letech nedozvím, že aditivace tímto aditivem neměla smysl, tak, jak tomu bylo před asi dvaceti
lety u Super Diesel Aditiv od Castrolu.


nr.on píše:Ruce pric!!
nr.on píše:V pr....
misho píše:....pri väčšej dávke VIF-u i....
Pitris píše:V časopise AutoEXPERT 07+08/2016 byl článek mj. i o čistících schopnostech benzinů. Testován byl mj. Shell V-POWER Nitro 95, Eurooil Optimal 95E a - a proto to dávám sem - aditivum VIF....
Po 60-ti hodinách provozu odstranil benzin Optimal 49,5% úsad (z 206-ti mg na 104mg), V-POWER 34% (ze 145-ti na 95mg) a běžné palivo s VIFem 96% úsad (z 380-ti na 15mg).
Jinak běžný neaditivovaný benzin může "vytvořit" na ventilech po těch 60-ti hodinách až 4mg úsad.
Jo, a potřebnou akreditaci pro testování podle dokumentu WWFC má u nás společnost SGS a její motorová zkušebna v Kolíně, kde je nejen motor M102, ale i novější čtyřventilový M111 a i přímovstřikový 1.4 TSI 132kW. Cena zkoušky je 110.000Kč bez DPH a je potřeba 230l benzinu....
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník