Mě taky nevadí "jen" pětikvalt Při tacho 140 (reál 130) motor na 5-ku točí 4.000 a je spokojenejtonny píše:Včera jsem jel do Brna s Versem 1,8 VVTi, manželka s ním denně jezdí jen krátké trasy do práce, tak hledám příležitost ho protáhnout. Nějak jsem si vzpomněl při srovnávání otáčkoměru a rychloměru na postesk některých tady řidičů, že jim chybí šestka. Motor je docela silný, zvládl by ji také (myslím tím rychlost při nižších otáčkách) ale proč? Motor by měl jet v optimálním režimu, tady asi 3.600ot/min při 130km/h tachometrových, kdy ten motor s převodovkou nastavili zkušení konstruktéři. Nevidím ani mít důvod řadit šest rychlostí, když to při běžném provozu nepotřebuji. Tedy jen abych měl šestikvalt, jakože něco víc jak standard.
Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9853
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
On je taky rozdíl, je-li šestka jaksi přidaná navíc nebo je odstupňování všech šesti kvaltů rozložené vpodstatě stejně/podobně jako u pětikvaltu, v tom případě je šestka viacmenej o ničem... Moje převodovka má čtyřku už "přímý záběr" (převodový poměr 1,0) a pětka je delší (130/3400.) Ještě za ni přidanou šestku by motor zvládl s prstem v nose, ale neschází mi.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Mi taky staci, bo 135 tacho GPS 130, 3500.
Na letních rafkach a gumii.
A 130 stejne nikde nejezdim.
Na letních rafkach a gumii.
A 130 stejne nikde nejezdim.
- BigBang
- Příspěvky: 1854
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A mi nestačí, bo 130 tacho = 3000 min-1 u nafty
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
- Colommbo
- Příspěvky: 9853
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Máš recht, Václave, to je na nafťák (ač malý) docela dost...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Mám za to,že máš pod kapotou rychloběžný diesel a né stacionár!BigBang píše:A mi nestačí, bo 130 tacho = 3000 min-1 u nafty
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Pro nás dva jako vyznavače servisni nenáročnosti ani neMisojogi píše:Oktavia II bola este OK ?na rozdíl např. od Oct.III bez víceprvkové zadní nápravy.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
- BigBang
- Příspěvky: 1854
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Buď jak buď, narazit max. rychlostí o rampu na naftě fak nic moc...NOVON píše:Mám za to,že máš pod kapotou rychloběžný diesel a né stacionár!BigBang píše:A mi nestačí, bo 130 tacho = 3000 min-1 u nafty
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
misojogi: No felicie podvozek v podstate stejný,akorat spodni misky na tlumičich byly navařeny níže,tím snížení světlé výšky a vozy s 1.6,1.9D a 1.3 s ABS nebo servem měly i příčný stabilizátor,což bylo hodně znát na jízdních vlastnostech.
Fávo (4x )i feldu (1x)jsem měl rád,ale bourat bych v tom vážně nechtěl.
Fávo (4x )i feldu (1x)jsem měl rád,ale bourat bych v tom vážně nechtěl.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
http://www.auto.cz/omlazene-bmw-rady-7- ... iny-126834 jezismaria to je hnusota. v porovnani vozitka z ciny su menej gycovite.
- BigBang
- Příspěvky: 1854
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
lidi to stejně koupí...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To je sestava https://www.garaz.cz/clanek/pet-nejrizi ... &source=hp
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
vlastne same nemecke (aj ta 1600vti) a jeden talian. na vti je vela staznosti, spolupraca s bmw (nemecka posadnutost retazami) je prekliatim.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Retez a qalitni systém napinaku
Nesmi to bejt Francie auto. Tedy z dnesni doby.
Nesmi to bejt Francie auto. Tedy z dnesni doby.