2.0 TDI CR 125 kW
Moderátor: Colommbo
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: pát lis 02, 2018 20:21
2.0 TDI CR 125 kW
Ahojte,
Doteraz mam v Octavii 2.0 TDI CR 125 KW, 2010, olej Castrol Edge 5W 30. Momentalne mam tam 127 000 km. Od novoty sa tam daval iba Castrol olej´az doteraz. Skusenosti su zatial dobre a nemozem nic zle povedat na Castrol Edge FST 5W 30 LL olej. Olej mi vôbec nezerie atd. Menený bol pravidelne pri 10-max. 15 000 km/rok kratsie aj dlhsie trasy (kedy ako), nakolko sa jazdí už menej celkovo.
Uvažujem nad novou značkou. Rozmýšlam nad Mobil 1 ESP Formula 5W 30, Motul 8100 X Clen 5w 30, alebo ostatnem pri Castrol poprípade Shell este. Je tu mnoho iných značiek Ligyi Molly, Aral, Yacco, Millers Oil, Valvoline atď....
Určite ostanem pri 5w 30, ACEA C3 specifikácie, VW 507.00 normy.
Ktorú značku by ste mi odporučili, osobne sa k tomu Mobilu 1 naklánam ze by som ho vyskusal....
Vdaka za rady odporucania!!!
Doteraz mam v Octavii 2.0 TDI CR 125 KW, 2010, olej Castrol Edge 5W 30. Momentalne mam tam 127 000 km. Od novoty sa tam daval iba Castrol olej´az doteraz. Skusenosti su zatial dobre a nemozem nic zle povedat na Castrol Edge FST 5W 30 LL olej. Olej mi vôbec nezerie atd. Menený bol pravidelne pri 10-max. 15 000 km/rok kratsie aj dlhsie trasy (kedy ako), nakolko sa jazdí už menej celkovo.
Uvažujem nad novou značkou. Rozmýšlam nad Mobil 1 ESP Formula 5W 30, Motul 8100 X Clen 5w 30, alebo ostatnem pri Castrol poprípade Shell este. Je tu mnoho iných značiek Ligyi Molly, Aral, Yacco, Millers Oil, Valvoline atď....
Určite ostanem pri 5w 30, ACEA C3 specifikácie, VW 507.00 normy.
Ktorú značku by ste mi odporučili, osobne sa k tomu Mobilu 1 naklánam ze by som ho vyskusal....
Vdaka za rady odporucania!!!
Re: 2.0 TDI CR 125 kW
viz první příspěvek tohoto fora
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: pát lis 02, 2018 20:21
Re: 2.0 TDI CR 125 kW
Jasné, mna zaujíma konkrétne na tento motor. Tých príspekov čo sa týka tochto motora je málo veľmi, vychádzal som z iných príspevkov kde dosť pozitívne mi vyšiel ten Mobil, či už má lepší technický list ako Castrol napr., alebo niektorý písali že sa im subjetkívne motor ešte tišší zdal, len neviem pri mojom CR motore je už aj tak tichý na dieselové pomery si myslím. Pri type PD type by sa hluk možno lepšie hodnotil. Preto som písal nový príspevok, aby sa vyjadrili aj ostatný ktorý majú taký istý alebo podobný motor, poprípade skúsenosti, alebo vedia porovnať horeuvedené oleje z technikých listov ktorý vychádza na horeuvedený štýl jazdy a počet km ako najvhodnejší pre motor. Ďakujem
Re: 2.0 TDI CR 125 kW
Cim je ten motor zvláštní ze tu musis dost lidi nasrat a sebe ztrapnit. Dyk je to jen DAS ve skodofce, jako miliony vsude okolo.
Re: 2.0 TDI CR 125 kW
V tom případě, že trváš na horeuvedenom, tak je jedno jakou značku. Je dobře že držíš interval do 15-ti tkm....patrik1122 píše:....Určite ostanem pri 5w 30, ACEA C3 specifikácie, VW 507.00 normy....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 2.0 TDI CR 125 kW
Doporučuji nejlevnější olej jakékoliv běžné značky a poctivě měnit. S ušetřenými ojry už si jistě nějak poradíšpatrik1122 píše:Určite ostanem pri 5w 30, ACEA C3 specifikácie, VW 507.00 normy.
Re: 2.0 TDI CR 125 kW
Mně nezbývá než zakladateli tohoto zcela zbytečného vlákna poděkovat. Je totiž živoucím důkazem toho, že má anti-VAGovská zaujatost nepostrádá příčin a je pouze logickou reakcí na VAGovský hrůzinec všude kolem nás. A míra nepochopení ze strany tohoto typického koncerňáka zde výše zdvořile podaného a dobře míněného upozornění, že je tzv. přes čáru, je naprosto ohromující!
Re: 2.0 TDI CR 125 kW
Pánové, web pročítám dlouhé roky a pravidelně. Myslím ale, že poslední dobou by jste se měli zamyslet nad svým chováním. Většině se zde jen vysmíváte, hrajete si na obrovské borce a v podstatě každého nově příchozího ihned častujete stupidníma poznámkama. Uvědomte si že ne každý kdo sem přijde pro radu má vaše vědomosti a nemá čas pročítat tady milion vláken ve kterých by našel odpověď na svou otázku. Jestli je vám to zatěžko, nebo vás to unavuje, založte si uzavřené forum kde se můžete mezi sebou chvástat jací jste borci a nikdo se vám do toho nebude srát. Prozatím je tohle forum ale otevřené, a myslím že podobných komentů jako výše by jste se měli vyvarovat, jelikož to snižuje úroveň tohoto kdysi velmi solidního a poučného webu.
Re: 2.0 TDI CR 125 kW
Když ti to tak strašně vadí, proč sem lezeš? To je nějaká forma sebemrskačství?
Jinak máš asi problém s pochopením psaného textu - "nadává" se tu pouze těm, kteří ve své koncernové zaslepenosti nejsou schopni přečíst ani název prvního vlákna a založí si hned nové. Netřeba jich hned číst milion!
Jinak máš asi problém s pochopením psaného textu - "nadává" se tu pouze těm, kteří ve své koncernové zaslepenosti nejsou schopni přečíst ani název prvního vlákna a založí si hned nové. Netřeba jich hned číst milion!
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: 2.0 TDI CR 125 kW
A právě PROTO tady koncerňáci mají na první straně a úplně nahoře "svoje" vlákno Řekl bych, že to je víc jak na jiných fórech vw-audi-skoda-a-seat-nejen-jaky-olej-t5997.html A v prvních dvou příspěvcích je tam napsáno vše, co je třeba Stačí Některým majitelům vozidel koncernu VW asi nikoliv Oni nemají čas si to najít když to potřebují, a ostatní čas mít mají to tady znovu a znovu vypisovat....tomula píše:Uvědomte si že ne každý kdo sem přijde pro radu má vaše vědomosti a nemá čas pročítat tady milion vláken ve kterých by našel odpověď na svou otázku....
Notabene patrik odpověď dostal, nebot když trvá na VW507 tak je fakt důležitější interval do 15-ti tkm než jakou dá značku
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 2.0 TDI CR 125 kW
On, nadčlověk s nadautem, potřebuje teď hned vědět, jaký je ten nejlepší olej, poněvadž žádný obyčejný mu přece nemůže být dost dobrý.
Re: 2.0 TDI CR 125 kW
odpovedal si si sam ... normu musi splnit vsecko, cize je jedno ktery z nich.patrik1122 píše:
Určite ostanem pri 5w 30, ACEA C3 specifikácie, VW 507.00 normy.
Ktorú značku by ste mi odporučili, osobne sa k tomu Mobilu 1 naklánam ze by som ho vyskusal....
Vdaka za rady odporucania!!!
normalne si v eshope filtruj normu a ber hocktory znackovy. asi tazko poznas rozdiel.
ja som rozdiel trochu poznal, lebo som nahradzal jednu psa normu inou -
v knizke je na vyber z 3 psa norem.... za mna motul ,maju najviac dat v listoch. (este keby dali aj noack tak je to super)
majstri uz odpovedali, treba si vyhladat sumar informacii na fore
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: 2.0 TDI CR 125 kW
Je skoda, ze je tu tolik aniVAG lidi. Vzdycky me to tu na foru bavilo a sam si myslim ze to neni o znacce. Kdyby bylo tolik aut a tolik lidi co maji auta z koncernu vw napr. aut a vlastniku napr. znacky suzuki, tak by se taky nasel kazdej 20tej, kterej chce psat jen za sebe a zalozi svoje vlakno nebo si prvniho nevsimne, nebo bude proste kazdej 100tej blbec. Nikoho o tem nechcu presvecovat, rikam jen ze to je skoda.
Re: 2.0 TDI CR 125 kW
napr dneska ma ohrozili 2 bmw x_neco; stary a novy. v casovom odstupe <60 sekund..tomvm píše:Je skoda, ze je tu tolik aniVAG lidi. Vzdycky me to tu na foru bavilo a sam si myslim ze to neni o znacce.
obiehanie -ignoracia plnej ciary, a vybocovanie do protismeru- bez smerovky.
doslova sa natlacil medzi mna a koho obiehal.
este ze som stihol strhnut na krajnicu, ale aj tak tlakova vlna trhla autom. okreska s (100)
to by bolo minimalne na urvany lavy spetak taku vysoku mieru kokotizmu, to nema obdoby.
mam stresy vzdy ked zbadam nieco "nemcoidne". (nepatri sa hadzat vseckych do jedneho vreca, ale oni to asi robia naschval..)
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: 2.0 TDI CR 125 kW
Ja naopak nez koukal po vw autech, tak vidim vetsinu ridicu v bmw, vetsinou starych ...ktery se daji splasit do 50t. Tak jsou povetsinou machyrci a bezohledni. Ale taky bych nerekl ze kdo vlastni bmw je kokot. A kdyz jedu po ty silnici tak si spis rikam ze vetsina lidi jsou jelita, ktery nekam pospichaji a je jedno jaky znacky. Ale to chapu, ted je doba zidovska a uspechana.