Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

Pitris píše:Hmmm, zato tříválec je vrchol luxusu, má klidný běh, nádherný zvuk, dlouhou životnost a malou spotřebu :evil: :twisted: A "táhne vocpoda" jenom proto, že má turbo. Bez něj by byl marnej úplně :oops: :P

Buď si jistý, že udělám dovču v Chorvatsku při stejné dynamice jízdy a s využitím povolených rychlostních limitů se čtyřválcovým VTEC-ovým dvoulitrem za míň jak s oturbeným tříválcovým litrovým zmrdíkem. A jako bonus mě ten motor vydrží minimálně dvojnásobnou porci kilometrů.

v tomto je fenomen, ludia co nevlastnia, tak kricia najviac ze je neco nahovno.
je to nazor (ktory mozem-nemusim respektovat), ale neni zalozeny na osobnej skusenosti. tym padom to nema pre mna vahu.
ja bych nemal gule neco kritizovat bez vyskusania, vypada to ze som sam na cz-sk webe s tymto postojom. :mrgreen:
napriek negativnym nazorom som isiel do toho, v stavke su moje peniaze.
schvalne si robim statistiku komplet vydajov, nemam co skryvat.
sam som zvedavy ci 3v dozije takeho veku jako 4v.
tie motory davno behaju v taxi, sanca tam je.
bez prieskumu by som neutekal cez minove pole, kolega fordista doporucoval fiestu ekobuust.. po preluskani info som pochopil ze tudy ne.
na cz webe bol aj clanok, ze psa 3v motory niesu technicky ujebane jak konkurencia.

iny kolega kupil seat 1,2tsi (ano, ten ujebany model s retazou)
myslim ze moje atmo3v preziju jeho fukane4v.

swift ma 4v a 90k, motor ma nepresvedcil. (auto je lahsi o 19% a max krutak az pri @4400 )
3v ma max v 2500-2800, koho som viezol nikdo netypoval na 1,2L a 3v vobec.

pocitovo je 3v benzinovy traktor, dole taha, hore moc ne. to mam rad,ale dizel sa mi hnusi.
z toho dovodu by wankel bol pre mna utrpenim.

apropos wartas, s ladenymi rurami a lepsim zapalovanim ..
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

A co tím chtěl básník říct? :?
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

Jerry3 píše:A co tím chtěl básník říct? :?
kritika bez osobnej skusenosti, je mlatenie prazdnej slamy.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27403
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

to pepoh: A smím vědět kde/kdy/čím a proč si nabyl dojmu že jsem s tříválcem nejel :?
Představ si že ten "sen ekologů" znám. Proto :evil:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od skodovkar »

Máme doma 15 let a taky jsem se ho něco nařídil. Tříválec má smysl do malých aut, ideálně nákupních tašek, které se tahají po městě. Pokud si řidič bude hrát, dosáhne i pěkné spotřeby. Řídil jsem fobii 1,4 44kw a dobře znám 1,2MPI 40kW takže můžu srovnávat. A upřímně, moc velký tam rozdíl není, 1,4 má lepší rozjezdy, kvůli průběhu krouťáku http://cimbu.cz/index.php?page=ecu&chip=13&lng=cze třívál je naladěny jinak http://cimbu.cz/index.php?page=ecu&chip=11&lng=cze takže je výhodné se držet na 3000, rozjezdy jsou proto se zatíženým autem trápení, taky má menší objem válců o 0,2L. AtmoTříval je prostě pro výkonově nenáročné aplikace, tam dává smysl.
Tříválec jsou žabky, lehké, vzdušné, ale nechceš v nich jít běhat. Čtyřvál jsou tenisky, už se v nich dá běžet, ale musíš se s nima pořád tahat.
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od bloke »

Toto súčasné obhadzovanie sa slovami zo sveta psychologických pomenovaní, či psychiatrických diagnóz sa mi nejaví príliš šťastné, vhodné.
Aký neodôvodnený strach môžem mať z cudzieho 3-valcového pohonu? Proste ho napr. len nechcem a hotovo, či už to mám odborne či dlhodobými skúsenosťami podložené, alebo len sa mi charakterovo a bytostne viac páči 4-valec a basta = osobne radšej V4.

