Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

Jerry3 píše:Má podvozek, na kterém z hlediska konstrukčního návrhu není nic špatně - na rozdíl např. od Oct.III bez víceprvkové zadní nápravy.
vyguglil som si, naozaj 3 ma lowcost kyvku vzadu. je to pruser lebo radia ju do triedy c. do sedanu to nepatri. :roll:
kyvka je 99% standard pre triedu b.(alfa mito-x2 lichobeznik)

este sa opytam, haluz ktoru som pocul od jedneho niekolkokrat- ze nejaka octa mala standart nerez vyfuk.
je to pravda ? mne sa to nezda, nerez je na drahych sportiakoch.
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

My máme v depu, na servisu, vagony lowcost. Je to stejny resp, sere se na servis pro klienty nebo údržbu.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Pepoh- gugl Ti nahrazuje praxi, resp zpetnou vazbu?
Tipuju, ze víc jak 40 ti není.
Uz mj., podle komentáře o mrtvych v DADnehode par týdnů, ne mesicu, zpět.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

pepoh píše:naozaj 3 ma lowcost kyvku vzadu. je to pruser lebo radia ju do triedy c. do sedanu to nepatri. :roll:
Jenže o tohle tu vůbec nejde! Problém je v tom, že tu jednoduchou nápravu dobastlili na podlahovou plošinu, která s ní vůbec nepočítala, tedy je tam špatně úplně všechno: osové vzdálenosti, pozice otočných bodů a hlavně úhly, tedy celá kinematika. :idea:

Jinak nevím o tom, že by Octavia byla kdy ve verzi sedan. :shock:
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Sedan, proc ne. Jistě kutil CZ domaci, dokáže oddelit okno od vika kufru. Zejména po skoro nebouranych tdi na hline v stříbrný metle.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

Aspoň tím zpevní kastli! :P
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Brembo »

Misojogi píše:
Pedro píše:Znamej ma taky Matize? Jezdi stejnym stylem? Tak to potom lze jeho info trochu pouzit.
znamy ma VW Touran a tiez sa veselo klzal a plaval a dalsi tiez isli opatrne
Ono to totiž není jen o gumách, ale taky o podvozku. :idea: V tomto ohledu je Favorit prostě zlatej
normalne zacnem lutovat ze som sa Favorita zbavil (rozobral na suciastky a zosrotoval)
Inak ak spravne rozumiem tak Felicia je na tom rovnako a ma rovnako dobry podvozok tiez
Mišo obávam sa,že na tu káru poriadne pneu nezoženieš. žiadna lepšia značka také mikro pneu nevyrába.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

Jerry3 píše:
pepoh píše:naozaj 3 ma lowcost kyvku vzadu. je to pruser lebo radia ju do triedy c. do sedanu to nepatri. :roll:
Jenže o tohle tu vůbec nejde! Problém je v tom, že tu jednoduchou nápravu dobastlili na podlahovou plošinu, která s ní vůbec nepočítala, tedy je tam špatně úplně všechno: osové vzdálenosti, pozice otočných bodů a hlavně úhly, tedy celá kinematika. :idea:

Jinak nevím o tom, že by Octavia byla kdy ve verzi sedan. :shock:
"liftback sedan" v zahranici ma taky nazov

najprv som ten koment pochopil inak. ok, vysvetlil si detaily. :wink:
pamatam si recenzie - multilink atd, ma vseobecne kladne ohlasy na jazdne vlastnosti. osobne som nemal tu cest.
tym som chcel povedat, ze auto strednej triedy, ktore ma vysoke ambicie (nielen v ramci koncernu) by nemalo byt osizene. pozeram do cennika, >20t€ to je dost penez.
potom vznikaju otazky, ci nova generacia ma uspokojit akcionarov alebo soferov.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

pepoh píše:"liftback sedan" v zahranici ma taky nazov
Tak to ani náhodou, prostě 5dv.
pepoh píše:pamatam si recenzie - multilink atd, ma vseobecne kladne ohlasy na jazdne vlastnosti.
Průměr, nic víc.
pepoh píše:tym som chcel povedat, ze auto strednej triedy, ktore ma vysoke ambicie...
Přemrštěné ambice - stále jde o nižší střední třídu, do střední patří až Superb. :idea:
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

Pedro píše:Pepoh- gugl Ti nahrazuje praxi, resp zpetnou vazbu?
Tipuju, ze víc jak 40 ti není.
Uz mj., podle komentáře o mrtvych v DADnehode par týdnů, ne mesicu, zpět.
* j3 vyrok som pochopil tak, ze mu vadi "viacprvok" vs sucastnost. tak som si vyguglil fotky naprav, jak to vypada.

* jak to s tym suvisi? keby som bol precitlively hnidopich, tak vsetky 3 Tvoje body je mozne pochopit ako utok na osobu.

* kedysi som nieco napisal, potom padol na moju hlavu kybel spiny. tym je to uzavrete.
nechapem, naco donekonecna ozivovat prachom zapadnute hriechy. zmysel to ma jedine ak clovek vyhladava konflikty. ja k takym nepatrim. na clenov fora som neutocil, no mam dojem ze moja osoba je pod tlakom.
mimochodom, vag-isti na fore dostavaju celkom dost "sodu" a nikto to neriesi.
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1738
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od kornel »

pepoh píše: mimochodom, vag-isti na fore dostavaju celkom dost "sodu" a nikto to neriesi.
"soda" sa tu berie za osobný prejav a chovanie, nie za vlastnenie tej ktorej značky vozidla.. to si si verím, všimol tiež.. Vlastním produkt VAG, napriek tomu som si nevšimol, že by ma tu za to mal niekto potrebu riešiť.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

kornel píše:to si si verím, všimol tiež...
Pokud je dotyčný koncerňákem, určitě si toho nevšiml, neboť pro něj je to jedno a totéž.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

Zpět k tématu.

Opět použiji video, které jsem sem již nedávno vložil:
https://www.youtube.com/watch?v=rxhtJh1QxWQ

Pominu-li, že řidič to umí, což je základní předpoklad, tak tohle je v případě auta pro danou disciplínu zcela nevhodné koncepce (7-místná MPV předokolka s vysokým těžištěm a bez jakýchkoli sportovních ambicí) možné hlavně díky mnou již zmíněné "lyrové" zadní nápravě, která se flexibilně přizpůsobuje (přesněji upravuje kinematiku zavěšení kol) všemožným situacím, včetně té na videu. A kdyby ten Space Wagon byl ve verzi 4x4, jakože byla poměrně rozšířená, to byste teprve viděli ten tanec! :wink: :lol: :D
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

A ještě dodatek.

Byl tu včera zmíněn VW Touran, který musel jet na sněhu pomalu. Ano, musel, bez ohledu na pneu, neboť tohle je ukázkový příklad auta pomáhajího si k lepším jízdním vlastnostem, jakože ani tak nejsou nijak oslnivé, nastavením podvozku, který nutí konat pneu na styku s vozovkou něco, co jim není vlastní, totiž se pouze odvalovat, resp. nést hmotnost vozu bez toho, aby byly skrze závěsy kol nuceny přenášet ještě i další síly (pochopitelně teď hovořím o jízdě v přímém směru). Tohle všechno samozřejmě na suché vozovce není vidět, ovšem na zasněženém ledu se to okamžitě projeví - potřebou výrazně snížit tempo.

Jó, jak to byl fajn pocit za volantem Space Wagonu v takových podmínkách při rychlosti dvakrát vyšší, než jakou si troufli jet ti ostatní! :D :lol: A řidičem to rozhodně není, pořád jsem to já, akorát že s Mondeem se přizdisráčsky pohybující mezi těmi ostatními... :x :cry: :evil:
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2258
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od tonny »

Včera jsem jel do Brna s Versem 1,8 VVTi, manželka s ním denně jezdí jen krátké trasy do práce, tak hledám příležitost ho protáhnout. Nějak jsem si vzpomněl při srovnávání otáčkoměru a rychloměru na postesk některých tady řidičů, že jim chybí šestka. Motor je docela silný, zvládl by ji také (myslím tím rychlost při nižších otáčkách) ale proč? Motor by měl jet v optimálním režimu, tady asi 3.600ot/min při 130km/h tachometrových, kdy ten motor s převodovkou nastavili zkušení konstruktéři. Nevidím ani mít důvod řadit šest rychlostí, když to při běžném provozu nepotřebuji. Tedy jen abych měl šestikvalt, jakože něco víc jak standard.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Odpovědět