Oleje.cz

 

ADITIVA DO BENZINU

Diskuze o palivech

Moderátoři: Pitris, Demo

Re: ADITIVA DO BENZINU

Příspěvekod lefort » pon zář 07, 2020 21:50

Jedině majitelé Octavií měří spotřebu na pět desetinných míst. :twisted:
3: Toyota GR Yaris - 4x4, Texaco Havoline ProDS MG 0w20, Ravenol MTF-1, DGL
5: Lancia k Coupé 2.0 20V turbo - FWD, Selenia Racing 10w60, Tutela ZC 75, Denso IK20TT
6: Alfa Romeo GTV6 2.5 -RWD - renovace
Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD
Uživatelský avatar
lefort
 
Příspěvky: 2422
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: ADITIVA DO BENZINU

Příspěvekod jarson1 » pon zář 07, 2020 23:03

A to je len začiatok . Cielom je zrejme π :D
Obrázek
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB ( v kóme )
Obrázek
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Uživatelský avatar
jarson1
 
Příspěvky: 1214
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: ADITIVA DO BENZINU

Příspěvekod Bramborak3 » úte zář 08, 2020 6:31

puko píše:Ja som to mal tak...s vifom trosku nizsia spotreba no motor bol taky lenivsi. S millersom mam trochu vyssiu spotrebu oproti vif (mozno 2dcl/100) no motor je zivsi a emisie su uplne super podla poslednej emisnej kontroly. Aj ked sa priznam ze som vyskusal pred casom vif s novym zlozenim (zelena jednorazova flaska) tam som uz otupenu reakciu motora nezaznamenal. Ostavam ale u millersa uz len kvoli davkovaniu.


Přesně tak. Taky záleží co máš v Tp za doporučený palivo. Mě došel millers petrol power eco max, kterým aditivuji ba95 co mám auto a no problem. ( protože i zvyšuje oktany, sice ne výhřevnost ale funguje to ) Tak jsem dal do obyč ba95 vyjimečně vif a auto jelo jak zdechlina. Mám ale psaný v tp ba98 pro optimální vykon. Takže to bylo znát. Budu tankovat Ba98 + vif nebo wynns a ba95 + millers a občas v zimě max motion 100. A mám klid
Bramborak3
 
Příspěvky: 929
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: ADITIVA DO BENZINU

Příspěvekod bloke » stř zář 30, 2020 8:55

Objavil som, že tento Guard fill petrol od Bluechem/Powermaxx vyzerá byť tiež alternatívou k rozšírenému Vifu (ak má k nemu niekto prevádzkové výhrady). Oproti VIFu zvyšuje oktánové číslo (neviem, či Vif funguje aj proti vlhkosti, tento áno). Objav spočíva v tom, že je aj pomerne lacný v určitých obchodoch (jednom?).

Dávkovanie 1:1000 (balenie 75 ml do 80 l okolo 3,30 EUR, 1-litrovku som včera videl za 16 EUR, dnes už asi cenové roboty dvihli na 17 keď zaznamenali klikací záujem).
Tú litrovku by som nevyužil, zrejme občas skúsim malé balenie.
Obrázek
https://www.bluechemgroup.com/en/produk ... -petrol-2/
https://www.bluechemgroup.com/wp-json/c ... -show/3184

P.S. Aktuálne mám od nich v nádrži Fuel system cleaning (+benzín AT S95 E5) a badatelne "v niečom" funguje, a verím že aj tam, kde jeho ďalšie deklarované prínosy neviem skontrolovať; teraz jazdím extrémne mélo, no napríklad skúška otáčok po štarte bez výkyvov (či už volnobeh, alebo držanie zvýšených volnobežných 2000 ot - predtým nebývalo trvalým pravidlom), tiež v nízkych otáčkach lepší istejší záťah (do tých sa dostávam v nekonečných mestských pravouhlých zatáčkach, keď som z rozbehu na dvojku vždy istý krátky čas na nejakých 1600 - 1800 ot. do dosiahnutia mojich minimálnych 2000).
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
bloke
 
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: ADITIVA DO BENZINU

Příspěvekod pepoh » stř zář 30, 2020 12:04

bloke píše: Oproti VIFu zvyšuje oktánové číslo (neviem, či Vif funguje aj proti vlhkosti, tento áno).

mam vseobecnu nedoveru voci firmam ktore nezverejnuju msds.
ano vif riesi aj koroziu, vlhkost. oktan-sa da odrbat toluenom, alebo organometalickymi aditivami (zdravotny risk,kat) ferrocene, methylcyclopentadienyl manganese tricarbonyl.
LPG grill 60kW Obrázek Obrázek 8100 X-CESS 5W-40 Obrázek VST 5W40
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 2369
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: ADITIVA DO BENZINU

Příspěvekod bloke » stř zář 30, 2020 13:13

To už nezverejňuje skoro nikto, ak by som podla toho posudzoval Vif, na ten mi dnes nenašlo žiadne stránky CZ producenta, s ich FAQ či deklaráciami, len samé obchody. V jednom z nich bol detailný popis: žiadne pôsobenie proti vlhkosti a vode sa pri ňom nespomínalo.

Ale tu nie sú žiadne cyclopenty, toluény, ferro... https://www.pro-techellas.gr/dat/node/8 ... E22057.pdf

Oproti Bluechemu (Pro-Tec / Powermaxx) mi také vodičky od Liqui Moly prišli ako čisté blato - placebo = blacebo. Vif po velmi dlhej dobe čistil, ale tupel. STP dobre stabilizovalo aj polroka odstáty benzín 15l v nádrži. Teraz mám prichystaný ako "vifovitú prísadu" na bežné vylepšenie Wynns Supremium Petrol (bol už v predošlej nádrži, túto Powermaxxovú som nechcel kombinovať s ničím iným), na postranné účely Wynns Fuel Stabilizer, ak by som mal dlho nevyjazdenú nádrž.

Na viacerých miestach sa Bluechem oháňajú aj certifikátmi nie iba štýlu "ISO správne administratívno-výrobné postupy", ale že to čo k ich aditívam deklarujú, po skúškach v labákoch aj funguje, nielen TUV DE certifikácie, ale v zámorí napr aj kanadské.

To už píšem úplne zbytočne, lebo každý si bude (ne) veriť niečomu inému. Mne ich Oxicat pred časom nič pozorovatelné nezmenil, ale vyššie spomenutý Fuel system cleaning pôsobí v nádrži aj iba na prevažné prískoky, netreba ani prejsť 100-200 km v kuse a vyjazdiť aspoň 600 a viac km na náznaky prínosu tak, ako pri iných.

Dodatok: kedysi sa tu niekde spomínali ako výhoda Fischerovci a Tropschovia
https://www.bluechem.ca/pages/technical-information
Our process of creating a quality additive starts with the science of Coal Liquefaction or Coal to Liquid Technology (CTL). CTL is the process of converting Coal into an ultra clean zero-sulphur synthetic base fuel. This process was invented by Franz Fischer and Hans Tropsch in the 1920s and is commonly referred to as the Fischer-Tropsch process.
Each Bluechem formulation starts off by using CTL technology to create an ultra-clean synthetic base. ..
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
bloke
 
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: ADITIVA DO BENZINU

Příspěvekod pepoh » stř zář 30, 2020 18:43

vsetko v zozname okrem fenolu (obch.nazov nonoxynol -tenzid) je len ropny destilat, lahky petrolej. predpokladam ze pixla petroleju je lacnejsia.
vif si myslim na lokalnom trhu je porovnatelne s top usa aditivami. da sa ocakavat ze polyeteramin (vif) moze v spalovacom procese "zavadzat", ale ako jediny dokaze prezit vysoke teploty a robit si svoju pracu. nieco za nieco.. dostupnost info na ich stranke je ok. http://w.vif.cz/
LPG grill 60kW Obrázek Obrázek 8100 X-CESS 5W-40 Obrázek VST 5W40
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 2369
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: ADITIVA DO BENZINU

Příspěvekod yosemitak » pát říj 16, 2020 9:09

pepoh píše:vif si myslim na lokalnom trhu je porovnatelne s top usa aditivami.
A to jsou treba ktery?
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Uživatelský avatar
yosemitak
 
Příspěvky: 331
Registrován: čtv pro 15, 2016 0:11

Re: ADITIVA DO BENZINU

Příspěvekod pepoh » pát říj 16, 2020 12:44

techron, gumout. vid bitog usa forum, nekonecna debata kto ma najviac % polyeteramin.. :lol:
LPG grill 60kW Obrázek Obrázek 8100 X-CESS 5W-40 Obrázek VST 5W40
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 2369
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: ADITIVA DO BENZINU

Příspěvekod yosemitak » pon říj 19, 2020 10:20

Diky, nekdy se na to mrknu. Ja v prumernem Walmartu jednou totiz napocital asi 15 ruznych aditiv do benzinu a vzpominal jsem na stary dobry VIF, protoze v tom mnozstvi jsem netusil co muze fungovat a co je jen snake oil. :D
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Uživatelský avatar
yosemitak
 
Příspěvky: 331
Registrován: čtv pro 15, 2016 0:11

Re: ADITIVA DO BENZINU

Příspěvekod Pitris » čtv říj 29, 2020 18:29

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW
11 - 04, Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
04 - 11, Ravenol VST 5w40, Vredestein Ultrac Satin
V převodovce Ravenol MTF-2 75w80

Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 25092
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: ADITIVA DO BENZINU

Příspěvekod Sladas opc » ned lis 01, 2020 18:15

Davam pravidelne do benzinu millers petrol ecomax.. Tak snad se to nekde "promitne"..
Sladas opc
 
Příspěvky: 51
Registrován: ned pro 08, 2019 20:35

Re: ADITIVA DO BENZINU

Příspěvekod Hombre » ned lis 08, 2020 0:29

Již jsem to tu psal. Koupený rozlívaný petrolej 1L zde na olejích. K tomu 0,5L VIF , smícháno a podáváno jako velký panák (1:1000) do nádrže jako přípravek pod názvem BOD (Brumla-Očista-Dočista).
Při použití tohoto přípravku, již po pár nádržích, přestanou veškeré problémy, vyvolané nekvalitním PHM.
Lékařské prevenci motoru se dosáhne rychleji a laciněji ke 100% výsledku,ochránit váš motor.

Technická data:
66% petrolej
33% VIF
1% specifický zápach

Funkčnost jednotlivých složek zaručuje dlouhodobá zkušenost i našich dědů. Z poučení z krizového období, kdy západními soudruhy bylo doporučeno dát trochu oleje do suché sovětské nafty, aby se nepřidřely vstřiky. Toto je nyní aktuální i u benzínu, jelikože dříve u karbeců nebylo potřeba.
Nejvíce procentuelní složka přípravku BOD , petrolej,nejen že je mastná, ale má také vysoce účinný čistící efekt,odzkoušený našima dědy,když v petrolejových vanách, štětečkem čistili zasrané motory.
Tento přípravek je i pro debily zelený, udělá svou práci v motoru a nakonec jako spalina šetrně vylétne výfukem. Odzkoušeno praprapradědem ve zkušebně, kdy se v motorech spaloval jen petrolej.
Menší procento VIF dává přípravku BOD recenzi a výslednou prodejní cenu.
A to 1% udává, jak dlouho budou smrdět ruce, když se polejete při manipulaci.

PS: zamyslete se nad tím, co jsem napsal.
Všechny tyto přípravky jsou předražený petrolej.
BMW R 1100 RT - Brumla, Valvoline All-Climate 20W-50
Hombre
 
Příspěvky: 1821
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: ADITIVA DO BENZINU

Příspěvekod Pedro » ned lis 08, 2020 8:39

Věk na dědka mam, avšak v petroleji jsem co by ucednik, pak i pracant, vykuchane motory, almary..., myl taky, v dobe pred i po 89. A potrebuji li u kamose v dílně neco vomejt nyni, zas pouziju. Současný ekochemie, jest na prd. Oder petraku mi neva, na letisti v Mošnove jsem jako zobak chodil pretesnovat uzavery v ohromných kobkach-nadrzich.
Během letosniho leta az zacatku podzimu, probehla v technice, doufejme že ocista a udrzba palivové soustavy včetně vstriku, ventilů, (tedy podle napisu na pripravcich) a od te doby SH, Yi, SV pouziva výhradně paliva MM 100 nebo Verva 100. U Yi také ocista lamd a katu.
Fiat je nyni u lazebnika, neb uz pred casem pokoril 200 tkm.
Probiha m.j. vymena vsech tekutin (po 5ti letech), ocista DPF a repase vstriku. Pak rovněž bude dostavat premiovku naftu od OMV a Benziny. Coz bylo zkušebně pozitivně poznat i pred kůrou.
Vifovani v urcenem pomeru je a bude zachovano u veškeré techniky.
U Almy to proběhne pristi rok, az ji vytahnu ze zimniho spanku.
Ta vsak MM 100 používá asi dva roky, pred odstavenim vždy 2x vic VIFu.
Uživatelský avatar
Pedro
 
Příspěvky: 7758
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: ADITIVA DO BENZINU

Příspěvekod Pitris » ned lis 08, 2020 11:25

Hombre píše:BOD (Brumla-Očista-Dočista)....

Technická data:
66% petrolej
33% VIF
1% specifický zápach

Magistr Edward Kelly :) :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW
11 - 04, Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
04 - 11, Ravenol VST 5w40, Vredestein Ultrac Satin
V převodovce Ravenol MTF-2 75w80

Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 25092
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Paliva

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron