Aditivum Protec Oxicat

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
jarson1
Příspěvky: 2059
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Aditivum Protec Oxicat

Příspěvek od jarson1 »

Puko, pozri, ja som to daval do auta z roku 92. A ked som si uvedomil desivú účinnosť tejto veci po takejto príhode, mierne som zneistel, či 28 ročné materiály vôbec prežijú . Ale zatial OK. Ale ja som mal davkovanie menšie než doporučené. Dávku pre 80l som dal do dvoch aut 60 a 50 l . Teda spolu 110l. Rozdelené pomerovo. Teda koncentrácia u oboch rovnaká - slabá.
Tvoj stroj je o hodne mladší a si myslím , že nie je sa coho báť.
Ak chceš byť pintlich , daj proste predpísané dávkovanie pre pokoj na duši. Ten zvyšok tam môžeš dať následne pri dalšom tankovaní. Proste natankuješ len 20l presne a mas vybavené. Nič sa ti nezvýši a nič nepredávkuješ.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
puko
Příspěvky: 103
Registrován: čtv úno 01, 2018 22:07

Re: Aditivum Protec Oxicat

Příspěvek od puko »

Povodne som to chcel rozdelit na dve nadrze a asi to tak aj spravim. Poslednu emisnu som presiel na vybornu pred pol rokom (emisie vraj ako pri novom aute) sam technik sa cudoval. Takze si to rozdelim na dve nadrze. Inak vzdy aditivujem s millersom kazde tankovanie.
Toyota Avensis 1,8 108kW
Shell Helix Ultra 5W30
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2258
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Aditivum Protec Oxicat

Příspěvek od tonny »

Tak ten Oxicat nemá smysl. Prostě vyčistíš čistý motor. Také přidávám MO.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
puko
Příspěvky: 103
Registrován: čtv úno 01, 2018 22:07

Re: Aditivum Protec Oxicat

Příspěvek od puko »

No pravda...odlozim si ho teda o rok. Uvidim co povie nasledujuca emisna kontrola.
Toyota Avensis 1,8 108kW
Shell Helix Ultra 5W30
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Aditivum Protec Oxicat

Příspěvek od Pedro »

W oxygen dorazil, i s novym olejem, co prijde na radu po dovce. .
Pred jizdou ho tam vdechnu, dotankuju do plne. Ta je asi 40L(cca 10 tam asi je, s Vifi, uz si nepamatuji, je to hafo tydnu).
jarson1
Příspěvky: 2059
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Aditivum Protec Oxicat

Příspěvek od jarson1 »

páni, neviem či je to Oxicatom, ale dnes po dotankovaní real honda 5,99 :shock: ( PC 5,6)
Ale objektívne - skôr si myslím, že "bytové" jadro problému je inde.
Za prvé , ano , dal som Oxicat - ovšem len v symbolickom pomere, boh vie, či si to vôbec lambda s katom všimli :)
Za druhé - tak trochu som sa inšpiroval Pitrisom v spôsobe jazdy. Už to nedržím na 3tis, resp stale je to okolo toho, ale častejšie pod ako nad a kludne aj pod 2500 pri udržiavacej jazde v obci napríklad..., okrem toho ovela viac využívam 6ku, kde to točí pri "predpisovej " rýchlosti okolo 2500+. Navyše sa mi to zapáčilo, auto stále ide pocitovo "veselo" a nie je to také nervózne ako nadržaný žrebec. Okrem toho som si uvedomil , že za rok mám náklady na podporu ministerstev vnútra v rôznych republikách takmer 3% celkových nákladov včítane kúpnej ceny auta a to ma fakt prestáva baviť :?
Za tretie - ked som mal nedávno problem s imobilizérom, tak mi v Honde popri párovaní klučov pomocou HDS aj udajne nanovo "nakalibrovali" RJ. Neviem celkom presne co tým myslel, lebo som to vtedy nejako neriešil, totiž nepochopil som, či myslel RJ ako celkovo alebo RJ imobilizera. Netuším ako to tam je, toto je pre mna privysoký level. Každopádne utrúsil, že ju museli nanovo kalibrovať, lebo bola "riadne rozladená". Neviem či to má s tým súvis ale spomeniem to tu, lebo cisto teoreticky môže, či nie?
A este som si všimol toto - vždy ked natankujem a vynulujem čísielka , obvykle mi najprv naskočí maxi číslo, kludne aj 14l/100 a toto kým prídem domov a odstavím sa pomaly ustáli na bežné "mestské " číslo - cca. 7,5l/100, pričom toto dalej ked jazdim este mierne klesá akonáhle miniem tabulu koniec obce :) aj ked s narastajúcim počtom km na nádrž sa už nejako veľmi nemení.Jazdný profil býva cca.80% mimo mesto/20% mesto ( skôr ešte menej). Ale také to naše mini mesto, takže žiadne zápchy a kolóny a semafory...
No a teraz po týchto spomenutých okolnostiach a čerstvom natankovaní mi to vyletelo tam kde býva inak tých 14 len na 10 a "mestské" číslo po príchode z benzínky je 5,6 namiesto obvyklých 7,5. Tak neviem. Už som si myslel, že mi to naopak "rozkalibrovali", ale inak sa to chová správne - teda spotreba na počítači "pracuje" podla toho ako sa tlačí na pedál, ale s cca. o 15% menšími číslami.
Upozorňujem , že PC vs.real kecá cca.o 0.6l ( keby radšj toto nakalibrovali presnejsie).
...len ma už trochu zlostí,že stále ako argumenty používame spotrebu, lebo okrem čísiel spotreby, ktoré sú velmi ovplyvnené obrovským množstvom premenných, nemáme žiadne meratelné hodnoty na posúdenie vplyvu týchto čističov. Ale to už sa opakujem. Chodte už niekto vedecky zmerať emisie prípadne výkon na brzde nech sa niekam tento "výskum " posunie. Ja som síce na emisné meranie bol nažhavený, ale tam kam som chcel isť už to nerobia - neni licencia - smola.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Aditivum Protec Oxicat

Příspěvek od Pedro »

Nulujes pp, po kazdem natankovani :shock:
Proc?
Ja naposled, kdyz mi spinac vycucoval aku, pak restart rj a klapky a od té doby na to nechmatam. Hodiny jdou presne, teploměr, dojezd a ostatni ok, radio nenastavuju bo ho neposloucham. A ruzne jine prumery mi nezajímají.
Trvale mam nastavený, aby tam teploměr, čas (to tam vzdy) a dojezd.
jarson1
Příspěvky: 2059
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Aditivum Protec Oxicat

Příspěvek od jarson1 »

Takto - nedá sa povedať , že sa jedná o PP v pravom slova zmysle ako ste asi zvyknutí z iných aut.
Ide vlastne len o počítadlo kilometrov s pridruženými dvoma funkciami. Hotovo.
Mam tam odo, potom trip A a trip B. Trip A a B sa dá kombinovať bud s priemerkou alebo s telplotou alebo svieti odo spolu s A alebo B. Nič viac.
Dojezd ani nič podobné toto nevie, hodiny su na radiu.
odo je ODO - s tým nič.
Trip A nejako nepoužívam, náhodou tam mám práve stav od prezutia na letnáky, takže vlastne napríklad viem kolko som najazdil na letných. Ale na nič mi to nie je, proste to tak vyslo.
No a trip B - ten používam podobne ako na starých počítadlách kilometrov to malé dodatkové, ktoré si nuloval čudlíkom. A zo zvyku to nulujem vždy po dotankovaní.
Okrem km tam môžem mať ako druhý údaj teplotu ( vonkajšiu) , priemernu spotrebu a ODO.
Používam najcastejšie tú teplotu. Opäť netuším prečo, spotreba ma znervozňovala, ODO nepotrebujem vedieť online a ta teplota je dobrá aspoň na to aby som to nepreháňal s klimou. Už sa mi stalo, že som mal AUTO klimu nastavenú na 20 a po vystúpení z auta , kde vonku bolo 29, ma skoro porazilo. Tak aby ma neporazilo zvykol som si ten teplomer používať na toto a tak si dávam pozor aby som mal v aute max o 5-6 stupňov menej ako vonku. Inak je to na infarkt, ked vystúpiš :mrgreen:
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Aditivum Protec Oxicat

Příspěvek od pepoh »

Bramborak3 píše:Kde se to da koupit ,?
dotaz bol asi ohladom aceton verzie. zatial nasiel som iba usa-cataclean. nic podobne som nevidel, ani v eu na predaj. oxicat je odlisny princip, 2 typy alkoholu a ropny white spirit. https://bluechemaustralia.com.au/wp-con ... OXICAT.pdf
experiment-v miske zapaleny benzin, bohato dymilo. s acetonom minimum..
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Aditivum Protec Oxicat

Příspěvek od pepoh »

https://www.benzworld.org/threads/anyon ... t-11947041
nepresel testom, dal aceton variant na 15l a potom cisty benzin.
nox a hc velky skok. ale zlepsilo aj ostatne cisla..
----
vidim ze si to chvalia aj majitelia rx8 "sazometov"
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Aditivum Protec Oxicat

Příspěvek od Pedro »

Behem 10 dni dovci, jizdy od jihozapadu po jihovýchod Ceska, blizko hranic, dost kilaku i po Rakousku, hloubeji (uzkorozchodne železnice), obcas nekde ubytování.
Pred vyjezdem OMV MM 100+ Wyns oxygen. (pred tim v nadrzi jen rezerva).
Po prvnich desítkách km motor zlenivel, tak ze to fakt bylo poznat, nutno vic podrazovat. Prvni den najezd cca 200km. Druhy den po noclehu, dalsich cca 100km a znatelne lehci chod. Dalsi den to same a asi 200km. Potom jeste nejake popojizdecky po pár desítkách km. Nasledovala cesta domů, asi 170km.
Behem prvniho dne podle PP zvýšení spotreby na 5,4. A to bylo az do dne odjezdu. Za poslední den a prijezd domu spadlo na pocatecnich 5,2.
Cast dalnice, statni, okresky, hory, Rakouske statni a lokalni. Teplotni výkyvy minimalni rozdily ve dnech, bez deste, nadmorska vyska kolisava, ale zadne velehory.

Takže zaver asi takovy: neco se v systému motoru odehralo, avsak ucinky pozitivni az ke konci testu.
Nemluvim o par decich rozdilu, ale o reakci motoru 70koni na brzde, dva lidi, hmotnost auta bez lidi cca 875 kg.

PP vynulovan vloni po koupi a pak pri odpojeni aku behem dobíjení. To nekdy v kvetnu, asi...
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Aditivum Protec Oxicat

Příspěvek od Colommbo »

Souhlasím. U vozu s takovými parametry dokáže pozorný a zkušený řidič nějaký vliv/oučinek subjektivně zaregistrovat, avšak žádný extra zázrak nečekejme, o vozu s trojnásobným výkonem a téměř dvojnásobnou váhou nemluvě... Čímž ta aditiva nezatracuju, jen konstatuju. :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Aditivum Protec Oxicat

Příspěvek od Pedro »

Ano ano. Souhlas po třetí..., proto jsem tam ty detaily pripomenul, včetně jizdnich podminek.
Nutno ještě zminit styl, ze po dalnicich 115 tacho, to ma motor pres koncovku prima zvoucek, cca 3300-3400 ot., a je tesne pred nastupem do kroutaku cca 4000.
Statni cesty 80-100.
ALE! Horske silnicky, okresky, i s Yi velmi svizne...
Na dalnicich, mam je rad, odpocivam a kocham se :mrgreen:

Vratim se k OMV 95 (95 MM) + Vifi.
Zkusil jsem po dlouhé dobe experiment. Občas to nezaskodi. Jestli se kat a obě lamdy vycistily, nikdo nevi.
A co dela experimentální olej v motoru, taky nepoznam. Moturek furt tichounky i teply.
Chuj s tym.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Aditivum Protec Oxicat

Příspěvek od Colommbo »

Mám to stejně jako ty, Peťo. Pár experimentů (oleje, aditiva vč. palivových) jsem vyzkoušel, žádnou extra změnu nezaregistroval. Motor si jede/přede spokojeně a já za volantem taky, to považuju za nejdůležitější. A znovu opakuji - aditiva nezatracuju, motoru neublíží a jsem pro občas je použít, vyzkoušet. Pokud jsou palivová soustava a motor (v rámci možností) v pořádku, zázraky se nedějí. :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Aditivum Protec Oxicat

Příspěvek od Pedro »

Opět i o šest, souhlasím. Kdyz bude neco uz spatne, urcita aditiva to utlumi, vylepsi, posune smrt...
I to jsem kdysi vyzkousel a opravdu to zabira. Tedy piliny do prevodu a maslo tankové, nebo Wins prudky zvysovac viskózy.
Ale se dostavame mimo misu.
Slunny den do Polabi. :wink:
Odpovědět