Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Až tak jsme s tím nelaborovali Ex nebyla řidičsky náročný typ, takže jí těch 55 kw stačilo, já si to moc nevychutnával, ale jak jsem psal, na nakupy dobrý.
V té době jsem měl Civica EJ9 VTI, řidit cokoliv jiného bylo sebezapření Žel osud zasáhl a karambol s EJ9 rozhodl, že pak budu "chvíli" jezdit se škodovkou
V té době jsem měl Civica EJ9 VTI, řidit cokoliv jiného bylo sebezapření Žel osud zasáhl a karambol s EJ9 rozhodl, že pak budu "chvíli" jezdit se škodovkou
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Když jsem si kupoval Lancera 1,5 MPI, půjčil jsem všechny konkurenty. Lancer byl úplně jinde, navzdory +- stejným papírovým parametrům.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Pekny. Az na tu barvu. Jen bych ho ojel magnetem na choulostivych mistech.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ja mel ten model pred tim.
Ty nedas s mazdou tu tvoji ochcu? Tak to je fakt neco spatne.
Ty nedas s mazdou tu tvoji ochcu? Tak to je fakt neco spatne.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ono předjet v pružném zrychlení, byť blbé TDI 66 kw, dokáže na 5 PS malokterá atmo tehdejší doby a stejneho výkonu. Krouťák je krouťákm
Po flashi ŘJ to auto dokázalo vcelku slušně zrychlovat, i na tu "pětku". Civic se na 5 PS nechytal vůbec:
https://youtu.be/kp1W2aJ6PqE
Omlouvám se za kvalitu, je to už nejaký ten rok.
Po flashi ŘJ to auto dokázalo vcelku slušně zrychlovat, i na tu "pětku". Civic se na 5 PS nechytal vůbec:
https://youtu.be/kp1W2aJ6PqE
Omlouvám se za kvalitu, je to už nejaký ten rok.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Skor si priplatit za o chlp lepsi motor MitsuNOVON píše:pekný..
https://auto.bazos.cz/inzerat/82808252/ ... V-glsi.php
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tenhle poslední model Galantu, znamý obecně u nás, se moc povedl. Žralok a V6 Už je na cestě moc nevidím
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nejsem na sedany, nicmene zde ANO.
- Colommbo
- Příspěvky: 9844
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To vídeo s Vmax je teda pěkná nuda a zmiňovat v této souvislosti pružné zrychlení je docela chucpe. Než se to tam dohrabe, to by dřív vyrost kedlub...
Naposledy upravil(a) Colommbo dne sob pro 09, 2017 17:57, celkem upraveno 1 x.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Chlapi, nesrovnávejte benzínovou Mazdu a naftovou Octavii. Jízdní projev je odlišný nejen samotnou podstatou pohonu, ale i přeplňováním, objemem, průběhem točivého momentu a v neprospěch Mazdy i čtyřventilovým rozvodem, kvůli kterému má ten motor letargický spodek. Kilowatty bych do toho vůbec nepletl, o ničem nevypovídají.
Můj vůz má 108 kW, švára má Tourana 1,9 TDI PD, který má asi 77 kW a když spolu jedeme dálku, tak musím řadit, abych mu v kopcích stačil. On jede na šestku a vše koriguje pouze plynem, protože ten diesel má prostě sílu. Kdybychom soutěžili ve zrychlení s pevným startem,tak ho nechám daleko za sebou, ale v běžném provozu se pro dosažení stejné dynamiky musí s oběma vozy zacházet úplně jinak. Zde se právě projevuje největší výhoda vznětového motoru, kterou je síla v nízkých otáčkách.
Můj vůz má 108 kW, švára má Tourana 1,9 TDI PD, který má asi 77 kW a když spolu jedeme dálku, tak musím řadit, abych mu v kopcích stačil. On jede na šestku a vše koriguje pouze plynem, protože ten diesel má prostě sílu. Kdybychom soutěžili ve zrychlení s pevným startem,tak ho nechám daleko za sebou, ale v běžném provozu se pro dosažení stejné dynamiky musí s oběma vozy zacházet úplně jinak. Zde se právě projevuje největší výhoda vznětového motoru, kterou je síla v nízkých otáčkách.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9844
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ono to ale není jen o motorech, do hry vstupují (a čím dál víc) převodovky (převodové poměry jednotlivých kvaltů, stálý převod)...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Rozumím Tvé poznámce, upřímně. Ber ale tak, že je to základní diesel, byť po flashi a sbírá se to z 5. PS. Na akceleraci z 0 km/h jsem neměl koule (držet mobil a ještě kvaltovat)Colommbo píše:To vídeo s Vmax je teda pěkná nuda, než se to tam dohrabe, to by dřív vyrost kedlub...
Navíc sériové zrychlení z 0-100 Km/h za 13,6s a maximální rychlost 178 Km/h vypadají hrůzostrašně.
Jezevčík: podpis
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No a hen ten saltrklacek tam mame proc? Abychom ho pouzivali. A ze Novonoj Mazda nestiha na vyjezduze zatacek na manzelcinoj O tdi? Uz jenom to, ze v ty zatacce musi byt na brzdy lepsi a na apexu taky..,
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Pedro: Do zatacky stejnou rychlosti,ja na 2,ona na 3 a i kdyz jsme tomu slapli takrka naraz,tak se vzdalovala..Na dalnici by se to srovnalo,ale na pruznem zrychleni bohuzel...
Myslim,ze nejde srovnat turbo s atmosferou.
Jinak ja jezdim vice km,tak jezdim s oktou,zena magdou.To jsme si jen tak prohodili..
Myslim,ze nejde srovnat turbo s atmosferou.
Jinak ja jezdim vice km,tak jezdim s oktou,zena magdou.To jsme si jen tak prohodili..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw