Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

tonny píše:Včera jsem jel do Brna s Versem 1,8 VVTi, manželka s ním denně jezdí jen krátké trasy do práce, tak hledám příležitost ho protáhnout. Nějak jsem si vzpomněl při srovnávání otáčkoměru a rychloměru na postesk některých tady řidičů, že jim chybí šestka. Motor je docela silný, zvládl by ji také (myslím tím rychlost při nižších otáčkách) ale proč? Motor by měl jet v optimálním režimu, tady asi 3.600ot/min při 130km/h tachometrových, kdy ten motor s převodovkou nastavili zkušení konstruktéři. Nevidím ani mít důvod řadit šest rychlostí, když to při běžném provozu nepotřebuji. Tedy jen abych měl šestikvalt, jakože něco víc jak standard.
Mě taky nevadí "jen" pětikvalt 8) Při tacho 140 (reál 130) motor na 5-ku točí 4.000 a je spokojenej :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9849
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

On je taky rozdíl, je-li šestka jaksi přidaná navíc nebo je odstupňování všech šesti kvaltů rozložené vpodstatě stejně/podobně jako u pětikvaltu, v tom případě je šestka viacmenej o ničem... Moje převodovka má čtyřku už "přímý záběr" (převodový poměr 1,0) a pětka je delší (130/3400.) Ještě za ni přidanou šestku by motor zvládl s prstem v nose, ale neschází mi. :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Mi taky staci, bo 135 tacho GPS 130, 3500.
Na letních rafkach a gumii.
A 130 stejne nikde nejezdim.
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od BigBang »

A mi nestačí, bo 130 tacho = 3000 min-1 u nafty :?
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9849
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Máš recht, Václave, to je na nafťák (ač malý) docela dost... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od NOVON »

BigBang píše:A mi nestačí, bo 130 tacho = 3000 min-1 u nafty :?
Mám za to,že máš pod kapotou rychloběžný diesel a né stacionár!
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od NOVON »

Misojogi píše:
na rozdíl např. od Oct.III bez víceprvkové zadní nápravy.
Oktavia II bola este OK ?
Pro nás dva jako vyznavače servisni nenáročnosti ani ne :-)
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od BigBang »

NOVON píše:
BigBang píše:A mi nestačí, bo 130 tacho = 3000 min-1 u nafty :?
Mám za to,že máš pod kapotou rychloběžný diesel a né stacionár!
Buď jak buď, narazit max. rychlostí o rampu na naftě fak nic moc...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od NOVON »

misojogi: No felicie podvozek v podstate stejný,akorat spodni misky na tlumičich byly navařeny níže,tím snížení světlé výšky a vozy s 1.6,1.9D a 1.3 s ABS nebo servem měly i příčný stabilizátor,což bylo hodně znát na jízdních vlastnostech.
Fávo (4x )i feldu (1x)jsem měl rád,ale bourat bych v tom vážně nechtěl.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

http://www.auto.cz/omlazene-bmw-rady-7- ... iny-126834 jezismaria to je hnusota. v porovnani vozitka z ciny su menej gycovite.
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od BigBang »

lidi to stejně koupí...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

vlastne same nemecke (aj ta 1600vti) a jeden talian. na vti je vela staznosti, spolupraca s bmw (nemecka posadnutost retazami) je prekliatim.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Retez a qalitni systém napinaku :wink:
Nesmi to bejt Francie auto. Tedy z dnesni doby.
Odpovědět