Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Libor »

Čili naprostý unikát, chápu :-)
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

Dodatečná investice ze strany výrobce 22,5 tis. EUR - střízlivý odhad. Zaplatil jsem mu za nový vůz v přepočtu 18,4 tis. EUR. A to se vyplatí - prodat mi auto. :twisted:
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Libor »

No, jak to říct slušně. Tohle je masakrální prodělek (na straně dovozce, výrobce). A to se vyplatí. Já za celou dobu, co jsem vlastnil nová auta, řešil záruční ooravy v drtivé většině u Škodovek (převodovka, nevyrovnaný volnoběh,elektroinstalace, centrál) a pouze jednou u japonce (hlučnější zadní náboj před koncem záruky).
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jezevcik »

Libor píše:
Nooo, Mazda sice upustila od Wankelu, ale jako jedna z mála (nebo jediná) dotáhla tuto koncepci v automobilech až do sériové podoby. To se třeba evropskému NSU nepovedlo.
Povedlo, ale byla to katastrofa.
Posmívat se někomu, že má vůli a odvahu pustit se do něčeho, na čem si ostatní vylámali zuby, může jen prototyp průměrnosti. Mazdě moc fandím. Oni ještě nerezignovali na techniku.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

A Mazda Wankel ani tak neodepsala.
Bude (i když trošku jinak). https://m.novinky.cz/articleDetails?aId ... &sId=&mId=
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

r.e. jako mini motor - el.centrala u bmw i3.
cize ziadny adrenalin z motoru sa nekona
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Zato v těch litrových tříhrnečcích se adrenalin koná, že :?: :?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

mazda si robi svoj biznis- reklamu, predlzenie dojazdu moze vypadat rozlicne.
vlastne clovek nepostrehne, co mu za jazdy dobija baterku, ci vibracny dvojval, alebo jednokomorovy wankel.
odhlucnene budu obidva stejne , (kto by chcel pocuvat za jazdy hukot konstantnych otacok motora ?) a urobia rovnaku pracu - dobiju baterie. nie su napojene na kolesa, tie roztacaju iba elektromory.
nekopem to japonskych aut, len netreba hladat senzaciu kde nie je. :)

su to zase elektromobily, len maju "nieco navyse" 8)
https://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000614 ... tyri-osoby
petrolheadi su tlaceni do kouta, proste za par rokov.. v predaji nebude uz ziadna "vykonna technika".
emisne normy uz pochovali mnoho silnych aut.
potom uz ostane len nostalgia na slavu casov minulych- tipujem ze mazda si nenecha ujst u toho hybrida odkazy (grafiku) na wankel v interieri. mozno podobne jak v rx8. ("zaobleny trojuholnik" v interieri na roznych miestach, sedadla..)
zialbohu, to bude prve aj posledne, co ju odlisi od armady inych hybridov. zapadne do kazdodenneho elektro priemeru. :?
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

Ano, dobře už bylo: do mého narození v pátek třináctého. Od toho dne už jde všechno dolů kopcem. :twisted:
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

Nikde nevidím Mazdu, že by ten Skyactiv nakonec přece jen nebyl tak zázračný motor?
http://www.autoforum.cz/predstaveni/tot ... -co-proto/
:?:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Mi chybet nebude. Nekomu mozna jo.
Kdyz jsem byl na prezentaci, ne z vlastní vůle, hmmmm, chlebíčky ok. Auto... Kdyby stalo o 50% vic, ok. Takhle je z nej lepší varianta Vagu. Nechces zaplatit tolik? Kup si konfekci n NDR.
Nejsem ekonom, ale ze by jebky z prodejů Kie, nezatahly manko z fajn auta?
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od skodovkar »

Jerry3 píše:A to je důvod, proč nemám koncernový vůz. Třeba zrovna minulý týden mi při cestě oktávkou odešlo ložisko v zadním kole. Najeto méně než 80 tis. km. Koncernové vozy se samozřejmě nikdy neporouchávají a všechno je spotřebák. :mrgreen:
Však za to může dodavatel ložiska :P
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

^^^ 2 chlapi nad :wink:

ked som sa pytal kolegu preco kupil fobiu, tak jeden z dovodov (moc ich nebolo) ze lacne diely ..

no neviem, ale cena servisu ma zaujima vtedy, ked sa nieco moc casto kazi :mrgreen:
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

skodovkar píše:Však za to může dodavatel ložiska :P
Prý je načaté i to na druhé straně, což odpovídá výsledku mé "kontroly" hřbetem ruky při zastávce během jízdy, kterou jsem naštěstí dokončil. Údajně jde o to, že zvolená konstrukce+díly neodpovídají požadavkům/nárokům pohonu 4x4.

Podle mého kamaráda-koncerňáka "jen vyschlo" mazadlo v ložiscích. Sice nevím, zda obnova mazadla v nich patří mezi běžné servisní úkony, ale proč se tak (vyschnutí) dosud nestalo u mého o 7 let staršího a navíc přetěžovaného Mitsubishi se 4x větším nájezdem, na to už jsem ani neměl odvahu se ho zeptat, neb by to bylo zbytečné.
Odpovědět