aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Anonymous píše:skodovkar.....Ne-e, žadny extra buřty. Znacka polmostrow to jisti. Taky jsem si dal zalezet, aby jsem ho koupil co nejlacineji. Nasel jsem polaka a ten i s postonym za oba dily plus spony chtel 1860 Kc. Bezne tech okolo 2000 a dál. Prej ty 3, 4 roky v pohode vydrzi.

Tak až to "ty 3, 4 roky v pohode vydrzi", tak napiš.... :lol:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
esprit111

Příspěvek od esprit111 »

jo a pouzili by jste pri spojovani ty tesnici vyfukovy tmely? me se za to moc platit teda nechce
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Já nikdy žádný těsnící výfukový tmel nepotřeboval - na nový výfuk stačí nové těsnění.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Esprit111

Příspěvek od Esprit111 »

Vsechno co je z Polska neni spatny. 1,5 mm silnej pohlinikovanej plech. A vime jak konci originaly,ale za jine prachy. Ja jsem si procetl diskuse tech co ho meli a to me presvedcilo. ¨Jinak ty vyfuky ta firma vyrabi uz 35 let. Plech je kupovanej z nemecka. tusim firma nevim Thysen cosi.
ESPRIT111

Příspěvek od ESPRIT111 »

nakupuji od:
Nasze układy wydechowe są wykonane z materiałów renomowanych firm:
Thyssen Krupp /blacha aluminiowana/,
Carl Froh /rury aluminiowane/,
Owens Corning /E-glass /.
esprit111

Příspěvek od esprit111 »

jo a zaruka rok apul
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Mohu ti říct jen, že se z polska k nám dováží výfuky na škodovácké zadohraby za skvělé ceny, ale mají jeden problém. Příruba nesedí na výfukovém potrubí, takže se musí přihýbat a je s tím dost práce a výdrž je kratší (oproti originálu). Nemusí to být tento případ, ale než bych to kupoval, tak bych si to, pokud možno, přeměřil.
Jen aby cena neodpovídala kvalitě, jak se dá vidět u Starline.
modelář

Příspěvek od modelář »

Já jsem takhle kupoval zadní tlumič výfuku na Renaulta 2,2i přes internetového dodavatele s osobním odběrem. Měl jsem vybraný díl původem z Polska s tím, že když nebude pasovat, vezmu značkový aftermarket za téměř dvojnásobek ceny. Naštěstí jsem si na místě ověřil, že ten polský díl nepasuje...
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1754
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Příspěvek od kornel »

chlapi.. ako by ste videli dlhodobe pravidelne pouzivanie VIF-benzin u TSI motora..? nevyklube sa z toho casom nejake kur*itko na vstreky alebo TWC ?
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

VIF-u bych se nebál - a právě pro tyto motory by to mělo být dělané. Ale jinak se dá dobře použít i třeba STP, Wynn´s Supremium Petrol nebo Petrol Power ECOMAX od "Millera".
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Pavko

Vif do benzinu

Příspěvek od Pavko »

Koupil sem si vif do benzinu a hned sem odzkoušel na motorce a můžu říct ze s polským benzinem je tam rozdíl znát motor stichl a vybrace klesly čím Čezety trpěly a hluk motoru se snížil při vyšších otáčkách a le oc sem pocitil byly čistící účinky motor po několika minutách asi 5 mi motor začal kuckat a musel sem ho vytáček do max ot čemu sem přisuzoval nečistotu v karburátoru po chvilce se to spravilo.MUsím rict ze zatím sem spokojený.
Monik5514

Re: aitivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvek od Monik5514 »

VIF je dobrej, používámhttp://www.vif.cz/produkty/aditiva-do-b ... tiv-1.html a chráním tím motor.
bastien
Příspěvky: 125
Registrován: stř srp 22, 2007 0:37

Re: aitivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvek od bastien »

Pavko: 5 minut VIFu v nádrži a rozpouštění nečistot v karburátoru - tak to by ten VIF musel být louh, aby za 5 minut něco rozpustil :wink: . Bože, kam ty lidi na ty kraviny choděj.
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: aitivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvek od NOVON »

Na stránkách VIFu je psáno,že jejich největší odběratelé jsou společnosti ČEPRO a BENZINA..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti

Příspěvek od skodovkar »

Při cestě na sraz (tam i zpět 450Km) jsem se rozhodl dolít již 2 roky starý VIF do nádrže HTPéčka.
Dávkování jsem odhadem asi trojnásobně překročil oproti doporučení.
Tento motor mívá problém jet do kopce (byť mírného) s otáčkami kolem 2200-2300RPM,
celý se rozvibruje a už se to nedá "vytáhnout" a je nutné podřadit.
Nestačil jsem se divit co to začalo dělat. Motor nejen zvládal i lehce strmější stoupání než předtím,
ale i při 2000RPM se pořád nerozvibroval a táhnul do kopce a po přidání plynu reagoval zvýšením RPM.
V podstatě mi to připadalo, jako by narostl krouťák a motor se uklidnil.
Navíc mi přišlo, že motor má větší a tvrdší zátah po přidání plynu.
Neměřil jsem to, ale troufám si tvrdit (z palivoměru), že to mělo i výrazně pozitivní vliv na spotřebu.
Za mě má opět VIF palec nahoru :wink:
Odpovědět