A že by se k Mazdě přidala i Toyota http://www.autoforum.cz/predstaveni/jap ... -internetuPitris píše:Chce se napsat JEN HOUŠŤ http://www.autoforum.cz/technika/revolu ... -internetu
Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ano, vyzerá to tak, že Japonci nechcú nechať atmosféry zomrieť
https://www.autoweb.cz/toyota-predstavu ... m-plnenim/
https://www.autoweb.cz/toyota-predstavu ... m-plnenim/
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
range extender
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Bejvavalo Vyzera to ze karta sa rokmi obracia a odrazadla budu v najblizsej dobe z vacsiny modernych europskych autlengy60 píše:Ale prostě japan je japan a není nad takový japonský airbag nebo ošulený plech,takže se pak majitelé diví,že jim po pár letech vylezou z auta nohy a mají z toho odrážedlo.
A ještě: https://www.japan-cars.cz/2018/03/13/ne ... da-subaru/
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Pitris píše:A že by se k Mazdě přidala i Toyota http://www.autoforum.cz/predstaveni/jap ... -internetuPitris píše:Chce se napsat JEN HOUŠŤ http://www.autoforum.cz/technika/revolu ... -internetu
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Vlk taky sliboval https://www.novinky.cz/auto/466967-novy ... wagen.html A že by spotřeba benzinu na úrovni dieselu a spotřeba oleje na úrovni dvoutaktu No, třeba se vejdou s litrem do 1000 km
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tak to je fakt masakr Namísto aby své nejpr.s.r.vější zázraky zvané TSI - nahradili něčím co se tak zoufale ne.ere ,tak tomu zázraku ještě típnou 2 válce To bude zcela jistě megadržák ,ty dva nevypnuté válce ,jejich hlava a možná i některé další části budou tímto opatřením asi nadšené a jistě si to nechají dlouho líbit. Možná se Něm. ing. nakonec podaří vypnout ještě 3 válec a pofrčí jim to krásně na 1 ,pak snad i konečně dosáhnou ty hodnoty škodl. spalin a spotřeby které si nalhali. Vzpomínám na jízdy ve 3v fóbii htp myslel jsem si tehdá ,že horší už to snad ani byt nemůže. Tohle budoucímu majiteli VW a škod teda fakt závidím.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No jsem zvedavy jakou zivotnost bude ten motor mít..Přijde mi uz až moc "kurví.ek".
Zmíněné HTP je oproti tomu ješte normalni motor.
Zmíněné HTP je oproti tomu ješte normalni motor.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ale vždyť jde jen o to, aby vydržel po dobu záruky. A to vydrží.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Stejně jak olej v automatické převodovce, je také doživotní!!!
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No to asi jo ,na to si dají bacha a potom - Bitte bezahlenJerry3 píše:Ale vždyť jde jen o to, aby vydržel po dobu záruky. A to vydrží.
Hodně VW_ček golfy aj. se líbí mladší generaci ,ta představa že si našetří a koupí si to ojeté někde v AAA (po prvním majiteli ,ktery se toho zbavil poté co mu v servisu vyčíslili pozáruční opravy) Tyhle ojetiny co kus to past / než se to rozkřikne.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
vzdycky sa najdu blbe ovce co kupia nemecky hnojchinin píše:Tak to je fakt masakr Namísto aby své nejpr.s.r.vější zázraky zvané TSI - nahradili něčím co se tak zoufale ne.ere ,tak tomu zázraku ještě típnou 2 válce To bude zcela jistě megadržák ,ty dva nevypnuté válce ,jejich hlava a možná i některé další části budou tímto opatřením asi nadšené a jistě si to nechají dlouho líbit. Možná se Něm. ing. nakonec podaří vypnout ještě 3 válec a pofrčí jim to krásně na 1 ,pak snad i konečně dosáhnou ty hodnoty škodl. spalin a spotřeby které si nalhali. Vzpomínám na jízdy ve 3v fóbii htp myslel jsem si tehdá ,že horší už to snad ani byt nemůže. Tohle budoucímu majiteli VW a škod teda fakt závidím.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Když to cenově bude "za babku", tak proč ne, ale to není reálné.Jerry3 píše:Ale vždyť jde jen o to, aby vydržel po dobu záruky. A to vydrží.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40