvěl v dosahovaných vstřikovacích tlacích, které soudobý si CR mohl jen nechat zdát...
Paradoxně ty první, 6° DSG s mokrýma spojkama fungovaly a fungujou vcelku dobře, ty nový generace se suchýma spojkama jsou na h...
Paradoxně ty první, 6° DSG s mokrýma spojkama fungovaly a fungujou vcelku dobře, ty nový generace se suchýma spojkama jsou na h...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Trepeš VW chybu neuzná - naopak bude tvrdit že tak je to spravne a tak to ma byťpepoh píše:....nakoniec sklopia usi a presedlaju na overene riesenia v autopriemysle....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
to ze trepem, sa neda vylucit.
len je mi to podozrive, ked vznikne nova norma oleja kvoli jednemu typu motoru.
to nemoze byt ekonomicky vyhodne pre automobilku ci olejarov.
pripomina mi to situaciu -robot od psa, mal "nahradit" automat. ale kvoli negativnym ohlasom -jazdne vlastnosti; nakoniec ho zrusili.
teraz uz je na vyber len manual alebo aisin 6/8°.
aisin je fungujuce a overene riesenie z priemyslu, negativne ohlasy som na to nevidel.
len je mi to podozrive, ked vznikne nova norma oleja kvoli jednemu typu motoru.
to nemoze byt ekonomicky vyhodne pre automobilku ci olejarov.
pripomina mi to situaciu -robot od psa, mal "nahradit" automat. ale kvoli negativnym ohlasom -jazdne vlastnosti; nakoniec ho zrusili.
teraz uz je na vyber len manual alebo aisin 6/8°.
aisin je fungujuce a overene riesenie z priemyslu, negativne ohlasy som na to nevidel.