Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Libor »

Colommbo:
Na design bych si asi chvíli zvykal, ale než tu evropskou šeď... :-)

kornel:
Jasně, toho bych se zřejmě nebál, spolehlivé to bude urcitě a jede to... výborně. Díval jsem se na test mezi Accordem 10G 2.0T vs. odstupujícim 9G s 3.5 V6. Nový Accord s 10AT odstupující generaci odjel o parník, možná dva :-) Mnozí litují, že není v nabidce právě i V6, je to charakterní motor, zvuk uchu lahodí. Ten už zůstal jen v Oddysey, Ridgeline a podobných monstrech.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9841
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Jsou pořád ještě lidi, kterým nejde o parníky ale právě o ty charaktery... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lefort »

Přesně se nepamatuju, ale myslím, že hybridní systém s 2.5 R4 používá Lexus, takže Camry bude akorát "převlečený" Lex. Jeden z mých plánů je totiž poslední IS250 ;-)
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1738
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od kornel »

Colommbo píše:Jsou pořád ještě lidi, kterým nejde o parníky ale právě o ty charaktery... :)
TypeR s oným preplňovaným dvojlitrom má toľko charakteru, že by z neho mohla rozdávať. A nie je to len o výkone.
Pre zaujímavosť: na tomto aute som si zajazdil v sériovom stave a zopár týždňov na to aj s pár drobnými úpravami na HW a následne odladenom softe.. (výsledné hodnoty 280kw/505Nm). to už ide kur*vsky dobre aj v priamke
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Exterier, interier ble, technika nezajimava. Jedine snad podvozek. Na ten bych vsak posadil uplne neco jinyho.
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1738
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od kornel »

Exterier, interier- vec názoru jednotlivca (tiež to nie je úplne podľa mojej chuti, ale dokázal by som s tým v pohode žiť); Neviem čo by si na ten podvozok posadil ty, ale myslím že tvorcovia tejto mašiny to namiešali a celé vyladili vzhľadom na zameranie viac než optimálne.
Ja to hodnotím na základe osobnej skúsenosti.
abc
Příspěvky: 1069
Registrován: pon led 01, 2018 18:13
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od abc »

https://www.topspeed.sk/toto-je-vernost ... okov/11978
48 let a každých 3000 km výměna oleje, teda 186 krát.
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lefort »

Korneli, a to se s tím dá jezdit na našich rozbitých okreskách? Když jsem viděl naživo ty šlupky, na kterých to jezdí (pneu snad s 30% profilem) tak jsem si říkal, že jediný cíl byl rekord na NS, jinak to auto bude v reálu skoro nepoužitelné...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Libor »

Nevím, jak se podařilo kontruktérům odladit podvozek u 10G, ale je výrazně komfortnější, než 9G, a to i přes monstrózní, 245/30 R20, pneu. To auto je jako "daylina" kupodivu použitelné. Jel jsem s tímhle autem sice velmi krátce (6km), ale obrázek si o komfortu udělat dokážu. 9G je oproti tomu uskákaná koza. Bez urážky, svez se, nepochopíš.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1738
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od kornel »

9G je naozaj naladené výrazne tuho, no nedovolil by som si to nazvať uskákaným ako koza, nakoľko v kontraste s jeho neuveriteľnou presnosťou a precíznosťou, by to bola v podstate urážka.
Aj tá tvrdosť-tuhosť toho podvozka je podávaná s takou určitou "gráciou".. cítiť, že je to účelové a má to svoje funkčné dôvody, nie len pre tuzing efekt "tvrdé tak to musí aj sedieť".
Samozrejme na horšej nekvalitnej vozovke to optimálne nie je, no to čo predvedie na kvalitnejšom povrchu tento nedostatok vyváži niekoľko násobne (pre toho kto to ocení/využije).
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Libor »

9G - uskákaná koza - na rozbité cestě, ve srovnáni s 10G. Na pěkné cestě výborny stroj. Na 10G prostě (podle mě) tento uktimátní stroj, co se všestrannosti (a komfortu) nemá.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lefort »

Upřímně si to moc nedokážu představit, pokud má auto "okruhový" podvozek a extrémní profil pneu, o komfortu se tam asi moc mluvit nedá. V našem okolí jsou tak rozsekané silnice, že bych to snad ani zkoušet nechtěl. Navíc by musela být tma, abych se na to auto při nastupování nemusel koukat. :lol:
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od BigBang »

Za poslední větu máš u mě bod :lol: :lol: :lol: :wink:
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Libor »

Ne všechny Hondy stojí za prd, tak to prostě je, "někdy" se totiž šikmookým "něco" povede. Ale Tebe o tom nepřesvědčím, je to marný boj :-) Fakt se svez, budeš překvapen, popírá to fyziku.
Design se subjektivní věc, to se snad shodneme. Patřím k těm, kdo třeba zase nechce stále jezdit v něčem, čeho je na parkovišti velkého sídliště víc, než jeden kus :-) Ne, teď vážně, auto je sice extravagantní, ale to je dobře (svédčí o tom dodací lhůty). Na druhou stranu zase třeba z 9G moc odvařený nejsem.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od BigBang »

poslední hezkej civic bylo ufo :!:
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Odpovědět