Však za to může dodavatel ložiskaJerry3 píše:A to je důvod, proč nemám koncernový vůz. Třeba zrovna minulý týden mi při cestě oktávkou odešlo ložisko v zadním kole. Najeto méně než 80 tis. km. Koncernové vozy se samozřejmě nikdy neporouchávají a všechno je spotřebák.
Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
^^^ 2 chlapi nad
ked som sa pytal kolegu preco kupil fobiu, tak jeden z dovodov (moc ich nebolo) ze lacne diely ..
no neviem, ale cena servisu ma zaujima vtedy, ked sa nieco moc casto kazi
ked som sa pytal kolegu preco kupil fobiu, tak jeden z dovodov (moc ich nebolo) ze lacne diely ..
no neviem, ale cena servisu ma zaujima vtedy, ked sa nieco moc casto kazi
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Prý je načaté i to na druhé straně, což odpovídá výsledku mé "kontroly" hřbetem ruky při zastávce během jízdy, kterou jsem naštěstí dokončil. Údajně jde o to, že zvolená konstrukce+díly neodpovídají požadavkům/nárokům pohonu 4x4.skodovkar píše:Však za to může dodavatel ložiska
Podle mého kamaráda-koncerňáka "jen vyschlo" mazadlo v ložiscích. Sice nevím, zda obnova mazadla v nich patří mezi běžné servisní úkony, ale proč se tak (vyschnutí) dosud nestalo u mého o 7 let staršího a navíc přetěžovaného Mitsubishi se 4x větším nájezdem, na to už jsem ani neměl odvahu se ho zeptat, neb by to bylo zbytečné.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
je to take vag-ovske, zbavovat sa zodpovednosti za chybu a hadzat ju na inych.
vtip je ,ze sa tymto myslenim nainfikovali aj priaznivci znacky.
vtip je ,ze sa tymto myslenim nainfikovali aj priaznivci znacky.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A další taková u koncernu VW "specialitka" je konstrukční chybu či nedostatek "povýšit" na vlastnost, a i přesvědčit majitele že tak je to spravne a tak to ma byť. A daří se mu to
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ano, např. spotřeba oleje
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ale no tak, takhle "nápadně" plivat na koncern
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Kdyby nebyl důvod, tak neplivu. Tohle konkrétní auto totiž momentálně vlastním.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jak se ti to přihodilo?
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To není plivání, ale realita. U mne 2.8 V6 - spotřeba oleje cca. 0.5 l na 1500 km, kamarád má v Octě 1.8T - spotřeba oleje podobná (sám to jako vlastnost bere - jeho slova: motor super, ale bohužel, tyto motory si olej vezmou standardně), další octa 1.4 tsi podobně. Ale abych zase nemluvil jen o koncernu, např. OPEL ze začátku 21. století a jejich EcoTec byl na tom se spotřebou olej hodně podobně (jak 1,6, tak i 1.8 ).
Naposledy upravil(a) shalibaba dne ned lis 11, 2018 21:16, celkem upraveno 1 x.
- Colommbo
- Příspěvky: 9922
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
shalibaba: To je benzínový Superb...? I u starších Oplů (Omega, modelová řada B 2000 až 2003) je v návodu k obsluze uvedena spotřeba oleje (a žádné "až") 0,6 litru na tisíc km. Považuju to za alibismus, je-li motor v pořádku, takové hodnoty nedosahuje. Dřívější benzínové jednašestky byly spotřebou oleje poměrně známé, jak jsou na tom dnešní "moderní" motory, netuším, nikdo si nijak zvlášť nestěžuje. Pokusím se něco pozjišťovat.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Odkoupil jsem si můj bývalý služební vůz. Účel? Tahání dřeva na otop vozíkem z těžko přístupné zahrady za obcí, odkud bez 4x4 nevyjedu. Nejspíš se nehodí ani k tomu...torro píše:Jak se ti to přihodilo?
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
no tie viskospojky prenesu mozno 20-30% na zadok. zadny ofroadJerry3 píše: Nejspíš se nehodí ani k tomu...
na tych kvazistyrkolkach je vtipna ta "hrubka" polosi k zadnym kolam. vypada to jak paratka
jimny to je ina trieda- tam je zadok vzdy, a volitelny predok.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
K Jimnymu mne to vždy táhlo, jenže z ojetiny mám strach a pořídit si nového jen kvůli zmíněnému účelu mi přijde jako zhýralost. Nejspíš skončím u motočtyřkolky.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Abys na jaře nepřijel v Lupu - když to tak půjde dálJerry3 píše:Odkoupil jsem si můj bývalý služební vůz.