Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Kdyz se jedna o Hondu ,vlastne jen staci ten nazev,nedejboze ze by v negativach,vyskoci Jarek jako certik z krabicky :D
abc
Příspěvky: 1069
Registrován: pon led 01, 2018 18:13
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od abc »

Nejspolehlivější auta pro rok 2019 podle CR jsou ódou na jedinou zemi.

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ne ... -internetu
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

Shi píše:

Turbo by mi vadilo méně, než přímý vstřik s nejasnou odolností vůči tvorbě karbonu v sání.
:wink: najma dneska uz su chladene s elektr.vodocerpadlom
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Pedro píše:Kdyz se jedna o Hondu ,vlastne jen staci ten nazev,nedejboze ze by v negativach,vyskoci Jarek jako certik z krabicky :D
Ale prdlajs :) I když vlastně jo. Vadí mě že při testech je jedna strana (a když si vezmeš třeba Svět motorů nebo AutoBild je jasně vidět která) nějak zvýhodněna :(
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
svara@
Příspěvky: 204
Registrován: sob pro 17, 2016 20:54

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od svara@ »

Pitris píše:Ale prdlajs :) I když vlastně jo. Vadí mě že při testech je jedna strana (a když si vezmeš třeba Svět motorů nebo AutoBild je jasně vidět která) nějak zvýhodněna
S tím se nedá nic jiného než souhlasit. Kdo je pravidelným čtenářem Světa motorů, jako třeba já
ví která. Vždy si tipuji který auto test vyhraje, to se nedá splést. :D Až poslední dobou
jsem dvakrát chyboval. A to když 508 Peugeot porazil VW Passat. A Peugeot Rifter 1.5 BlueHDi
udolal WV Caddy 2.0 TDi. Nevím co se v redakci děje, ale i ty testy litrových tříválců turbo
mně přijdou celkem férové. :roll:
Jestli je to v rozporu s pravidly, tak prosím smazat nebo upravit. :cry:
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lefort »

Nedělal náhodou tyhle testy Martin Vaculík?
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

Řekni mi, kdo to testoval, a ti povím, jak to dopadlo. :mrgreen:

Zrovna tuhle ve srovnávacím testu velmi chválili konkurenta škodovky za vnitřní prostor a pohodlí, ovšem v bodovém ohodnocení se to nijak neodrazilo (na body dostaly vozy v těchto parametrech stejně), díky čemuž škodovka opět zvítězila. :evil:
svara@
Příspěvky: 204
Registrován: sob pro 17, 2016 20:54

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od svara@ »

Rifter a Caddy, psal text Martin Jeník. Speciál tříválců Vaculík. Jsou tam, ale hodně data ze zkušeben, to se moc ošidit nedá. Vaculík je hodně, nebo alespoň byl vždy pro VW. :?
Scala bude zase neporazitelná. O to strach nemám. :lol:
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lefort »

svara@ píše:Vaculík je hodně, nebo alespoň byl vždy pro VW.
To až uslyší, tak radost mít nebude :lol:
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

Pikantní je rovněž článeček v posledním čísle SM pod titulem Výměna píchlé pneumatiky - gumu nevymění polovina žen. Ač na ženách obvykle nenechám nit suchou, tak zde musím konstatovat, že ta druhá polovina jednoznačně sklízí můj obdiv. :twisted: Prostě "Sado-Maso" na český způsob. :P
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jerome »

svara@ píše: Až poslední doboujsem dvakrát chyboval. A to když 508 Peugeot porazil VW Passat. A Peugeot Rifter 1.5 BlueHDi zdolal WV Caddy 2.0 TDi. Nevím co se v redakci děje...
Nič sa nedeje. Akurát,že Peugeot ubehal VW a poslal o niečo skôr všimné :lol:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Durex »

Občas si taky SM koupím a co sem zatím měl srovnání s Autotipem,tak ve SM mi to přišlo o trochu méně VAGovsky zaměřeno. resp tam byla větší šance soupeřů :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

Proto Autotip nekupuji.
Uživatelský avatar
PavelRS
Příspěvky: 655
Registrován: ned lis 27, 2016 22:17

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od PavelRS »

pepoh píše: :wink: najma dneska uz su chladene s elektr.vodocerpadlom
V menší míře se tohle objevovalo už na záčatku nového tisíciletí. Vím, že nejsilnější verze 1.8T 165 kW, která byla např. v Audi TT měla elektrické vodní čerpadlo, které dochlazovalo turbo po vypnutí motoru za určitých podmínek.

Ale samospásný to podle mě není. Když vezmu extrémní situaci, kdy budu využívat maximální výkon, turbo bude rozpálené, zastavím a vypnu motor...

Sice mi bude cirkulovat chladící kapalina, ale nereší to vstupní mazací kanál turbodmychadla. Olej cirkulovat nebude a v rozpáleném turbu se zpeče....
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

Přesně! :wink:
Odpovědět