Maximálne tak strach zo zakúpeného 3-valca, keby náhodou nič iné nebolo v ponuke za môj obnos, a nasledovné údajne nepodložené obavy z toho, či mi takýto nechcený produkt za moje vysolené úspory vydrží, či dobre pofrčí, zvukovo nestrápni. Ale to už potom ten V3 nie je cudzí, keď ho mám vo vlastníctve. Inak mám 3-valec na háku, i keď prechádza okolo mňa (keď ho šoféruje človek ako človek), takže nemám z neho ako cudzieho neopodstatnené obavy, strach.
Avšak mám aj z čohokolvek iného cudzieho neopodstatnený strach (xenofóbiu) až vtedy, keď si to zakúpim? Napríklad (z) človeka z iného svetadielu? A je to vôbec strach? :lol:
A už vôbec nerozumiem slovu homofóbia. Strach a obavy z neznámeho Homo sapiens, či Homo erectus.., alebo Homo homosexulálist? Okrem toho, nemôžem mať strach ani obavy z toho, žeby ma akýkolvek pán (cudzí či známy homo) mohol chcieť obskočiť? :mrgreen:
pepoh píše:3v predsudky. defacto xenofobia.
kolega z rovnakeho dovodu kupil asx , auto neurobilo na mna drahy dojem. (napriek cene) manipulacia s dvermi a tuhost slabota ;vsadepritomny rovnaky plast.
no, evo9 to neni.. :oops: . motor huci uz >2000-3000 a po pusteni spojky otacky padnu jak kamen.
krutak je slaby na auto (max @4000).
osobne radsej tichy 3v "tahne vocpoda", nez 4v sirena pod kapotou.
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od skodovkar »

Dám si ráno sprchu (netrpím-li ablutofobií), ke snídani si dám citrón (netrpím-li acerofobií), políbím drahou plovičku (netrpím-li afefobií) a vyjdu ven (netrpím-li agorafobií), vejdu do větru (netrpím-li aerofobií), přebíhající ježek přes cestu mi nevadí (netrpím-li agrizofobií). Přejdu cestu (netrpím-li agyiofobií) a v tmavém podchodu (netrpím-li achluofobií) nahmatám klíče (netrpím-li aichmofobií). Dojdu k autu a zároveň posílám SMS (netrpím-li akribofobií). Pak si zkontroluji závažíčka na discích (netrpím-li akrofobií). Třísknu az sebou dvěřma (netrpím-li akustikofobií). Jsem rád za mraky, protože auto přes noc nevymrzlo (netrpím-li akustofobií). Cítím se příjemně při pohledu na šáde logo (netrpím-li alektorofobií). A vydám se na cestu (netrpím-li amaxofobií), alternartivou je chůze (netrpím-li ambulofobií). Sedmnáctipalcová kola mi dělají radot (netrpím-li decemetsptemfobií), šlápnu na pedál (netrpím-li hipofobií :mrgreen: ), zapnu světla (netrpím-li fotofobií), jedu i přes mosty (netrpím-li gefyrofobií). Samozřejmě jedu šestiválcem (netrpím-li hexafobií) nebo aspoň čtyřválcem (netrpím-li tetrafobií), používám zrcátka (netrpím-li katotrofobií). Malé zpoždění v koloně nevadí (netrpím-li marofobií), odstříklá kaluž mi taky nevadí (netrpím-li mysofobií). V servise platím hotově (netrpím-li numerofobií). Jezdím i v zimě (netrpím-li pagofobií). Koukám na přístrojovku (netrpím-li technofobií) a nažloutlé kontrolky mě neděsí (netrpím-li xanthofobií).
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

:wink: :lol: :twisted:
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od bloke »

Na pedál prišliapnuť môžem, našťastie trpím len hippofóbiou - to sú ale oslie mostíky :P.
Tento hippo-strach má v plnom znení náhodou súvis i s pedálom: hippopotomonstrosesquipedaliophobia
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od skodovkar »

Jestli oni to nevymsleli v Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogochu, tam mají smysl pro humor :D
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

skodovkar píše:Máme doma 15 let a taky jsem se ho něco nařídil.
Tříválec má smysl do malých aut, ideálně nákupních tašek, které se tahají po městě.
htp je od 2002 , negativne nazory pochadzaju vacsinou z tohoto motoru.
za chvilu tu mame 2019 a ludia opakuju rovnaky trojvalcovy pribeh dokola.
rokmi technologie zlepsili, nove motory maju s hatapkou spolocny len pocet piestov, tym podobnost konci.

bloke - nehovorim ze musis nieco kupit.
ja hovorim, ze ohodnotit (zrecenzovat) vec, ktoru clovek nevlastnil (aspon nejaku dobu) je nemozne.
v tom pripade nejde o objektivnu recenziu, ale o subjektivne dojmy.
keby si vedel co sa v praci napocuvam o aute. motor sa mal uz zadriet, sasi rozpadnut od vibracii a cele auto vybuchnut kvoli plynu..
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2258
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od tonny »

pepoh píše: ja hovorim, ze ohodnotit (zrecenzovat) vec, ktoru clovek nevlastnil (aspon nejaku dobu) je nemozne.
v tom pripade nejde o objektivnu recenziu, ale o subjektivne dojmy.
Ještě také záleží kdo hodnotí. Někteří jsou spokojeni s čímkoli.
Prostě většina kupujících jsou laici a řídí se dojmy:
- Naše auto, český výrobce, na tom založili reklamu Korejci.
- Nejrozšířenější, největší servis.
- Velký výkon, malá spotřeba.
- Velký kufr.
- ...
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27403
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Velký výkon a malá spotřeba. Pěkná "rovnice" :idea: Ano - tříválec 1.0T je nejrychlejší. Proto jede na začátku kolony....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

tonny píše:Ještě také záleží kdo hodnotí. Někteří jsou spokojeni s čímkoli.
velmi trefny komentar. :wink:
keby to hovno jelo, tak bych to nekupil. by isiel do konkurencie.
no a parametre su zas podobne; atmo/fukane 4/3 , <<1,5L
:arrow: z blata do kaluze

v triede b-male auta, neni moc na vyber. era 6v hatch je davno prec.

novy golf gti ?? same 4v za 30 - 40t€
typeR fukana 4v zase 35-40t€
370z 6v 41t€ posledny mohykan
gtr 6v 100t€
giulia-quadrifoglio 6v 80t€
mitsu?? sortiment jak podomovy predavac pred krachom.
toyota?? eko-mega-hybrid-hitech, nula 6v. vymakane a drahe.
EU 3-4v max. 6v-8v za brutal prachy.

kam doprdele sa hrabem s mojimi 13t€...
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od bloke »

pepoh> No tú kúpu na posúdenie V3 som myslel ako spochybnenie tebou použitého výrazu xenofóbia z V3 (pozri si trebárs opis, aj keď ho možno už dokonale poznáš - neviem uhádnuť), môj príspevok bol zároveň šmrncnutý aj do jazykového okienka či humoru.

Kúpa nového vozidla... tam dnes ozaj nebude jednoduché vyberať 4-valec, ak nechceš vydať 20-25000+ EUR (niečo okolo 10-15 stále je), pričom štvorvalcový motor aj pri jeho prípadnom uprednostňovaní, neostáva jediným prvkom, na ktorom pri konkrétnom voze záleží.
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Odpovědět