no zatím ještě netonny píše:Se nějak bojíš těch čtyř písmenek. Udělali ti něco?b8rline píše: Nebo to souvisí s LSPI?
2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
Moderátor: Colommbo
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
Ne asi, ale (aspoň v zimě) určitědany01 píše:....Okolo cca 8 tis.km....Olej uz asi po tych km vycerpal svoje najlepsie vlastnosti.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
napadlo mě udělat rozbor (tedy nevím ještě co to stojí, ale pokud to bude něco přijatelného, tak bych to možná otestoval). Na německém fóru oil-club.de tohle dělají a mají tam samostatnou sekci na tyhle testy. Myslím si, že je to hodně užitečná věc, než jen tlachat popř. se tady škubat mezi fiaťákama a koncerňákama
http://diagnostikastroju.cz/tribodiagnostika/
Teď jak budu měnit olej - vychází mi to na cca. 8000 km bych poslal olej na tribodiagnostiku pro zajímavost, jak se změní parametry atd. Začalo mě to kolem těch olejů nějak bavit, tak uvidíme na výsledek nový vs. 8k jetý Mobil 1 FS 0W40
Jinak co si myslíte ohledně mísitelnosti - třeba jen malého množství staré naplně jiného oleje. Narážím na to, že po dobu záruky, musím (měl bych, vím bloková výjimka atd.) jezdit do autorizáku a tam nalejou 504/507 já potom najedu např. pár set km a olej vyměním za 502/505. Něco v motoru zůstane, že jo, tak mě napadlo jestli by bylo lepší udělat tím novým olejem proplach a naplnit znovu tím samým jestli jsem to dobře zformuloval... jasně náklady na prd, ale dělo by se tak jen jednou za 30k km, že jo těch 8-10k už tam léju stejný olej...
http://diagnostikastroju.cz/tribodiagnostika/
Teď jak budu měnit olej - vychází mi to na cca. 8000 km bych poslal olej na tribodiagnostiku pro zajímavost, jak se změní parametry atd. Začalo mě to kolem těch olejů nějak bavit, tak uvidíme na výsledek nový vs. 8k jetý Mobil 1 FS 0W40
Jinak co si myslíte ohledně mísitelnosti - třeba jen malého množství staré naplně jiného oleje. Narážím na to, že po dobu záruky, musím (měl bych, vím bloková výjimka atd.) jezdit do autorizáku a tam nalejou 504/507 já potom najedu např. pár set km a olej vyměním za 502/505. Něco v motoru zůstane, že jo, tak mě napadlo jestli by bylo lepší udělat tím novým olejem proplach a naplnit znovu tím samým jestli jsem to dobře zformuloval... jasně náklady na prd, ale dělo by se tak jen jednou za 30k km, že jo těch 8-10k už tam léju stejný olej...
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
Už to tu taky bylo: To co zbude v motoru při správném vypuštění moc nevadí....b8rline píše:Jinak co si myslíte ohledně mísitelnosti....
Ale někdy stačí zvednout některý roh a vyteče o půl litru víc (jako u mne - pravý přední).
Escort píše:...trocha starého s jinou viskozitou dostane do nového a nebylo by tudíž lepší zůstat u jedné viskozity.
Jinak máš možnost si nechat udělat solidní laborozbor oleje, směle do nějJerry3 píše:Nebylo, neboť reálná hodnota viskozity starého oleje je jednak neznámá (bez ohledu na deklarovanou hodnotu původně použitého nového oleje), jednak toho starého oleje nemusí být ani tak trocha, jako - v některých případech, resp. v případě některých motorů - poměrně dost. Tedy je vcelku jedno, co bylo v motoru doposud.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
Čau lidičky, co říkáte na olej Ravenol rsp 5w30?
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1753
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
Racing oil, jaké jízdy s tím máš v plánu?
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
Nevím - ptáš se ve vlákně 504/507 - je nebo není v autě filtr pevných částic?
Pokud je, tak je RSP nevhodný protože není low saps a měl by tam přijít (podle stylu jízd) jiný olej (Ravenol).
Jestli není a hodláš plně využivat těch 206 kW, je RSP dobrá volba. Na občasné "blbnutí" a spíš běžné jízdy je race olej zbytečný, a byl by vhodnější jiný olej (Ravenol).
Pokud je, tak je RSP nevhodný protože není low saps a měl by tam přijít (podle stylu jízd) jiný olej (Ravenol).
Jestli není a hodláš plně využivat těch 206 kW, je RSP dobrá volba. Na občasné "blbnutí" a spíš běžné jízdy je race olej zbytečný, a byl by vhodnější jiný olej (Ravenol).
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1753
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
Tak nějak
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
Topka s 507 je VSW.
Lacnejší VMP.
Lacnejší VMP.
Volkswagen Passat 2018 2.0 TDI DSG7
Leto: Ravenol VMP 5W-30
Zima: Ravenol VSW 0W-30
Leto: Ravenol VMP 5W-30
Zima: Ravenol VSW 0W-30
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
Jasně, vlákno 504/507, ale bylo řečeno, že do 2.0tsi 206 kW, je lepší 502 spec. Proto se ptám.. a samozřejmě že tak 1-2 do týdne motor proženu( aby nezlenivěl).. a když ravenol tak co by si doporučil? Filtr pevných částic tam nemám, je to přímý i nepřímý vstřik... Nějak nemám důvěru k těm eko olejům... Díky
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
Podle typu jízd:
0w30 SSO - mrazivé starty, spíš kratší jízdy
0w40 SSL - kombinace všeho
5w40 VST - nebydlíš na horách, i dlouhé jízdy
S výměnou po/do 10 tkm....
A za toto
0w30 SSO - mrazivé starty, spíš kratší jízdy
0w40 SSL - kombinace všeho
5w40 VST - nebydlíš na horách, i dlouhé jízdy
S výměnou po/do 10 tkm....
A za toto
buď rád A chce to i kvalitní benzin.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
Když preferuješ 502.00 a chceš Ravenol tak bych dál SSO 0w30. Má fantastický Noack, TBN.....vidím že Pitris mě předběhl.
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
A(le) velmi dobrá volba by byla i Mobil1 0w40 FS
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
Super, díky. A co se týče přechodu specifikace z 5w30 na 0w40, je potřeba nějaký průplach? Nebo stačí jen obyč výměna..
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
Stačí jen obyč výměna.
A jen na vysvětlenou....
Ta SAE není ani specifikace, ani výkonnostní třída. Je to JEN teplotní rozsah použitelnosti toho oleje.
A jen na vysvětlenou....
Ta SAE není ani specifikace, ani výkonnostní třída. Je to JEN teplotní rozsah použitelnosti toho oleje.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF