Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Libor »

Až tak jsme s tím nelaborovali :-) Ex nebyla řidičsky náročný typ, takže jí těch 55 kw stačilo, já si to moc nevychutnával, ale jak jsem psal, na nakupy dobrý.
V té době jsem měl Civica EJ9 VTI, řidit cokoliv jiného bylo sebezapření :-) Žel osud zasáhl a karambol s EJ9 rozhodl, že pak budu "chvíli" jezdit se škodovkou :-)
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

Když jsem si kupoval Lancera 1,5 MPI, půjčil jsem všechny konkurenty. Lancer byl úplně jinde, navzdory +- stejným papírovým parametrům.
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od NOVON »

VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Pekny. Az na tu barvu. Jen bych ho ojel magnetem na choulostivych mistech.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Ja mel ten model pred tim.

Ty nedas s mazdou tu tvoji ochcu? Tak to je fakt neco spatne.
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Libor »

Ono předjet v pružném zrychlení, byť blbé TDI 66 kw, dokáže na 5 PS malokterá atmo tehdejší doby a stejneho výkonu. Krouťák je krouťákm
Po flashi ŘJ to auto dokázalo vcelku slušně zrychlovat, i na tu "pětku". Civic se na 5 PS nechytal vůbec:

https://youtu.be/kp1W2aJ6PqE

Omlouvám se za kvalitu, je to už nejaký ten rok.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jerome »

Skor si priplatit za o chlp lepsi motor Mitsu
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Libor »

Tenhle poslední model Galantu, znamý obecně u nás, se moc povedl. Žralok a V6 ;-) Už je na cestě moc nevidím :-(
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Nejsem na sedany, nicmene zde ANO.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9844
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

To vídeo s Vmax je teda pěkná nuda a zmiňovat v této souvislosti pružné zrychlení je docela chucpe. Než se to tam dohrabe, to by dřív vyrost kedlub... :)
Naposledy upravil(a) Colommbo dne sob pro 09, 2017 17:57, celkem upraveno 1 x.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jezevcik »

Chlapi, nesrovnávejte benzínovou Mazdu a naftovou Octavii. Jízdní projev je odlišný nejen samotnou podstatou pohonu, ale i přeplňováním, objemem, průběhem točivého momentu a v neprospěch Mazdy i čtyřventilovým rozvodem, kvůli kterému má ten motor letargický spodek. Kilowatty bych do toho vůbec nepletl, o ničem nevypovídají.
Můj vůz má 108 kW, švára má Tourana 1,9 TDI PD, který má asi 77 kW a když spolu jedeme dálku, tak musím řadit, abych mu v kopcích stačil. On jede na šestku a vše koriguje pouze plynem, protože ten diesel má prostě sílu. Kdybychom soutěžili ve zrychlení s pevným startem,tak ho nechám daleko za sebou, ale v běžném provozu se pro dosažení stejné dynamiky musí s oběma vozy zacházet úplně jinak. Zde se právě projevuje největší výhoda vznětového motoru, kterou je síla v nízkých otáčkách.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9844
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Ono to ale není jen o motorech, do hry vstupují (a čím dál víc) převodovky (převodové poměry jednotlivých kvaltů, stálý převod)...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Libor »

Colommbo píše:To vídeo s Vmax je teda pěkná nuda, než se to tam dohrabe, to by dřív vyrost kedlub... :)
Rozumím Tvé poznámce, upřímně. Ber ale tak, že je to základní diesel, byť po flashi a sbírá se to z 5. PS. Na akceleraci z 0 km/h jsem neměl koule (držet mobil a ještě kvaltovat) :-)

Navíc sériové zrychlení z 0-100 Km/h za 13,6s a maximální rychlost 178 Km/h vypadají hrůzostrašně.

Jezevčík: podpis ;-)
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

No a hen ten saltrklacek tam mame proc? Abychom ho pouzivali. A ze Novonoj Mazda nestiha na vyjezduze zatacek na manzelcinoj O tdi? Uz jenom to, ze v ty zatacce musi byt na brzdy lepsi a na apexu taky..,
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od NOVON »

Pedro: Do zatacky stejnou rychlosti,ja na 2,ona na 3 a i kdyz jsme tomu slapli takrka naraz,tak se vzdalovala..Na dalnici by se to srovnalo,ale na pruznem zrychleni bohuzel...
Myslim,ze nejde srovnat turbo s atmosferou.
Jinak ja jezdim vice km,tak jezdim s oktou,zena magdou.To jsme si jen tak prohodili..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Odpovědět