Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Pokud V3, tak V3S
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Řekl bych že velmi hezky napsáno https://www.autickar.cz/clanek/prichazi ... -internetu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9934
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
"Abych to uvedl, přiznám se, že Camry mám rád. Mám krátkou zkušenost s předchozí generací, byť bez hybridu, a ještě v americké verzi. Zkušenost to ale byla moc příjemná. Camry je totiž takový ten velký sedan, který je sice na první pohled obyčejný, ale po určité době se stává vítanou oázou klidu, k čemuž navíc nepotřebuje prémiové materiály, dřevo a ionizátory vzduchu. Camry je americký sedan, ačkoli japonský, funguje přesně jak byste čekali. Velké, nenáročné auto, snadné na ovládání, příjemný společník pro každodenní život. Taková ta věc, na kterou je vždy spoleh a nikdy vás nenechá ve štychu."
Jako by psal o Omeze...
Jako by psal o Omeze...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A co kdyz někomu necha málo mista na vyjeti z rady a ten se mu opre kouli nebo davnejsim naraznikem o tu hruzu co ma přes cely predek.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No ale ten rozsypaný čaj by si mohl posbírat
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Dosáhne slávy svého předchůdce https://www.garaz.cz/clanek/prijizdi-no ... renak-4635
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9934
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Dle mého soudu určitě ano, Jarku. A ta zmiňovaná klasická čtyřválcová patnáctistovka (oproti předchozí jednatrojce) v něm, aspoň co vím, opravdu je. Kdybych pro takovýto typ auta měl nějaké využití, neváhám ani chvilku, jako příležitostná hračka však není zrovna levné a pro běžný provoz na silnicích dle mého gusta nevyhovující.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tak. Není to auto pro široké masy, ale ten kdo potřebuje tento typ auta by určitě Jimni-ho neměl opomenout....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
v 2030 mazda planuje 5% ciste ev, vacsina spalovak+baterky(hybrid).Pitris píše:No ale ten rozsypaný čaj by si mohl posbírat
wankel "nova generacia" Rotary Engine Range Extender bude v ev fungovat ako el.centrala
je spomenuty aj lpg , ako nahrada v pripade pohromy-nedostatku benzinu.
rx7,8 uz nebude, iba baterkáče, a s 1"piest" wankel ako centralou..
bol chvaleny maly rozmer, tichost chodu.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jimny kdyby tak nehnil. Jinak malý lehký obratný, vyjede víc než po čtyřech se vyškrábete. Dost ho maj myslivci a rybáři, e.on (energetika) jich pár nakoupila. Ojetiny si drží cenu. Takový civilnější Samurai.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jakožto ex majitel Jimnyho (v letech 2010-2016) bych i věřil, že tohle auto si své kupce najde. Jak píše Tonda, hnije jak čerstvý plech na dešti, strašně. Měl jsem 8 let starý kus a přesto jsem přes týden brousil, vyvařoval a odrezoval. Však taky výrobce na tento model dával 6 let záruku na prorezivění.
Pokud se ale pořádně ošetří, je to autíčko k nezaplacení. Trápí ho sice problémy s předními rejdy, ale kdo mazal, jezdil...
Chvílemi mi probleskává škeblí myšlenka, že bych si ho časem zase pořídil. Ten nový s G lookem se povedl, chválím
Pokud se ale pořádně ošetří, je to autíčko k nezaplacení. Trápí ho sice problémy s předními rejdy, ale kdo mazal, jezdil...
Chvílemi mi probleskává škeblí myšlenka, že bych si ho časem zase pořídil. Ten nový s G lookem se povedl, chválím
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Má podvozek, na kterém z hlediska konstrukčního návrhu není nic špatně - na rozdíl např. od Oct.III bez víceprvkové zadní nápravy.Misojogi píše:znamy ma VW Touran a tiez sa veselo klzal a plaval a dalsi tiez isli opatrnePedro píše:Znamej ma taky Matize? Jezdi stejnym stylem? Tak to potom lze jeho info trochu pouzit.
normalne zacnem lutovat ze som sa Favorita zbavil (rozobral na suciastky a zosrotoval)Ono to totiž není jen o gumách, ale taky o podvozku. V tomto ohledu je Favorit prostě zlatej
Inak ak spravne rozumiem tak Felicia je na tom rovnako a ma rovnako dobry podvozok tiez
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Oktavia II bola este OK ?na rozdíl např. od Oct.III bez víceprvkové zadní nápravy.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ano, ale nesměla mít zvýšený podvozek.