Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
2 pepoh
to jo ,ale právě u VW. to tak špatné kdysi nebývalo. Bohužel sláva z časů minulých má značnou setrvačnost a kdo nebude v obraze zapláče. Dost lidí to už asi na vlastní kůži poznalo ,no a vypadá že tedy ještě přituhne.
to jo ,ale právě u VW. to tak špatné kdysi nebývalo. Bohužel sláva z časů minulých má značnou setrvačnost a kdo nebude v obraze zapláče. Dost lidí to už asi na vlastní kůži poznalo ,no a vypadá že tedy ještě přituhne.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Mně by bylo vcelku jedno, co koncern produkuje nebo ne, bohužel to však ovlivňuje "zbytek světa", tedy přinejmenším v Evropě, poněvadž koncern díky svému postavení na trhu funguje jako tzv. trendsetter. Jinak řečeno, už všichni budeme jezdit jenom tím, co koncern "nalajnuje", ať si koupíme od jakékoli značky cokoli.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
jerry3: To je frustrace,že?
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Frustrace? Spíše nasranost na onu většinu, která koncernu umožnila vyrůst do postavení dominátora trhu, jenž si může zcela diktovat, co se mu zlíbí. A divím se, že koncernovým zákazníkům nevadí kupovat si auta za cenu, která mohla být dnes mnohem nižší, tak jako tomu je např. u spotřební elektroniky. Ale lidská hloupost je holt nepřekonatelná.
P.S.: V některém ze sousedních vláken se řešila kamera do auta. A přesně tu, kterou si jeden zdejší uživatel pořídil, jsem tuhle viděl v italském OBI za 25 EUR (nešlo o slevu). Jenže on také neustále mlel cosi o českém výrobci, zárukách, servisu apod.
P.S.: V některém ze sousedních vláken se řešila kamera do auta. A přesně tu, kterou si jeden zdejší uživatel pořídil, jsem tuhle viděl v italském OBI za 25 EUR (nešlo o slevu). Jenže on také neustále mlel cosi o českém výrobci, zárukách, servisu apod.
- Colommbo
- Příspěvky: 9849
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nemám ani v nejmenším v úmyslu zastávat se koncernu, ale jen mě tak napadlo, čí je to vlastně vina/zásluha, jestli koncernu nebo ostatních automobilek...Jerry3 píše:Mně by bylo vcelku jedno, co koncern produkuje nebo ne, bohužel to však ovlivňuje "zbytek světa", tedy přinejmenším v Evropě...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Vysvětlení je vcelku jednoduché: jestliže se soutěž (konkurence) přenese z roviny, "kdo nabídne zákazníkovi lepší value for money", do roviny "kdo to dokáže vyrobit laciněji a díky zahrání na strunu nejnižších lidských pudů (tím, že si někdo něco specifického koupí, rádoby nahradí svůj kognitivní, resp. vzdělanostní deficit = např. fenomén simply clever, Iphone apod.) prodat dráž", pak pozbývá smyslu snažit se nabízet něco lepšího, tj. "házet perly sviním".
Pro NOVONa: vlastně máš pravdu, frustruje mne uvědomění si, že ze mne dnes koncern zprostředkovaně udělal stejnou svini, jako už dávno ze stáda ovcí svých zákazníků.
Pro NOVONa: vlastně máš pravdu, frustruje mne uvědomění si, že ze mne dnes koncern zprostředkovaně udělal stejnou svini, jako už dávno ze stáda ovcí svých zákazníků.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
to cele "made in germany" = akoze kvalita, stale beha v hlavach ludi, a este bude tisic rokovchinin píše: Bohužel sláva z časů minulých má značnou setrvačnost
aj ked uz davno bmw v nemecku skladaju muslimovia...a dielce vyraba cely svet..
takisto kia je tak velmi korejska ze az.. vyrobene sk, dizajn eu.. uz ostal len odznak
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Někdo protahuje agónii dieselů https://auto.idnes.cz/nox-scr-selektivn ... tomoto_fdv ....
Někdo přemyšlí jiným směrem http://www.autoforum.cz/technika/takto- ... -internetu ....
Někdo přemyšlí jiným směrem http://www.autoforum.cz/technika/takto- ... -internetu ....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- BigBang
- Příspěvky: 1854
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jakým jiným směrem? Vždyť jen změnili úhel sacího kanálu a zvětšili zdvih. Jsem spíš zvědavej jak se jim bude nebo nebude dařit uchladit tu tenkou stěnu mezi sacím kanálem a spal. prostorem. Avšak celá sranda netkví ve zvětšení úhlu vůči ose válce, ale v natvarování sacího kanálu. Zejména o tu ostrou hranu u sedla, která slouží k odtržení proudu od stěny, aby se potlačil vznik tumblu v opačném směru. Již před drahnou dobou se zkoušela věc jiná, lamely v sacích kanálech, které se v určitém režimu uzavřely tak, že nasávaný vzduch proudil jen polovinou kanálu tak, že natékal stejně jako tahle vyfikundace od toytoy. A ve výsledku ten tumbl stejně pořádně do konce komprese nevydrží a turbulencema se rozpadne...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Směrem benzinovým.... A do toytoy-ky patří diesely v osobácích. Jinak ale Toyota to....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Vidis ako malo staci k lepsej predajnostipepoh píše:...takisto kia je tak velmi korejska ze az.. vyrobene sk, dizajn eu.. uz ostal len odznak
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nejen zkoušela, ale dokonce byla zavedena do sériové výroby: motory GDI od MMC měly zcela svisle vedené sací kanály! Ano, bylo to technicky náročné řešení, které si vyžádalo dostatečně odlišnou konstrukci celého "vršku" motoru, ale tady je vidět, jak pokrok v praxi vlastně ne vždy postupuje kupředu...BigBang píše:Jakým jiným směrem? ... Avšak celá sranda netkví ve zvětšení úhlu vůči ose válce, ale v natvarování sacího kanálu. Zejména o tu ostrou hranu u sedla, která slouží k odtržení proudu od stěny, aby se potlačil vznik tumblu v opačném směru. Již před drahnou dobou se zkoušela věc jiná, ...
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
BigBang píše:Jakým jiným směrem? Vždyť jen změnili úhel sacího kanálu a zvětšili zdvih. Jsem spíš zvědavej jak se jim bude nebo nebude dařit uchladit tu tenkou stěnu mezi sacím kanálem a spal. prostorem. Avšak celá sranda netkví ve zvětšení úhlu vůči ose válce, ale v natvarování sacího kanálu. Zejména o tu ostrou hranu u sedla, která slouží k odtržení proudu od stěny, aby se potlačil vznik tumblu v opačném směru. Již před drahnou dobou se zkoušela věc jiná, lamely v sacích kanálech, které se v určitém režimu uzavřely tak, že nasávaný vzduch proudil jen polovinou kanálu tak, že natékal stejně jako tahle vyfikundace od toytoy. A ve výsledku ten tumbl stejně pořádně do konce komprese nevydrží a turbulencema se rozpadne...
máš na mysli ty "super duper" vířivé klapky (whirling flaps)? Jestli ano, to je peklíčko. V podstatě neznám nikoho z novodobých a ojetých Alf JTD (M) a BMW, kteří by ten systém nemuseli tunit
Edit: označení motorů Alfy
Naposledy upravil(a) Libor dne čtv bře 29, 2018 10:53, celkem upraveno 1 x.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Swirl klapky mají i některé přeplňované koncernové motory. Kornel by mohl vyprávět...
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tomu věřím. Nezkoumal jsem to detailně, jen jsem si občas vyslechl co na tom kluci řeší. Ze zvědavosti jsem se byl jednou podívat, když ty zbytky klapek z toho systému vysypával. Děkuji pěkně za takovou utilitku. Pokrok díky technice Za mých mladých školních let jsem se o tomhle neučil. Tehdejší novinkou v učivu pro nás byl Bosch Mono-Motronic Ale to už jsem OT.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40