Miso, ja by som sa rozhodol podla váhy. je taký problém požiadat predajcu aby ti ich prevážil?
Dalším faktorom ( ak by vo váhe nebol nejaký fakt podstatný rozdiel) by bol stav - ver tomu , že poskodených sa nasledne nezbavíš, a ak ti náhodou nesadnú, stav pri naslednom predaji je pre väčšinu prvá vec. 90% mladých "tunerov" - co je max.skupina co kupuje taketo disky - sa rozhoduje podla neho.
Ak by si chcel nieco ohladne pevnosti a tak riešit , pomohlo by keby si vedel aká je to znacka /výrobca. To by bol další parameter. Tu už si vies dohladat co je kvalita a co nie, resp.len standard. Ale to nevies, takže to je v tomto prípad nepodstatné.
Také veci ako areodynamiku tu nerieš - pri bežnej premávke v rýchlostiach priemer 70/hod , je to irelevantné.
Praktičnost je dobrá vec, ale nijak rozhodujuca vo finále. Snehu v posledných rokoch minimum, umývačky naopak rastu ako huby po daždi....nelámal by som si s tým nejako extra hlavu. práve že si myslím, že odkryte disky ti dovolia lepšie vycistit koleso aj brzdové ustrojenstvo. Nemysli, že zakryte to nejako zvlášť ochránia - z druhej strany je síce kryt kotúča , ale aj tak sa tam bordel dostane.
V tomto konkretnom prípade by som vzal určite tie celé, ale iba ak by boli v lepšom stave . Ale nie su. Naopak vyzeraju dost biedne. A ak si sa bavil o korozii, su na najlepšej ceste aby ich napadla.
Teda sumár - ja by som buď tie lúčové, alebo ( co je pravdepodobnejšie ) počkal na iné. Ak by bola súra, isiel by som ro repasovaných plecháčoch.
A pre prípad, že ti to nedá a za každú cenu nemáš kam davat peniaze, môžem ti v správe poslat císlo mojho uctu