Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

Řetěz je nekompatibilní se soudobými motory s minimalizovanými setrvačnými hmotami. Neutlumené torzní kmity ho prostě zničí.
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

:wink:

ta fukana 1,6 vti ma problemy s briketami v sani, najma starsi minicooper. v pravidelnych xxtkm sanie doslova vyskrabat. :? aj nejake lspi, ak jazdi na klobouka
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

2019:
2x

Obrázek
=
Obrázek
:wink: :mrgreen: https://autobible.euro.cz/galerie-podiv ... mw-rady-7/
--------------------------
2025:
2X

Obrázek
:wink:
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od skodovkar »

I to už tu bylo ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9843
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Tohle je grill doslova a dopísmene! :wink:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Jeden a jeden :wink: https://autoride.sk/spolahlive-motory-k ... zis-5-cast
Bjuki co :?: Já můžu potvrdit ten VTEC :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Kdyz jsem byl dnes po o vencit coklika co mame od dcery na hlidani, videl jsem pod sosnama u baraku manika s Civicem. Tmave cervenym. Tridvirko.
Nevyznám se v g., cca 2000-3.
Ne ten moderní hnus.
Evidentně kastle udrzovana.
Chlapik cca 60-65let.
Pozdravim, on v pohodě odpo.
Pokecame......, ptam se, neni na prodej? Bych mel zájem.
... Pane, je sucho, tak jsem ji vyvencil....
Jinak doma funguji Camry, Accordy,
Maximy a jeden Galant., na denni pouziti. 1995-02
Na moje vyvaleny voci, rekl. Ob dva roky všechny jdou na dutiny a spodek. Oleje kolem 7tkm. Krome civicu, 10-40.
Po vymene nějakého auta, vsechny naplne,vse promazat
a rozbor brzd.
Muj dotaz, co se sere? Odpo, co funguje z fabriky nemen, nez to uplne umre.
Tohle jsem tu musel napsat, ac hybernuji.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

Ano, žádný aftermarket už tolik nevydrží. Např. jsem pořídil nová gufera na vačky pro Mazdu 626 2,0GT a když jsem si je důkladně prohlédl, raději jsem tam vrátil ta původní, s 230 tis. km na hrbu.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

A já jim klukům přeji ať se zadaří :wink: https://www.garaz.cz/clanek/koenigsegg- ... &source=hp
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9843
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Tohle se dotkne nejen Hondy. Společnost Takata dodávající bagy většině výrobců aut taky už před časem skončila.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

firma narobi bordel a "zmizne". vivat kapitalizmus
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9843
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Vyloženě nezmizla, prostě vyhlásila úpadek, s kapitalismem jako takovým to má pramálo společného.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv takze toyota dotovala anti dizel hnutie.. :mrgreen:
uz mi to dava zmysel preco proti benzinom nebojovali
zeby vsetko nahoda?
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2258
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od tonny »

Dostal jsem dopis ohledně výměny řídící jednotky airbagů u Versa rv 2006. Takže to berou docela daleko do minulosti.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Odpovědět