Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Jak tu správně píšete, hoši - srovnáváte neporovnatelné, tož nesrovnávejte. :) Kdybych měl sám volit, vezmu zcela jistě Mustanga a to nejen kvůli ceně. Jestli si někdy, případně, náhodou a za jistých okolností splním svůj mnohaletý řidičský sen, mám na výběr jen a pouze dvě alternativy - právě Mustang 5.0 V8 MT nebo Camaro 6.2 V8 MT, a to bych skoro radši, je to dvouventil OHV... :D
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lefort »

Jezevčík: psal jsem to samozřejmě v nadsázce, stejně jako Míra. :-)
Libore, etalon českých automobilových pisálků-měkčené plasty? :-D U takového auta jakým je Mustang to je přece naprosto irelevantní. Navíc jak tu zaznělo, on je vůbec zázrak, že se tu Mustang konečně prodává a navíc za takovou cenu. A samozřejmě, je to klasický pony car, ale teď už konečně s "evropským" podvozkem.

Stejně jako Colommbovi, i mně je Mustang daleko blíž než krásný, ale až moc navoněný LC.
P.S. včera jsem se jel projet a několikrát jsem kolem Berounky potkal antracitový 5.0. Nádhera!
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Libor »

Měkčené plasty, nee. Tak se na to nelze nahlížet. Nepotřebuji se dívat na Nappu, Alcantaru, a to doslova všude, kde mé oko dohlédne. Mám na mysli interiér jako celek, zejména palubní desku, která mě prostě ničím neuchvátila, nelíbí se mi. Laciný kus šedého plastu přes celou šíři, zvláštní plasty kolem tunelu... Jasně, ostatní atributy toho auta jsou zcela jistě převažujícími klady, to tu nepopírám. A taky chápu, že kdyby Ford uměl, chtěl, dokázal by interiér více "zkulturnit", což by se však zajisté projevilo ve výsledné ceně.
Tohle GTéčko je bez pochyb dobré auto, se zajímavým motorem. Není to sporťák, není ultimativní, ale je to určitě dobré auto, na "kochačku", nebo na ostrou jízdu v přímce. Hodnotím jen svůj pohled nad design, ne každému se musí vše líbit. A interiér Mustangu již pod několik generací hodnotím jako "ne příliš oku lahodící".
Můj "motoristický sen, vysněné auto" také nemá ideální interiér a řeknu na plnou hubu, co tam designéři a konstruktéři "zmrvili", nemám s tím problém. Ale to už je OT.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lengy60 »

Colommbo píše:Jak tu správně píšete, hoši - srovnáváte neporovnatelné, tož nesrovnávejte. :) Kdybych měl sám volit, vezmu zcela jistě Mustanga a to nejen kvůli ceně. Jestli si někdy, případně, náhodou a za jistých okolností splním svůj mnohaletý řidičský sen, mám na výběr jen a pouze dvě alternativy - právě Mustang 5.0 V8 MT nebo Camaro 6.2 V8 MT, a to bych skoro radši, je to dvouventil OHV... :D
Přiznám se,že mně jako příznivci Transformers je Bumblebee také bližší. :lol:
A takovou proměnu bych bral všemi deseti. :mrgreen:
https://youtu.be/d5Pkzlv7qXI?t=962
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Colommbo píše:Jestli si někdy, případně, náhodou a za jistých okolností splním svůj mnohaletý řidičský sen, mám na výběr jen a pouze dvě alternativy - právě Mustang 5.0 V8 MT nebo Camaro 6.2 V8 MT, a to bych skoro radši, je to dvouventil OHV... :D
Pane Jiří. Jestli ano, tak si zase uděláme výlet za Harrym. Ale to by si mě nevedl ale vezl....:) :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lefort »

Libore, tak to prostě je. Amíci si na to nepotrpí. Ale v reálu ten interiér zase tak špatný není, teď po FL bude zase ještě o něco lepší. Jasně, má své mouchy, ale pro ten motor a zvuk mu to myslím každý odpustí. Já určitě. :-D
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jezevcik »

Jestli se tento národ dokázal smířit s předfaceliftovou palubkou první oktávky, na kterou byl dokonce ochoten dlouho čekat, pak mu všechny ostatní interiéry nemohou činit problém, protože teprve to byl opravdový humus.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Libor »

Ale ano, to určitě odpustí, toho se nebojím. Muscle car na interiér přeci jen nejezdí. Já si jen "povzdechl" nad vzhledem interiéru (který není můj šálek kávy), ostatní "věci" Mustangu V8 neupírám (i ty kritické poznámky J. Koubka na jizdní vlastnosti pod plným v zatáčkách mě nechávají klidným - je to přeci "jen" GT).
Jeden mladý právník vedle ve firmě V8 parkuje u naší firmy právě V8, tipuji r.v. 2015-2016. Nepopírám, že se na to auto rád kouknu, vypadá mezi těmi BMW 5 a 7er, SUV od MB, opravdu k světu. Ale i kdyby byly money na auto přes 1 mio, tento Ford by to nebyl (i když poměr ceny vs. výkonu je na současne poměry u tohoto auta opravdu excelentní, což taky prodeje potvrzují, to nerozporuji).
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
abc
Příspěvky: 1069
Registrován: pon led 01, 2018 18:13
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od abc »

Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Tos neměl, brachu, teď tu s nima nevydržíme... :? :D
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Libor »

Colommbo: :D ;-)

Na to nemusí dělat report, platí to už léta. Japan - the best :-)
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jezevcik »

Colommbo píše:Tos neměl, brachu, teď tu s nima nevydržíme... :? :D
Škoda, že v tom žebříčku není o japonských autech ani jediné zapochybování, aby se jedinci s těmi evropskými necítili tak zahanbeně. I tak bych ale pro ně měl jednoduché vysvětlení: Vyjímka potvrzuje pravidlo :D
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od bloke »

Dosť európskych (v)ojetin a jedincov v nich sa pri tomto súhrne nemusí nijak cítiť, keďže ten vyšiel len z trhu, kde sa dobrá polovica modelov tu vyrábaných vôbec nepredáva 8).
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lefort »

Já ani moc nechápu, proč takový článek překládají na CZ stránky?
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

A ještě blbě (překládají). :x
Odpovědět