Oleje.cz

 

Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátoři: Pitris, Demo

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Colommbo » pon pro 03, 2018 17:08

Jestli se nepletu, byl to na svém počátku "Motor roku"... :?
Obrázek
Omega 2.6 V6 2001 sedan, včil Yacco Galaxie GT 5W50 (SN) a zimní 195/65R15 - u mě dobrý 8)
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 6335
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: Záboří nad Labem

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » pon pro 03, 2018 17:13

Jo. A ten v šolně z něho má dodnes opar :P
Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - zima Ravenol VSI 5w40, léto Millers oils CFS 10w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 RR Fireblade 109kW - Elf SPORT 4 campione 4T 10w60
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 20222
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Colommbo » pon pro 03, 2018 17:20

Yes, 2012 (a ne-li dokonce i rok předtím)... :roll: http://www.autoforum.cz/zajimavosti/mot ... -ecoboost/
Omega 2.6 V6 2001 sedan, včil Yacco Galaxie GT 5W50 (SN) a zimní 195/65R15 - u mě dobrý 8)
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 6335
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: Záboří nad Labem

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod kornel » pon pro 03, 2018 17:34

A teraz si napr. vezmite, že Ford pomerne dlho zvažoval pre nový Fucus ST použitie 1,5l trojvalca z Fiesty ST naladeného niekde k cca 200kw (pričom ten motor nemal byť nijako zvlášť prekopaný, práve naopak - aj z toho dôvodu od toho nakoniec upustili, reálna obava o výdrž "železa" bola už predsa len tak značná, že to nemohli riskovať ani tie choré hlavy).. Áno Focus nie je obor, no do vozidla takejto (hot-hatch) kategórie o takom cieľovom výkone použiť (resp. už len zvažovať) trojválcový potrat + objem nedosahujúci ani poondiatých 1,6 :wink: chorá doba.
kornel
 
Příspěvky: 1028
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod pepoh » pon pro 03, 2018 18:23

dojebat sa da aj viacvalec. 8)
s tymi informaciami clovek v eu neprijde do styku, lebo tu take auta niesu bezne...

staci fakt malo, jeden to dojebe za rysovacim prknom, druhy aby sa zapacil fleetu (LL a EKO), a treti co tlaci na vsetkych - ziskovost.
sa musi uznat, ford dokazal v rekordnej dobe postrelit sa do nohy.
Dyk móre, to táhne vocpoda / Sara1,8 8V 66kW R.I.P. _Total Quartz 9000 5W-40
C3 III LPG 1,2 12V 60(55)kW Obrázek Motul 8100 X-CESS 5W-40 /B4
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 499
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pedro » pon pro 03, 2018 19:36

Trivalec v plechovce je k smichu. Nejen pro zvuk. Doporucuju dvouvalec. Kdyz moto jsou i jednovalce (i pubertvozik), tak by mohli delat i do aut i tri pulvalce.
ALMERA 3dv. Castrol High Mil. SL 15w40. Ost. náplně Castrol r. 2017. Toyo 350. Malé tech.úpravy a odlehčení
SEDICI 4x4 Total CF 5w40 C3
SH 150 Motul SL 10w40
SV 650 Shell SL 15w50
IVECO EC 18.280 (HPP)
MAN TGS 26.360 (DPČ) Shell truck LL 15w40
Uživatelský avatar
Pedro
 
Příspěvky: 6159
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Colommbo » pon pro 03, 2018 19:44

Dvouhrnky v pidiautech už jsou/byly, snad s tím měli cos společného (tví milovaní) Italové... :)
Omega 2.6 V6 2001 sedan, včil Yacco Galaxie GT 5W50 (SN) a zimní 195/65R15 - u mě dobrý 8)
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 6335
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: Záboří nad Labem

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod tonny » pon pro 03, 2018 20:03

Ve speciálu Svět motorů má vyjít srovnávací testy litrových motorů, tak jsem zvědav, kdo to investoval.
Ford Explorer 1998, V6 4.0 lpg momentálně MO EE 5W-40
Uživatelský avatar
tonny
 
Příspěvky: 732
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod bloke » pon pro 03, 2018 20:07

Keď sem niekedy minulý rok -pomerne po funuse voči ostatným- Honda mrskla novinku 1.0 v3 v predraženom Civicu, tak som sa pozastavil, že už inej cesty skutočne niet, takto sa musia všetci nasmerovať?
Emisie nútia vyrábať trojvalvec v turbe? Prečo nie štvor... Stále tam nevidím sedliacku logiku, ale budiš.

Na dva valce jazdia aj niektoré VW-koncernové, aj Mazda za 36000 euro CX-5, vypínajú aj ďalší až očakávane finálne k vyvinutému jednochodcovi.
To je ten pokrok, keď nebudeš jazdiť na elektro, tak pôjdeš na osobáku na 1 - 2 valce na oleji 5W-8, možno stále na nafte, lebo "sa zisťuje", že diesely sú čoraz čistejšie a poskytujú nám čerstvý vzduch k dýchaniu v metropolách.
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
bloke
 
Příspěvky: 1072
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » úte pro 04, 2018 3:46

tonny píše:Ve speciálu Svět motorů má vyjít srovnávací testy litrových motorů, tak jsem zvědav, kdo to investoval.

Platila si to sama redakce a náklady zveřejnila. Toto speciální číslo rozhodně doporučuji si zakoupit, zajímavé čtení! :wink:
Jerry3
 
Příspěvky: 6344
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod pepoh » úte pro 04, 2018 18:40

3v motor sa pouziva davno v mechanizmoch a motorkach, bez problemov. :idea:
firmy vycerpali sposoby ako znizit spotrebu, tak im ostava uz len trenie motora.

3v- vacsi piest, ucinnost spalovani, tocivy moment. menej pohyblivych dielov, trenie.
pouziva sa aj dlc na piesty a valce aby trenie bolo minimum.
snaha o snizenie spotrebu, je tak zufalo silna .

3v zvuk- bmw snaha vysla, zvuk je podobny 6v . ostatni sa snazia vyfuk utlmit.
,,,,,,,,,,,,
3v predsudky. defacto xenofobia.
kolega z rovnakeho dovodu kupil asx , auto neurobilo na mna drahy dojem. (napriek cene) manipulacia s dvermi a tuhost slabota ;vsadepritomny rovnaky plast.
no, evo9 to neni.. :oops: . motor huci uz >2000-3000 a po pusteni spojky otacky padnu jak kamen.
krutak je slaby na auto (max @4000).
osobne radsej tichy 3v "tahne vocpoda", nez 4v sirena pod kapotou.

aby to nevypadalo ze serem na japan, som majitelom stax hifi, vcelku rarita a kvalita :wink:
Obrázek
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 499
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » úte pro 04, 2018 19:25

Hmmm, zato tříválec je vrchol luxusu, má klidný běh, nádherný zvuk, dlouhou životnost a malou spotřebu :evil: :twisted: A "táhne vocpoda" jenom proto, že má turbo. Bez něj by byl marnej úplně :oops: :P

Buď si jistý, že udělám dovču v Chorvatsku při stejné dynamice jízdy a s využitím povolených rychlostních limitů se čtyřválcovým VTEC-ovým dvoulitrem za míň jak s oturbeným tříválcovým litrovým zmrdíkem. A jako bonus mě ten motor vydrží minimálně dvojnásobnou porci kilometrů.
Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - zima Ravenol VSI 5w40, léto Millers oils CFS 10w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 RR Fireblade 109kW - Elf SPORT 4 campione 4T 10w60
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 20222
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Libor » úte pro 04, 2018 19:49

Narovinu, tříválec v autě bych už nebral, pokud budou čtyřválce stále v nabídce, že... Kéž by alespoň 20 let :-(
Na druhou stranu v Japonsku s nimi mají zkušenosti několik desetiletí a bez zásadních vad. Jak to asi dělají...
A jak tu padlo, tříválce Triumph 800 a Yamaha CP3 fungují skvěle ;-)
DOHC VTEC & VTC
Motul 8100 X-Lite 0W-30
Ravenol HCL 5W30
Uživatelský avatar
Libor
 
Příspěvky: 1458
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Colommbo » úte pro 04, 2018 20:27

Tříválec ve Wartburgu (RempempemperempempemRempempem) taky nebyl špatný... :)
Omega 2.6 V6 2001 sedan, včil Yacco Galaxie GT 5W50 (SN) a zimní 195/65R15 - u mě dobrý 8)
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 6335
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: Záboří nad Labem

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod tonny » úte pro 04, 2018 23:00

Ale dvoutakt. Na tu dobu dobrý autí.
Ford Explorer 1998, V6 4.0 lpg momentálně MO EE 5W-40
Uživatelský avatar
tonny
 
Příspěvky: 732
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník