Má podvozek, na kterém z hlediska konstrukčního návrhu není nic špatně - na rozdíl např. od Oct.III bez víceprvkové zadní nápravy.Misojogi píše:znamy ma VW Touran a tiez sa veselo klzal a plaval a dalsi tiez isli opatrnePedro píše:Znamej ma taky Matize? Jezdi stejnym stylem? Tak to potom lze jeho info trochu pouzit.
normalne zacnem lutovat ze som sa Favorita zbavil (rozobral na suciastky a zosrotoval)Ono to totiž není jen o gumách, ale taky o podvozku. V tomto ohledu je Favorit prostě zlatej
Inak ak spravne rozumiem tak Felicia je na tom rovnako a ma rovnako dobry podvozok tiez
Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Oktavia II bola este OK ?na rozdíl např. od Oct.III bez víceprvkové zadní nápravy.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ano, ale nesměla mít zvýšený podvozek.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
vyguglil som si, naozaj 3 ma lowcost kyvku vzadu. je to pruser lebo radia ju do triedy c. do sedanu to nepatri.Jerry3 píše:Má podvozek, na kterém z hlediska konstrukčního návrhu není nic špatně - na rozdíl např. od Oct.III bez víceprvkové zadní nápravy.
kyvka je 99% standard pre triedu b.(alfa mito-x2 lichobeznik)
este sa opytam, haluz ktoru som pocul od jedneho niekolkokrat- ze nejaka octa mala standart nerez vyfuk.
je to pravda ? mne sa to nezda, nerez je na drahych sportiakoch.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
My máme v depu, na servisu, vagony lowcost. Je to stejny resp, sere se na servis pro klienty nebo údržbu.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Pepoh- gugl Ti nahrazuje praxi, resp zpetnou vazbu?
Tipuju, ze víc jak 40 ti není.
Uz mj., podle komentáře o mrtvych v DADnehode par týdnů, ne mesicu, zpět.
Tipuju, ze víc jak 40 ti není.
Uz mj., podle komentáře o mrtvych v DADnehode par týdnů, ne mesicu, zpět.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jenže o tohle tu vůbec nejde! Problém je v tom, že tu jednoduchou nápravu dobastlili na podlahovou plošinu, která s ní vůbec nepočítala, tedy je tam špatně úplně všechno: osové vzdálenosti, pozice otočných bodů a hlavně úhly, tedy celá kinematika.pepoh píše:naozaj 3 ma lowcost kyvku vzadu. je to pruser lebo radia ju do triedy c. do sedanu to nepatri.
Jinak nevím o tom, že by Octavia byla kdy ve verzi sedan.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Sedan, proc ne. Jistě kutil CZ domaci, dokáže oddelit okno od vika kufru. Zejména po skoro nebouranych tdi na hline v stříbrný metle.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Aspoň tím zpevní kastli!
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Mišo obávam sa,že na tu káru poriadne pneu nezoženieš. žiadna lepšia značka také mikro pneu nevyrába.Misojogi píše:znamy ma VW Touran a tiez sa veselo klzal a plaval a dalsi tiez isli opatrnePedro píše:Znamej ma taky Matize? Jezdi stejnym stylem? Tak to potom lze jeho info trochu pouzit.
normalne zacnem lutovat ze som sa Favorita zbavil (rozobral na suciastky a zosrotoval)Ono to totiž není jen o gumách, ale taky o podvozku. V tomto ohledu je Favorit prostě zlatej
Inak ak spravne rozumiem tak Felicia je na tom rovnako a ma rovnako dobry podvozok tiez
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
"liftback sedan" v zahranici ma taky nazovJerry3 píše:Jenže o tohle tu vůbec nejde! Problém je v tom, že tu jednoduchou nápravu dobastlili na podlahovou plošinu, která s ní vůbec nepočítala, tedy je tam špatně úplně všechno: osové vzdálenosti, pozice otočných bodů a hlavně úhly, tedy celá kinematika.pepoh píše:naozaj 3 ma lowcost kyvku vzadu. je to pruser lebo radia ju do triedy c. do sedanu to nepatri.
Jinak nevím o tom, že by Octavia byla kdy ve verzi sedan.
najprv som ten koment pochopil inak. ok, vysvetlil si detaily.
pamatam si recenzie - multilink atd, ma vseobecne kladne ohlasy na jazdne vlastnosti. osobne som nemal tu cest.
tym som chcel povedat, ze auto strednej triedy, ktore ma vysoke ambicie (nielen v ramci koncernu) by nemalo byt osizene. pozeram do cennika, >20t€ to je dost penez.
potom vznikaju otazky, ci nova generacia ma uspokojit akcionarov alebo soferov.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tak to ani náhodou, prostě 5dv.pepoh píše:"liftback sedan" v zahranici ma taky nazov
Průměr, nic víc.pepoh píše:pamatam si recenzie - multilink atd, ma vseobecne kladne ohlasy na jazdne vlastnosti.
Přemrštěné ambice - stále jde o nižší střední třídu, do střední patří až Superb.pepoh píše:tym som chcel povedat, ze auto strednej triedy, ktore ma vysoke ambicie...
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
* j3 vyrok som pochopil tak, ze mu vadi "viacprvok" vs sucastnost. tak som si vyguglil fotky naprav, jak to vypada.Pedro píše:Pepoh- gugl Ti nahrazuje praxi, resp zpetnou vazbu?
Tipuju, ze víc jak 40 ti není.
Uz mj., podle komentáře o mrtvych v DADnehode par týdnů, ne mesicu, zpět.
* jak to s tym suvisi? keby som bol precitlively hnidopich, tak vsetky 3 Tvoje body je mozne pochopit ako utok na osobu.
* kedysi som nieco napisal, potom padol na moju hlavu kybel spiny. tym je to uzavrete.
nechapem, naco donekonecna ozivovat prachom zapadnute hriechy. zmysel to ma jedine ak clovek vyhladava konflikty. ja k takym nepatrim. na clenov fora som neutocil, no mam dojem ze moja osoba je pod tlakom.
mimochodom, vag-isti na fore dostavaju celkom dost "sodu" a nikto to neriesi.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
"soda" sa tu berie za osobný prejav a chovanie, nie za vlastnenie tej ktorej značky vozidla.. to si si verím, všimol tiež.. Vlastním produkt VAG, napriek tomu som si nevšimol, že by ma tu za to mal niekto potrebu riešiť.pepoh píše: mimochodom, vag-isti na fore dostavaju celkom dost "sodu" a nikto to neriesi.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Pokud je dotyčný koncerňákem, určitě si toho nevšiml, neboť pro něj je to jedno a totéž.kornel píše:to si si verím, všimol tiež...