Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

Misojogi píše:
Pedro píše:Znamej ma taky Matize? Jezdi stejnym stylem? Tak to potom lze jeho info trochu pouzit.
znamy ma VW Touran a tiez sa veselo klzal a plaval a dalsi tiez isli opatrne
Ono to totiž není jen o gumách, ale taky o podvozku. :idea: V tomto ohledu je Favorit prostě zlatej
normalne zacnem lutovat ze som sa Favorita zbavil (rozobral na suciastky a zosrotoval)
Inak ak spravne rozumiem tak Felicia je na tom rovnako a ma rovnako dobry podvozok tiez
Má podvozek, na kterém z hlediska konstrukčního návrhu není nic špatně - na rozdíl např. od Oct.III bez víceprvkové zadní nápravy.
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Misojogi »

na rozdíl např. od Oct.III bez víceprvkové zadní nápravy.
Oktavia II bola este OK ?
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

Ano, ale nesměla mít zvýšený podvozek.
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

Jerry3 píše:Má podvozek, na kterém z hlediska konstrukčního návrhu není nic špatně - na rozdíl např. od Oct.III bez víceprvkové zadní nápravy.
vyguglil som si, naozaj 3 ma lowcost kyvku vzadu. je to pruser lebo radia ju do triedy c. do sedanu to nepatri. :roll:
kyvka je 99% standard pre triedu b.(alfa mito-x2 lichobeznik)

este sa opytam, haluz ktoru som pocul od jedneho niekolkokrat- ze nejaka octa mala standart nerez vyfuk.
je to pravda ? mne sa to nezda, nerez je na drahych sportiakoch.
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

My máme v depu, na servisu, vagony lowcost. Je to stejny resp, sere se na servis pro klienty nebo údržbu.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Pepoh- gugl Ti nahrazuje praxi, resp zpetnou vazbu?
Tipuju, ze víc jak 40 ti není.
Uz mj., podle komentáře o mrtvych v DADnehode par týdnů, ne mesicu, zpět.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

pepoh píše:naozaj 3 ma lowcost kyvku vzadu. je to pruser lebo radia ju do triedy c. do sedanu to nepatri. :roll:
Jenže o tohle tu vůbec nejde! Problém je v tom, že tu jednoduchou nápravu dobastlili na podlahovou plošinu, která s ní vůbec nepočítala, tedy je tam špatně úplně všechno: osové vzdálenosti, pozice otočných bodů a hlavně úhly, tedy celá kinematika. :idea:

Jinak nevím o tom, že by Octavia byla kdy ve verzi sedan. :shock:
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Sedan, proc ne. Jistě kutil CZ domaci, dokáže oddelit okno od vika kufru. Zejména po skoro nebouranych tdi na hline v stříbrný metle.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

Aspoň tím zpevní kastli! :P
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Brembo »

Misojogi píše:
Pedro píše:Znamej ma taky Matize? Jezdi stejnym stylem? Tak to potom lze jeho info trochu pouzit.
znamy ma VW Touran a tiez sa veselo klzal a plaval a dalsi tiez isli opatrne
Ono to totiž není jen o gumách, ale taky o podvozku. :idea: V tomto ohledu je Favorit prostě zlatej
normalne zacnem lutovat ze som sa Favorita zbavil (rozobral na suciastky a zosrotoval)
Inak ak spravne rozumiem tak Felicia je na tom rovnako a ma rovnako dobry podvozok tiez
Mišo obávam sa,že na tu káru poriadne pneu nezoženieš. žiadna lepšia značka také mikro pneu nevyrába.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

Jerry3 píše:
pepoh píše:naozaj 3 ma lowcost kyvku vzadu. je to pruser lebo radia ju do triedy c. do sedanu to nepatri. :roll:
Jenže o tohle tu vůbec nejde! Problém je v tom, že tu jednoduchou nápravu dobastlili na podlahovou plošinu, která s ní vůbec nepočítala, tedy je tam špatně úplně všechno: osové vzdálenosti, pozice otočných bodů a hlavně úhly, tedy celá kinematika. :idea:

Jinak nevím o tom, že by Octavia byla kdy ve verzi sedan. :shock:
"liftback sedan" v zahranici ma taky nazov

najprv som ten koment pochopil inak. ok, vysvetlil si detaily. :wink:
pamatam si recenzie - multilink atd, ma vseobecne kladne ohlasy na jazdne vlastnosti. osobne som nemal tu cest.
tym som chcel povedat, ze auto strednej triedy, ktore ma vysoke ambicie (nielen v ramci koncernu) by nemalo byt osizene. pozeram do cennika, >20t€ to je dost penez.
potom vznikaju otazky, ci nova generacia ma uspokojit akcionarov alebo soferov.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

pepoh píše:"liftback sedan" v zahranici ma taky nazov
Tak to ani náhodou, prostě 5dv.
pepoh píše:pamatam si recenzie - multilink atd, ma vseobecne kladne ohlasy na jazdne vlastnosti.
Průměr, nic víc.
pepoh píše:tym som chcel povedat, ze auto strednej triedy, ktore ma vysoke ambicie...
Přemrštěné ambice - stále jde o nižší střední třídu, do střední patří až Superb. :idea:
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

Pedro píše:Pepoh- gugl Ti nahrazuje praxi, resp zpetnou vazbu?
Tipuju, ze víc jak 40 ti není.
Uz mj., podle komentáře o mrtvych v DADnehode par týdnů, ne mesicu, zpět.
* j3 vyrok som pochopil tak, ze mu vadi "viacprvok" vs sucastnost. tak som si vyguglil fotky naprav, jak to vypada.

* jak to s tym suvisi? keby som bol precitlively hnidopich, tak vsetky 3 Tvoje body je mozne pochopit ako utok na osobu.

* kedysi som nieco napisal, potom padol na moju hlavu kybel spiny. tym je to uzavrete.
nechapem, naco donekonecna ozivovat prachom zapadnute hriechy. zmysel to ma jedine ak clovek vyhladava konflikty. ja k takym nepatrim. na clenov fora som neutocil, no mam dojem ze moja osoba je pod tlakom.
mimochodom, vag-isti na fore dostavaju celkom dost "sodu" a nikto to neriesi.
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1754
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od kornel »

pepoh píše: mimochodom, vag-isti na fore dostavaju celkom dost "sodu" a nikto to neriesi.
"soda" sa tu berie za osobný prejav a chovanie, nie za vlastnenie tej ktorej značky vozidla.. to si si verím, všimol tiež.. Vlastním produkt VAG, napriek tomu som si nevšimol, že by ma tu za to mal niekto potrebu riešiť.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

kornel píše:to si si verím, všimol tiež...
Pokud je dotyčný koncerňákem, určitě si toho nevšiml, neboť pro něj je to jedno a totéž.
Odpovědět