Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od BigBang »

když brzdíš i kamiony, tak to málo je...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

dneska,octavia scout 2006? obiehal cez plnu ciaru , do kopca plneho zakrut v lese, viditelnost o hovne.
musel som prudko brzdit aj som ho vyblikal ... on hlupak nepochopil coho sa dopustil, a vyblikal mi naspat.. :roll:
som na pumpe, vedla zastavil vyholeny typek v adidas teplakoch. typicky pojedac chemie a dvihac ciniek.. vyskocil zo 10roc.bmw, pri vypnuti motora mu to nahlas zavrzgalo. otvoril kapotu modry dym... :roll: kamsi telefonoval.
stare kary to je stocene, "vytunene" a vydojene na maximum(a longlife k tomu). chudak auto, jak zmlatena prostitutka s modrinami.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od skodovkar »

Nejlepší auta dlouhodobých testů Němců. Škoda Superb vystoupala až pod Olymp
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ne ... -internetu
6. Škoda Superb 1,4 TSI DSG, chybové body: 8, výsledná známka: 1-

České překvapení aktuální špičky žebříčku si říká Škoda Superb. Vůz našel mezi testovacími jezdci zastání a přesvědčil je o svých kvalitách. Kvitují hlavně poměr výkonu a ceny - na auto za asi 1 milion korun nabízí neskutečně mnoho prostoru, komfortu a výbavy. A vydrží, neboť v průběhu testu se neobjevil žádný zásadní problém. Až na jeho samotném konci, po najetí více jak 97 tisíc km, začala zlobit sedmistupňová převodovka DSG, která přestala spolehlivě vybírat zařazené stupně. Proč se tak stalo a jak je problém řešitelný, musí nyní říci automobilka.

Na videu níže můžete také vidět kompletní rozborku vozu přímo u Škody (o češtinu v něm tedy není nouze) pod dohledem experta Dekry a redaktora Auto Bildu. Na autě není objeven žádný dramatický nedostatek a ty zjištěné se počítají na drobnosti jako částečně uvolněné zakrytování podvozku. Sám redaktor pak po rozborce říká, že nevidí důvod, proč by někomu toto auto nedoporučit a výsledné body i známka tomu odpovídají - historicky existuje jen pět vozů s lepším hodnocením. A mohlo být lépe, o to minus za jedničkou se postaralo jen problematické těsnění vodní pumpy, díl za 100 Kč...


Tak já nevím jestli nás mají za naprosté idioty nebo co... :roll:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Ba. Skutečný etalon kvality :P DSG vydrží bez poruchy "celých" 97 tkm :evil: :evil:
Kam jsme to dojeli, velebnosti :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Hombre »

Je mně na blití, velebnosti.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
torro
Příspěvky: 583
Registrován: ned led 15, 2017 19:19

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od torro »

Taky bych zvracel .......
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lefort »

Geniální! :mrgreen:
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Mi to tak nejak je fuk, sadofky nezajimaji, jako drtiva produkce dneska.
rosso
Příspěvky: 512
Registrován: čtv zář 27, 2018 21:48

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od rosso »

Přesně tak.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

Hloupěji napsaný článek "na zakázku" VAGu jsem fakt snad ještě nečetl! :mrgreen: :wink:
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

dsg sa zacina lepit smola na paty, jak tdipd.
nakoniec sklopia usi a presedlaju na overene riesenia v autopriemysle :wink:
mimochodom cvt ma hodne spatnu povest, ale 100kkm by sa asi dozil v pohode si myslim..
rosso
Příspěvky: 512
Registrován: čtv zář 27, 2018 21:48

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od rosso »

Jerry3 píše:Hloupěji napsaný článek "na zakázku" VAGu jsem fakt snad ještě nečetl! :mrgreen: :wink:
Zase, třetí místo Hjondé i30 :mrgreen: :wink:
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od BigBang »

trepeš... PDčka zmíraly kvůli oleji, jakmile se najelo na formulaci 505.01, vše funguje jak má. A dovod proč se od nich upustilo? Nemožnost vícenásobného vstřiku, který CR umožňuje = kompatibilitu s DPF. Veškeré pozadí proč šel VW do PD tkvěl v dosahovaných vstřikovacích tlacích, které soudobý si CR mohl jen nechat zdát...

Paradoxně ty první, 6° DSG s mokrýma spojkama fungovaly a fungujou vcelku dobře, ty nový generace se suchýma spojkama jsou na h...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

pepoh píše:....nakoniec sklopia usi a presedlaju na overene riesenia v autopriemysle....
Trepeš :) VW chybu neuzná - naopak bude tvrdit že tak je to spravne a tak to ma byť :evil:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

to ze trepem, sa neda vylucit.
len je mi to podozrive, ked vznikne nova norma oleja kvoli jednemu typu motoru.
to nemoze byt ekonomicky vyhodne pre automobilku ci olejarov.

pripomina mi to situaciu -robot od psa, mal "nahradit" automat. ale kvoli negativnym ohlasom -jazdne vlastnosti; nakoniec ho zrusili.
teraz uz je na vyber len manual alebo aisin 6/8°.
aisin je fungujuce a overene riesenie z priemyslu, negativne ohlasy som na to nevidel.
Odpovědět