Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Chce se napsat JEN HOUŠŤ http://www.autoforum.cz/technika/revolu ... -internetu
...."jde o automobilku, která má v nabídce jen jeden turbomotor, žádný hybrid či elektromobil a turbodieselům se věnuje pouze okrajově. Prim tak hrají atmosférické benzinové jednotky"....
...."jde o automobilku, která má v nabídce jen jeden turbomotor, žádný hybrid či elektromobil a turbodieselům se věnuje pouze okrajově. Prim tak hrají atmosférické benzinové jednotky"....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ten Tebou sdílený článek zde trochu doplňují...
http://www.auto.cz/mazda-skyactiv-x-opr ... rna-112857
http://www.auto.cz/mazda-skyactiv-x-opr ... rna-112857
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
S prominutím se vrátím "ke kauze", kterou jsme zde rozebírali 4-5 stran zpět.
Tak mám pocit, že to drobné a občasné škubání nezahřátého motoru je pryč. Jen se mi nechce věřit, že by byl tím problémem VIF, ale asi to už tak bude. V podstatě od 16 do 21.000 ujetých km, jsem do každé nádrže přidával dvě odměrky aditiva VIF, přičemž jsem po celou dobu tankoval BA 95 Optimal od Eurooilu, neboť jsem netušil, že bych tím mohl něco "pohnojit". Prostě jsem měl strach z úsad, bo přímo vstřik. Ve vlákně "aditiva" mi Pitris před časem poradil aditiva do již aditivovaného benzínu nepřidávat, nebo podstatně snížit jejich množství. Po dalším tankování Optimalu jsem dal jen 3/4 odměrky na 45 litrů Optimalu, při následném tankování také. Nyní pozoruji, že se škubání nezahřátého motoru pod lehkým zatíženém zcela vytratilo. Kvalitě paliva to přisuzovat nemohu, neboť tankuji stále na jedné Eurooil pumpě po celou dobu, tedy skoro dva roky. Takže vina byla zřejmě na mé straně a i v tomto případě pravděpodobně platí, že "méně je někdy více"
Tak mám pocit, že to drobné a občasné škubání nezahřátého motoru je pryč. Jen se mi nechce věřit, že by byl tím problémem VIF, ale asi to už tak bude. V podstatě od 16 do 21.000 ujetých km, jsem do každé nádrže přidával dvě odměrky aditiva VIF, přičemž jsem po celou dobu tankoval BA 95 Optimal od Eurooilu, neboť jsem netušil, že bych tím mohl něco "pohnojit". Prostě jsem měl strach z úsad, bo přímo vstřik. Ve vlákně "aditiva" mi Pitris před časem poradil aditiva do již aditivovaného benzínu nepřidávat, nebo podstatně snížit jejich množství. Po dalším tankování Optimalu jsem dal jen 3/4 odměrky na 45 litrů Optimalu, při následném tankování také. Nyní pozoruji, že se škubání nezahřátého motoru pod lehkým zatíženém zcela vytratilo. Kvalitě paliva to přisuzovat nemohu, neboť tankuji stále na jedné Eurooil pumpě po celou dobu, tedy skoro dva roky. Takže vina byla zřejmě na mé straně a i v tomto případě pravděpodobně platí, že "méně je někdy více"
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Může být. Na druhou stranu si troufám tvrdit, že tahle či podobná záležitost bude i motor od motoru a tedy jako tvoje zkušenost ano, zevšeobecňovat ji však nelze. Tankuju taky výhradně EO, někdy N95, někdy Optimal, někdy přidám aditivum (Supremium Petrol) a jedno, do kterého benzínu, motor se chová stále stejně.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Právě proto mi to vrtá hlavou. Test přes OBD žádnou závadu v servise neodhalil, auto se tak chovalo jen někdy a pouze při minimálním zatížení. Jasně, to, co nedělá dobře i-VTECu, může jiný motor "ignorovat". V mém případě "příliš" aditiv asi motoru moc neprospívá, jinak si to vymizení škubání neumím vysvětlit.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Já si taky myslím, že mix aditiv nebo předávkování nic mimo čištění nepřináší. Buď beru čistý, vlastně čistou, protože benzín už takový asi není a doaditivuji svým přípravkem nebo si připlatím za aditivovaný palivo a nechám to tak.
Každopádně zdá se, že máš o problém míň
Každopádně zdá se, že máš o problém míň
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No, bude zrejmě tak, holt jsem to mé "nedochůdče" trvale předávkovával Každopádně příčina je venku a nadávky směrem k blackovi byly zbytečné, resp. nedůvodné
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Na youtube dnes vyšel test Yarise GRMN a Kuba, redaktor garáž.cz, z něj pěkně uchcává. Vypadá, že tenhle malý hoth hatch s compressorem se opravdu povedl. Linky z youtube se tady mají dávat omezeně, tak ale pod tímhle to případní zájemci o shlédnutí mohou najít "Toyota Yaris GRMN - První dojmy GARÁŽ.cz - Prcek, který baví"
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Uz tady o tom byla rec vloni...
Garaz a jeji znalci...
Garaz a jeji znalci...
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tak já osobně zrovna ke garáži moc sympatie taky nesdílím, zejména po hlášce, že TypeR je nepoužitelné auto v podzimním a zimním období, včetně no grip rear axle... Kecy v kleci tam jsou docela často, ale technika za to nemůže A právě k vůli technice je občas shlédnu, viz třeba dnes a zmiňovaný GRMN.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Je to kategorie aut pro me zajímavá. Jsem vlastne letitý fanda.
Nicméně, za ty prachy radsi GT 86 nebo BRZ.
Nicméně, za ty prachy radsi GT 86 nebo BRZ.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Možná to psal někdo, kdo se zhlídl v Golfu GTD. Ten je zas ale nepoužitelný jako ostrý hot-hatchLibor píše:....že TypeR je nepoužitelné auto v podzimním a zimním období....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ale no tak, někdo nám nepochválí naší modlu a hned ho nemáme rádi?
Já mám garáž.cz rád, jeden z mála nezávislých serverů, co pořád nechválí Škodovqu. Navíc mají i dobrý časopis Faster.
Já mám garáž.cz rád, jeden z mála nezávislých serverů, co pořád nechválí Škodovqu. Navíc mají i dobrý časopis Faster.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Pedro:
Ten prcek je fajn a moderátor to docela vystihl, včetně kopance na téma ekoteroristů z Bruselu... Vím, drahé, ale i tak, zábavné skoro jako kdysi malé gétéčko Peugeot 205... Skoro
Pitris:
Jo, jo... Koncernová auta maji u těch tří jinou váhu... TypeR nemůže za to, že byla kosa a "slizko" a ten malý tlouštík se toho auta na zimácích bál... Navleče se do huňaté bundy a pak brečí, že nemůže najít ideální posaz za kniplem To se nepovedlo.
Jak jsem psal, někdy se na ně podívám, technika za jejich zvláštní soudy nemůže. Občas se ale něco povede, abych jim nekřivdil, to zase ano.
Ten prcek je fajn a moderátor to docela vystihl, včetně kopance na téma ekoteroristů z Bruselu... Vím, drahé, ale i tak, zábavné skoro jako kdysi malé gétéčko Peugeot 205... Skoro
Pitris:
Jo, jo... Koncernová auta maji u těch tří jinou váhu... TypeR nemůže za to, že byla kosa a "slizko" a ten malý tlouštík se toho auta na zimácích bál... Navleče se do huňaté bundy a pak brečí, že nemůže najít ideální posaz za kniplem To se nepovedlo.
Jak jsem psal, někdy se na ně podívám, technika za jejich zvláštní soudy nemůže. Občas se ale něco povede, abych jim nekřivdil, to zase ano.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40