Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jako majitel vcelku povedeného foukaného čtyř( )válce musím konstatovat, že podobně výkonná atmosféra je na radost z jízdy rozhodně lepší.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Auto snů
https://auto.idnes.cz/pruzkum-motoriste ... tomoto_fdv
Vysněným autem je pro 11 procent řidičů škoda, pět procent by volilo volkswagen, čtyři procenta ford a tři procenta audi stejně jako BMW. „Klasické automobilové ikony snů jako Ferrari, Lamborghini nebo Porsche se v odpovědích víceméně neobjevily. Naopak pokud lidé měli uvést i model vozu, nejčastěji se objevoval Kodiaq a Karoq,“ uvedl ředitel týmu Strategie&Design ČSOB Leasing Petr Neuvirth.
https://auto.idnes.cz/pruzkum-motoriste ... tomoto_fdv
Vysněným autem je pro 11 procent řidičů škoda, pět procent by volilo volkswagen, čtyři procenta ford a tři procenta audi stejně jako BMW. „Klasické automobilové ikony snů jako Ferrari, Lamborghini nebo Porsche se v odpovědích víceméně neobjevily. Naopak pokud lidé měli uvést i model vozu, nejčastěji se objevoval Kodiaq a Karoq,“ uvedl ředitel týmu Strategie&Design ČSOB Leasing Petr Neuvirth.
- BigBang
- Příspěvky: 1854
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
chce se mi brečet ale ono se není čemu divit, když to tady vypadá jak to tady vypadá...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
baroqqo caliqo
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
- Colommbo
- Příspěvky: 9848
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tu je svět ještě trochu v pořádku, zaplaťpánbu... https://www.novinky.cz/auto/475375-suzu ... m-ram.html
Mimochodem, tohle autíčko mi bylo, ač jej nepotřebuju a mít nebudu, dycky moc sympatický!
Mimochodem, tohle autíčko mi bylo, ač jej nepotřebuju a mít nebudu, dycky moc sympatický!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Souhlasím
A ne jen proto, že jsem s předchůdcem (MY 2002) najezdil skoro 80.000 km a proži moc příjemnych 6 let. Povedené auto.
A ne jen proto, že jsem s předchůdcem (MY 2002) najezdil skoro 80.000 km a proži moc příjemnych 6 let. Povedené auto.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To auto má potenciál stát se legendou. Tak, jako třída G od Mercedesu. Tu si ale oproti Suzuki, které opravdu zažije to, k čemu je určené, většinou pořizují městští playboyové na cesty do kanclu.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ještě s čím překvapí pod kapotou a mohla by být pozinkovaná kastle. Kulatá se mi ale líbí víc. Na prvním obrázku jsem myslel, že je to Samurai.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To je pravda, Jimny je dělník za rozumné peníze, "G" si mj. vysloužilo za poslední dobu nálepku auta pro pozéry (alespoň tady to tak vnímám).
Já jen doufám, že se nenaplní vize, podle nichž by se do Jimnyho dostal 1.0 Booster Jet. On to sice na poměry tříválců není špatný motor, ale R4 by se mi hodil k dělníkovi víc. Jenže osvědčená 1.6 VVTI vypadává u Suzuki pomalu z nabídky (v Jimnym stejně nebyla, tam pracovala 1.3 VVTI), tak že by 1.2 Dual Jet... ?
Koroze je u Jimnyho peklo, souhlas. Proto taky zaruka na kastli a rám jen 6 let.
Já jen doufám, že se nenaplní vize, podle nichž by se do Jimnyho dostal 1.0 Booster Jet. On to sice na poměry tříválců není špatný motor, ale R4 by se mi hodil k dělníkovi víc. Jenže osvědčená 1.6 VVTI vypadává u Suzuki pomalu z nabídky (v Jimnym stejně nebyla, tam pracovala 1.3 VVTI), tak že by 1.2 Dual Jet... ?
Koroze je u Jimnyho peklo, souhlas. Proto taky zaruka na kastli a rám jen 6 let.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Trocha oživení ve střední třídě. Těch Supů, Pašíků a Insignií je v EU na každém kroku hafo...
http://www.auto.cz/toyota-camry-se-vrac ... hon-122653
http://www.auto.cz/toyota-camry-se-vrac ... hon-122653
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Já o tom náhodou dnes mluvil na pivu s abc - už víc jak týden jezdím v práci okolo na brňenských číslech stojící (a asi individuálně dovezené) nové Toyoty Camry. Moc prima věcička. Možná bych to někdy i dokázal vyměnit za Hondu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9848
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jarkuuuuuuuuuuu...!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Vypadá zajímavě, technicky rovněž, příjemné osvězení na trhu. Koukal jsem i na srovnávačky s Accordem. Kdybych byl amík, asi bych měl brouka ve škebli.
Chlape, nehaž flintu do žita, desítkový Accord si budeš moci taky "jednou" pořídit, fakt se tu má objevit (2019/2020).
Tam mě u něj ale štve, že je už jen s přeplňovanými motory (1.5 a 2.0 /z TypeR/), kdežto Toyka má i plnotučné motory
Chlape, nehaž flintu do žita, desítkový Accord si budeš moci taky "jednou" pořídit, fakt se tu má objevit (2019/2020).
Tam mě u něj ale štve, že je už jen s přeplňovanými motory (1.5 a 2.0 /z TypeR/), kdežto Toyka má i plnotučné motory
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- Colommbo
- Příspěvky: 9848
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Když už teda (nelíbí se mi), tož jedině bez elektriky (cit. z jiného vlákna):
Benzin Camry 2.5l (novy Dynamic Force Engine, bez turba):
1525kg, 135kW/235Nm, kombi/mesto 7.4l/8.4l
0-100km/h 10.2s, 0-60 4.6s, 60-110 7.7s (test PDriveTV)
a pokud možno s manuálem. Výkonově srovnatelná s Omčou (132kW/240Nm), akorát mám pocit, že Camry bude mít jen čtyři hrnéčky...
Benzin Camry 2.5l (novy Dynamic Force Engine, bez turba):
1525kg, 135kW/235Nm, kombi/mesto 7.4l/8.4l
0-100km/h 10.2s, 0-60 4.6s, 60-110 7.7s (test PDriveTV)
a pokud možno s manuálem. Výkonově srovnatelná s Omčou (132kW/240Nm), akorát mám pocit, že Camry bude mít jen čtyři hrnéčky...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
..že tam bude 2.0 z Type R mňa teda určite neštve (skvelý motor prejavom a verím že aj kvalita sa časom ukáže ako nadpriemerná).. štvať môže maximálne len to slovo "jen"Libor píše: desítkový Accord si budeš moci taky "jednou" pořídit, fakt se tu má objevit (2019/2020).
Tam mě u něj ale štve, že je už jen s přeplňovanými motory (1.5 a 2.0 /z TypeR/), kdežto Toyka má i plnotučné motory