Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To máš tak, většina vozů zn. Mitsubishi zakoupených z druhé ruky jezdila permanentně v nouzovém režimu, neboť jejich majitelé vůbec netušili, jak by to mohlo a mělo jezdit. Vím to proto, že řadu z nich jsem už svého času "opravil".
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Osobne si myslim ze nove Mazdy si ludia kupuju vacsinou vdaka vydarenemu dizajnu nie kvoli tomu ze idu (co sa tyka motorov) proti prudu. Ak by miesto atmosfer mali pod kapotou turbo motory predavali by sa viac menej rovnakoPitris píše:Tady je svět ještě v pořádku: http://www.autoforum.cz/technika/mazda- ... -internetu
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jarda : nemyslim si ze by to auto bolo v nudzovom rezime, malo to najazdenych 45 000km a servisovane v znackovom servise aj ked zaruku to uz davno nemalo..v skutocnosti to mohlo mat tak do 100ps ale na nejake vylety za hranicu 200 to velmi nebolo zvlast ked to nepustila prevodovka (ale je mozne ze boli rozne)
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Mělo to 90 PS a pětka se už nedala naplno rozmotat. O značkových servisech si můžeme povídat celé hodiny. Osobně jsem se raději vzdal záruky, než abych marně bojoval s jejich nekompetentností. A ano, bylo to právě o tom, jak to jezdí anebo nejezdí.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Pres 200? Nevim...,ale neridil,toz nemohu soudit. Mel jsem s prvni manzelkou Galanta sedan 1.8i 16v,myslim cca 115 k. Ten dosahl na 200tacho ale s bidou a ne vzdy,uchylku jsem nikdy nepocital,bo nebylo gps a musel bych to resit na dalnici na dlouhe jizde...,
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Běžná cestovní rychlost (kdy bylo spokojené auto i řidič) 180-190, na plný plyn přes 200, průměrná spotřeba 12,5. GPS jsem tehdy ještě nedisponoval, ale měřením stopkami podle kilometrovníku chyba do 10 km/h. Rád jsem s tím proháněl dvoulitry.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Mozna ty dvoulitry nechtely zavodit
1.5 16v v Mazde co mame je bída,jak to vidi kopec,tak to dostane strach..Okta 66kw je oproti tomu zavodak.Jel jsem onehda za manzelkou,ja v mazde ona v okte a nestacil jsem ji s tim benzinem,to jsem to tocil nad 4000 a ona tomu ani naplno neslapala,bo se nehulilo z vyfuku.Pruzne zrychleni toho dieslu bylo znat v zatackach okresek,nez jsem ji vzdycky dojel,tak to trvalo
1.5 16v v Mazde co mame je bída,jak to vidi kopec,tak to dostane strach..Okta 66kw je oproti tomu zavodak.Jel jsem onehda za manzelkou,ja v mazde ona v okte a nestacil jsem ji s tim benzinem,to jsem to tocil nad 4000 a ona tomu ani naplno neslapala,bo se nehulilo z vyfuku.Pruzne zrychleni toho dieslu bylo znat v zatackach okresek,nez jsem ji vzdycky dojel,tak to trvalo
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tak je motor v pérdeli. Civic 1.5 84kW ty Oktávky nechával za sebouNOVON píše:Mozna ty dvoulitry nechtely zavodit
1.5 16v v Mazde co mame je bída,jak to vidi kopec,tak to dostane strach....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No ved ale 84 kw nie 66 to je dost rozdiel
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Musis drzat motor v otackach, inak skapal pes...NOVON píše:Pruzne zrychleni toho dieslu bylo znat v zatackach okresek,nez jsem ji vzdycky dojel,tak to trvalo
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Mitsu Lancer v 1.5 je ještě raketa. Ex měla na firmě od 1995 do 2000 Lancera 1.3, a to byl teprve slimák. V Coltu dejme tomu, ale v sedanu, i když B segmentu. Prdidlo do města, ještě o.k., ale dál, ee. Pak to šlo z firmy, bral se Civic anglán. Sice 1.4iS (90PS), ale i tak to byl sakra rozdíl.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To, jestli někdo chtěl nebo nechtěl závodit, se tehdy dalo snadno poznat podle druhu smradu z katalyzátoru.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tak to ano, ale ta lehká Mazda musí 66kW Oktávce aspoň stačit.bjukemen píše:No ved ale 84 kw nie 66 to je dost rozdiel
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ta Mazda ma 65 kw..Motor v prdeli neni,ma 156 tis najeto a na emisich prosel jeste s rezervou,olej nebere..Ne,proste na tdi 66 kw v okte to nema,i kdyz je o 200 kg lehci nez oktavka combi.Pitris píše:Tak je motor v pérdeli. Civic 1.5 84kW ty Oktávky nechával za sebouNOVON píše:Mozna ty dvoulitry nechtely zavodit
1.5 16v v Mazde co mame je bída,jak to vidi kopec,tak to dostane strach....
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Libor: Colta 1.3 jsem mel taky,vlastne i 1.5 (ten byl jeste hranaty).Vsechno to byly prijemne auta az na tu verzi s elektronickym karburatorem.V obou s tim byly problemy,tak sly oba postupne na klasicky karburator,a to teprve ty motory ozily Myslim,ze to nebyly 12V ,ale 8V.Nicmene tocit se to muselo.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw