Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27484
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

svara@ píše:No, však uvádím C2/C3 :wink:
Taky mě trvalo než jsem tomu VW 1.0 TSI přišel trochu na chuť. Jistě dvoulitr TDi je jiný level....
Ano. Ten Mobil1 ESP Formula 5w30 má normální HTHS :wink:
Ale proč sem taháš TDI :?: Já měl za to, že se bavíme o autech :twisted: Ale když už, tak i Civic 1.5 VTEC vyplácel ty "nemocné" 1.9 TDI :)
A když chci zrychlit, tak si podřadím - na to tam ta převodovka je :!:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od skodovkar »

Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

:lol: jako vtip dobre
rosso
Příspěvky: 513
Registrován: čtv zář 27, 2018 21:48

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od rosso »

Shi píše:Ferove by bylo kdyz tak srovnat 1.0 tsi a 1.0 turbo vtec, jenomze to by japonec mel zhruba stejny kroutak, ale vykonove o 10 kw vic a to by se taky asi nehodilo.
https://www.youtube.com/watch?v=sFCawmZDe5E
https://www.youtube.com/watch?v=OV9vlE-WYp0
Sice rozdílné podmínky, ale pro představu to myslím stačí.
Shi
Příspěvky: 1339
Registrován: úte úno 19, 2008 23:31

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Shi »

Jo staci. :D
Golf ma vypnuty protiprokluz a jeho ridic toho vyuziva, kdezto ridici hondy kola ani nekviknou a jeho rozjezd na jednicku je zcela civilni. Takze tim dost podstatnym faktorem muze byt i ridic. Na 200 km/h uz maji stejny cas.

Ja skodovce preji, at ma jeji 1.0 tsi uspech, ale kdyz slysim jake trapeni ma kolega s 2.0 tdi (jiz druha hlava k.o. cena opravy silena), bych byl obezretny. Ostatne kdyz jsem si mohl vybrat mezi turboprimovstrikem 1.0 a 1.5, tak jsem rychle poridil koncici neprimovstrik 1.8 bez turba, byt se mi 1.5tvtec papirove hodne libi.
svara@
Příspěvky: 204
Registrován: sob pro 17, 2016 20:54

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od svara@ »

Podle mně, pěkné srovnání, Svět Motorů píše "EXKLUZIVNÍ SROVNÁNÍ LITROVÝCH TŘÍVÁLCŮ",
vyšlo v čísle 4/2018 SM Speciál technika. Jsou tam snad všechny, Ford 1.0 EcoBost,
Honda 1.0 VTEC Turbo a mimo soutěž Peugeot 308 1.2 PureTech EAT8. Prvenství patří Fordu,
Peugeot by byl druhý - Nádherně plachtí. V litrech Honda hned za Fordem - chytře
vypiplaný motor 1.0 VTEC, neboli litr pro fajnšmekry. Měřili - Výkon; Dynamiku; Emise;
Přeplňování; Spotřebu. Doopravdy všechny tříválce 1.0 turbo na trhu. Když jsem před
čtyřiceti léty seděl v osmiválcové Tatře 603, určitě mně nenapadlo že budu někdy sedět
v litrový Škodovce, která pojede o dost líp. :wink:

Pitris píše:Ale proč sem taháš TDI
Tak mně to napadlo. Protože na přeplňovaný dieselový dvoulitry, ty benzinový litry,
točivým momentem fakt nemají. Ale klidně tedy 2.0l HDI. 8)
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od skodovkar »

svara@ píše:... Když jsem před čtyřiceti léty seděl v osmiválcové Tatře 603, určitě mě nenapadlo že budu někdy sedět v litrový Škodovce, která pojede o dost líp. :wink:
:lol:
abc
Příspěvky: 1072
Registrován: pon led 01, 2018 18:13
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od abc »

Já přidám video s Corollou 1,6 97 kw z 0-100 km/h za 9,7 s, a nemůžu si pomocí, ale zvuk atmosféry oproti turbo motorům( Golf a Civic ) je krásný. Alespoň mě. Turbo bych nechtěl, bo co v autě nemáš to se nepose.e. :)
Ten řidič Civicu z videa řadil dvojku už na cca 70 km/h což se mi zdálo hodně brzo.
U mé atmo je to jak na videu kolem 95-100 km/h.
Tady je video :arrow: https://www.youtube.com/watch?v=srsd_MPU9iY
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

:mrgreen:
To snad neni mozny...
Ovladaci,decilovici. Prevoznici. Charon by mel konkurenci.
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lefort »

Potřebuje to tu nějakou aviváž:
https://youtube.com/watch?v=lCxoBdRYs_U
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Shi
Příspěvky: 1339
Registrován: úte úno 19, 2008 23:31

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Shi »

abc píše:Turbo bych nechtěl, bo co v autě nemáš to se nepose.e. :)
Ten řidič Civicu z videa řadil dvojku už na cca 70 km/h což se mi zdálo hodně brzo.
Turbo by mi vadilo méně, než přímý vstřik s nejasnou odolností vůči tvorbě karbonu v sání. Turbu se dokáži přizpůsobit a jezdit tak, abych ho moc neničil, ale když jezdím hodně krátkých tras, tak by pro mě byl přímovstřik celkem pohroma.

Nevím jak je ten Civic zpřevodovaný, ale maximum výkonu má mít v 5500 ot/min a ten řidič řadil snad i dřív, než toho maxima vůbec dosáhl, zatímco řidič golfu to točil nad 6000 ot/min.

Je fakt, že papírově má ten Golf větší zrychlení než ten Civic, ale řidič Civicu se nepředvedl. Navíc dělat tohle motoru, který nemá najeto ani 4000 km mi nepřijde ideální.
Uživatelský avatar
PavelRS
Příspěvky: 655
Registrován: ned lis 27, 2016 22:17

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od PavelRS »

Jak píše Shi. Pokud se k turbu chovám ohleduplně, tak se není čeho bát.

Kamarád prodával vloni 1.8T RS s 280 tisíci km a turbo tam bylo stále původní. ;-)
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27484
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Shi píše:Nevím jak je ten Civic zpřevodovaný, ale maximum výkonu má mít v 5500 ot/min a ten řidič řadil snad i dřív, než toho maxima vůbec dosáhl, zatímco řidič golfu to točil nad 6000 ot/min....
Tak museli to natočit tak aby se to líbilo proVW populaci :evil:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2268
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od tonny »

Jarku, čekal jsem, kdo s tím přijde první. :D
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27484
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

No jo no. Dycinky je někdo první :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět