Oleje.cz

 

Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátoři: Pitris, Demo

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Colommbo » pon pro 03, 2018 17:08

Jestli se nepletu, byl to na svém počátku "Motor roku"... :?
Obrázek
Omega 2.6 V6 2001 sedan, Penrite 10W50 a zimní Tomket Snowroad 3 195/65R15 - u mě dobrý 8)
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 7034
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: Záboří nad Labem

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » pon pro 03, 2018 17:13

Jo. A ten v šolně z něho má dodnes opar :P
Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - zima Valvoline SynPower 5w40, po zimě Penrite Racing 10w40, převodovka Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 22383
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Colommbo » pon pro 03, 2018 17:20

Yes, 2012 (a ne-li dokonce i rok předtím)... :roll: http://www.autoforum.cz/zajimavosti/mot ... -ecoboost/
Omega 2.6 V6 2001 sedan, Penrite 10W50 a zimní Tomket Snowroad 3 195/65R15 - u mě dobrý 8)
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 7034
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: Záboří nad Labem

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod kornel » pon pro 03, 2018 17:34

A teraz si napr. vezmite, že Ford pomerne dlho zvažoval pre nový Fucus ST použitie 1,5l trojvalca z Fiesty ST naladeného niekde k cca 200kw (pričom ten motor nemal byť nijako zvlášť prekopaný, práve naopak - aj z toho dôvodu od toho nakoniec upustili, reálna obava o výdrž "železa" bola už predsa len tak značná, že to nemohli riskovať ani tie choré hlavy).. Áno Focus nie je obor, no do vozidla takejto (hot-hatch) kategórie o takom cieľovom výkone použiť (resp. už len zvažovať) trojválcový potrat + objem nedosahujúci ani poondiatých 1,6 :wink: chorá doba.
HONDA Civic TypeR FK2 (Forge Intercooler, Invidia Q300 Cat-Back system, OZ Racing Hyper GT HLT 18"..) >> AMSOIL Signature Series 0w-20 <<
Uživatelský avatar
kornel
 
Příspěvky: 1214
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod pepoh » pon pro 03, 2018 18:23

dojebat sa da aj viacvalec. 8)
s tymi informaciami clovek v eu neprijde do styku, lebo tu take auta niesu bezne...

staci fakt malo, jeden to dojebe za rysovacim prknom, druhy aby sa zapacil fleetu (LL a EKO), a treti co tlaci na vsetkych - ziskovost.
sa musi uznat, ford dokazal v rekordnej dobe postrelit sa do nohy.
Dyk móre, to táhne vocpoda / Sara1,8 8V 66kW R.I.P. _Total 10W-40
C3 III LPG 1,2 12V 60(55)kW Obrázek Motul 8100 X-CESS 5W-40 /B4
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 1323
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pedro » pon pro 03, 2018 19:36

Trivalec v plechovce je k smichu. Nejen pro zvuk. Doporucuju dvouvalec. Kdyz moto jsou i jednovalce (i pubertvozik), tak by mohli delat i do aut i tri pulvalce.
SH 300 Valv. All cl.10w40. Citygrip
YARIS 3dv Valv. All cl.10w40. Quartaris 5
SEDICI 4x4 Valv. All cl. C3 5w40. Eskimo 3
SV 650 Valv. Dur. 10w40. Angel GT
ALMERA 3dv (stodola) Penrite10w50.

IVECO EC 80e180 (HPP)Total 10w40
MAN TGS 26.360 (VPP)Shell 15w40
Uživatelský avatar
Pedro
 
Příspěvky: 6824
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Colommbo » pon pro 03, 2018 19:44

Dvouhrnky v pidiautech už jsou/byly, snad s tím měli cos společného (tví milovaní) Italové... :)
Omega 2.6 V6 2001 sedan, Penrite 10W50 a zimní Tomket Snowroad 3 195/65R15 - u mě dobrý 8)
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 7034
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: Záboří nad Labem

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod tonny » pon pro 03, 2018 20:03

Ve speciálu Svět motorů má vyjít srovnávací testy litrových motorů, tak jsem zvědav, kdo to investoval.
Ford Explorer 1998, V6 4.0 lpg, Penrite Racing 10W-40 v motoru, Valvoline Max Life ATF v automatu.
Toyota Avensis 2,0 D4-D 2001, Toyota Camry 2,4 VVT 2002, Toyota Corolla Verso 1,8 VVTi 2006, manuály.
Uživatelský avatar
tonny
 
Příspěvky: 1286
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod bloke » pon pro 03, 2018 20:07

Keď sem niekedy minulý rok -pomerne po funuse voči ostatným- Honda mrskla novinku 1.0 v3 v predraženom Civicu, tak som sa pozastavil, že už inej cesty skutočne niet, takto sa musia všetci nasmerovať?
Emisie nútia vyrábať trojvalvec v turbe? Prečo nie štvor... Stále tam nevidím sedliacku logiku, ale budiš.

Na dva valce jazdia aj niektoré VW-koncernové, aj Mazda za 36000 euro CX-5, vypínajú aj ďalší až očakávane finálne k vyvinutému jednochodcovi.
To je ten pokrok, keď nebudeš jazdiť na elektro, tak pôjdeš na osobáku na 1 - 2 valce na oleji 5W-8, možno stále na nafte, lebo "sa zisťuje", že diesely sú čoraz čistejšie a poskytujú nám čerstvý vzduch k dýchaniu v metropolách.
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
bloke
 
Příspěvky: 1179
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » úte pro 04, 2018 3:46

tonny píše:Ve speciálu Svět motorů má vyjít srovnávací testy litrových motorů, tak jsem zvědav, kdo to investoval.

Platila si to sama redakce a náklady zveřejnila. Toto speciální číslo rozhodně doporučuji si zakoupit, zajímavé čtení! :wink:
Jerry3
 
Příspěvky: 9477
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod pepoh » úte pro 04, 2018 18:40

3v motor sa pouziva davno v mechanizmoch a motorkach, bez problemov. :idea:
firmy vycerpali sposoby ako znizit spotrebu, tak im ostava uz len trenie motora.

3v- vacsi piest, ucinnost spalovani, tocivy moment. menej pohyblivych dielov, trenie.
pouziva sa aj dlc na piesty a valce aby trenie bolo minimum.
snaha o snizenie spotrebu, je tak zufalo silna .

3v zvuk- bmw snaha vysla, zvuk je podobny 6v . ostatni sa snazia vyfuk utlmit.
,,,,,,,,,,,,
3v predsudky. defacto xenofobia.
kolega z rovnakeho dovodu kupil asx , auto neurobilo na mna drahy dojem. (napriek cene) manipulacia s dvermi a tuhost slabota ;vsadepritomny rovnaky plast.
no, evo9 to neni.. :oops: . motor huci uz >2000-3000 a po pusteni spojky otacky padnu jak kamen.
krutak je slaby na auto (max @4000).
osobne radsej tichy 3v "tahne vocpoda", nez 4v sirena pod kapotou.

aby to nevypadalo ze serem na japan, som majitelom stax hifi, vcelku rarita a kvalita :wink:
Obrázek
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 1323
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » úte pro 04, 2018 19:25

Hmmm, zato tříválec je vrchol luxusu, má klidný běh, nádherný zvuk, dlouhou životnost a malou spotřebu :evil: :twisted: A "táhne vocpoda" jenom proto, že má turbo. Bez něj by byl marnej úplně :oops: :P

Buď si jistý, že udělám dovču v Chorvatsku při stejné dynamice jízdy a s využitím povolených rychlostních limitů se čtyřválcovým VTEC-ovým dvoulitrem za míň jak s oturbeným tříválcovým litrovým zmrdíkem. A jako bonus mě ten motor vydrží minimálně dvojnásobnou porci kilometrů.
Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - zima Valvoline SynPower 5w40, po zimě Penrite Racing 10w40, převodovka Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 22383
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Libor » úte pro 04, 2018 19:49

Narovinu, tříválec v autě bych už nebral, pokud budou čtyřválce stále v nabídce, že... Kéž by alespoň 20 let :-(
Na druhou stranu v Japonsku s nimi mají zkušenosti několik desetiletí a bez zásadních vad. Jak to asi dělají...
A jak tu padlo, tříválce Triumph 800 a Yamaha CP3 fungují skvěle ;-)
DOHC VTEC & VTC
Motul 8100 X-Lite 0W-30
Ravenol HCL 5W30
Uživatelský avatar
Libor
 
Příspěvky: 1497
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Colommbo » úte pro 04, 2018 20:27

Tříválec ve Wartburgu (RempempemperempempemRempempem) taky nebyl špatný... :)
Omega 2.6 V6 2001 sedan, Penrite 10W50 a zimní Tomket Snowroad 3 195/65R15 - u mě dobrý 8)
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 7034
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: Záboří nad Labem

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod tonny » úte pro 04, 2018 23:00

Ale dvoutakt. Na tu dobu dobrý autí.
Ford Explorer 1998, V6 4.0 lpg, Penrite Racing 10W-40 v motoru, Valvoline Max Life ATF v automatu.
Toyota Avensis 2,0 D4-D 2001, Toyota Camry 2,4 VVT 2002, Toyota Corolla Verso 1,8 VVTi 2006, manuály.
Uživatelský avatar
tonny
 
Příspěvky: 1286
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník