Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Řetěz je nekompatibilní se soudobými motory s minimalizovanými setrvačnými hmotami. Neutlumené torzní kmity ho prostě zničí.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
ta fukana 1,6 vti ma problemy s briketami v sani, najma starsi minicooper. v pravidelnych xxtkm sanie doslova vyskrabat. aj nejake lspi, ak jazdi na klobouka
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
2019:
2x
=
https://autobible.euro.cz/galerie-podiv ... mw-rady-7/
--------------------------
2025:
2X
2x
=
https://autobible.euro.cz/galerie-podiv ... mw-rady-7/
--------------------------
2025:
2X
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
I to už tu bylo ...
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tohle je grill doslova a dopísmene!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jeden a jeden https://autoride.sk/spolahlive-motory-k ... zis-5-cast
Bjuki co Já můžu potvrdit ten VTEC
Bjuki co Já můžu potvrdit ten VTEC
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Kdyz jsem byl dnes po o vencit coklika co mame od dcery na hlidani, videl jsem pod sosnama u baraku manika s Civicem. Tmave cervenym. Tridvirko.
Nevyznám se v g., cca 2000-3.
Ne ten moderní hnus.
Evidentně kastle udrzovana.
Chlapik cca 60-65let.
Pozdravim, on v pohodě odpo.
Pokecame......, ptam se, neni na prodej? Bych mel zájem.
... Pane, je sucho, tak jsem ji vyvencil....
Jinak doma funguji Camry, Accordy,
Maximy a jeden Galant., na denni pouziti. 1995-02
Na moje vyvaleny voci, rekl. Ob dva roky všechny jdou na dutiny a spodek. Oleje kolem 7tkm. Krome civicu, 10-40.
Po vymene nějakého auta, vsechny naplne,vse promazat
a rozbor brzd.
Muj dotaz, co se sere? Odpo, co funguje z fabriky nemen, nez to uplne umre.
Tohle jsem tu musel napsat, ac hybernuji.
Nevyznám se v g., cca 2000-3.
Ne ten moderní hnus.
Evidentně kastle udrzovana.
Chlapik cca 60-65let.
Pozdravim, on v pohodě odpo.
Pokecame......, ptam se, neni na prodej? Bych mel zájem.
... Pane, je sucho, tak jsem ji vyvencil....
Jinak doma funguji Camry, Accordy,
Maximy a jeden Galant., na denni pouziti. 1995-02
Na moje vyvaleny voci, rekl. Ob dva roky všechny jdou na dutiny a spodek. Oleje kolem 7tkm. Krome civicu, 10-40.
Po vymene nějakého auta, vsechny naplne,vse promazat
a rozbor brzd.
Muj dotaz, co se sere? Odpo, co funguje z fabriky nemen, nez to uplne umre.
Tohle jsem tu musel napsat, ac hybernuji.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ano, žádný aftermarket už tolik nevydrží. Např. jsem pořídil nová gufera na vačky pro Mazdu 626 2,0GT a když jsem si je důkladně prohlédl, raději jsem tam vrátil ta původní, s 230 tis. km na hrbu.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A já jim klukům přeji ať se zadaří https://www.garaz.cz/clanek/koenigsegg- ... &source=hp
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tohle se dotkne nejen Hondy. Společnost Takata dodávající bagy většině výrobců aut taky už před časem skončila.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
firma narobi bordel a "zmizne". vivat kapitalizmus
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Vyloženě nezmizla, prostě vyhlásila úpadek, s kapitalismem jako takovým to má pramálo společného.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv takze toyota dotovala anti dizel hnutie..
uz mi to dava zmysel preco proti benzinom nebojovali
zeby vsetko nahoda?
uz mi to dava zmysel preco proti benzinom nebojovali
zeby vsetko nahoda?
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Dostal jsem dopis ohledně výměny řídící jednotky airbagů u Versa rv 2006. Takže to berou docela daleko do minulosti.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40