1.8 TSI - benzín v oleji
Moderátor: Colommbo
Re: 1.4 TSI - benzín v oleji
TSI možná ne, ale každý normální motor musí!
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: 1.4 TSI - benzín v oleji
Až na to, že srovnáváš hrušky s jabkama!Bramborak3 píše:Těch 280 km/h bych mu věřil u 2.0 tsi Seat leon cupra 300 koní a chipnutych na 340 koní a posunuty omezovač...Na netu tak jede 295 na tachu...
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: 1.4 TSI - benzín v oleji
Ano 3 základní věci špatně...neaditivuje, krátký jízdy v kterých nízké otáčky...Ja se snažím jet kdyz vím ze auto pojede aspoň min 15-20km. Samo někdy musí jet trebs 5..maran5 píše:Dlouhodobě neaditivovaný benzín,krátké jízdy,furt podtočený a 3 měsíční odstávka - tohle žádný TSI nepřežije.Ale stačilo by dát aspoň občas VIF a takhle by to nedopadlo.
Re: 1.4 TSI - benzín v oleji
Záleží hodně na zpřevodování, podle toho co psal, to má převody jak rodinné auto v naftě.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: 1.4 TSI - benzín v oleji
Úprava zpřevodování byla samozřejmě součástí čipování.lefort píše:Záleží hodně na zpřevodování...
Nejspíš navrhnu OIML novou jednotku - pro měření hlouposti: 1 koncerňák bude základní, na druhou bude korunovanej!
Re: 1.8 TSI - benzín v oleji
Jo, toto byl ultrablb
Já to vlákno rozdělil, ale nevím jestli jsem to neměl dát do humoru....
Že by měl lefort nakonec pravdu
Já to vlákno rozdělil, ale nevím jestli jsem to neměl dát do humoru....
Ikdyž - teď se znovu dívám aspoň na části toho co pologti2015 napsal v citacích, a.... Tome Zase Tylefort píše:Já čekám, kdy se tu objeví Jezevčík a přizná se.
Že by měl lefort nakonec pravdu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 1.8 TSI - benzín v oleji
vag motory a etalon spolahlivosti ? moc nie.
a este skazu urychlit cipom od garaznika ...
a este skazu urychlit cipom od garaznika ...
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: 1.4 TSI - benzín v oleji
..problém s chipom u TSI je, že ak to neurobí ozaj profík ktorý tomu rozumie, ktorý to má odladené ako sa patrí "se vším všudy", pozná všetky limity/obmedzenia a hlavne dôvody prečo tam sú (nie ich len deaktivuje ak je niektorý z nich atakovaný).. tak ten motor dlho nevydrží, zlý chip a ten motor sa doslova "pečie za živa pod pokrievkou-kapotou".. je až neuveriteľné ako TSi v chipe dokáže pod záťažou topiť (obrovský rozdiel medzi jazdou "na klobúka" vs. "za uši").Bramborak3 píše: Těch 280 km/h bych mu věřil u 2.0 tsi Seat leon cupra 300 koní a chipnutych na 340 koní a posunuty omezovač...Na netu tak jede 295 na tachu...
Inak to najčastejšie vie odsrať spojka ak tam magor nasolí rýchly nástup Nm od spodu.. lenže pán úpravca je rozumný a odporúči dať silnejšiu spojku, ok pak sa problém presunie na prevodovku, poloosi (už padlo mraky DSG aj manuálov u TSI následkom zlého chiptuningu.. nedávno menil na vlastné náklady kamarát na Octavii 1,8TSi.. nedal si povedať, no hlavne že to kopalo od voľnobehu).
..nie nestačilo. Udržať to pri živote a v dobrej kondícii dlhodobejšie dokáže len vyslovene vyhýbanie sa poskakovaniu na krátke trasy, prevádzkovaniu často len s nedostatočne zahriatym motorom/olejom na bohatú zmes.. a jazdenie v nízkych ot. a k tomu ešte na pol plynu s využívaním Newton metrov ako TDi.. a samozrejme olej max 10tis.km a von. A sledovať si účinnosť/plnú prevádzkyschopnosť odlučovača oleja.maran5 píše: Ale stačilo by dát aspoň občas VIF a takhle by to nedopadlo.
Re: 1.8 TSI - benzín v oleji
Na druhej strane škoda, takto vymazané príspevky z rozdeleného nového vlákna, nestihli uložiť vyhladávače do cache pamäte, tak si ich už nijak neprečítame.
Bing -pri pokuse vydolovať ich- našiel takéto prvé dva odkazy:
1) Motory 1.8 TSI a 2.0 TSI: Je už obrovský motorový průšvih vyléčený?
2) Škoda Superb 1,4 TSI – Nejslabší jezevčík | Auto.cz
Jedine žeby napodobovanie koncerňáctva dotiahol Jezevčík do dokonalosti práve i mazaním...
Bing -pri pokuse vydolovať ich- našiel takéto prvé dva odkazy:
1) Motory 1.8 TSI a 2.0 TSI: Je už obrovský motorový průšvih vyléčený?
2) Škoda Superb 1,4 TSI – Nejslabší jezevčík | Auto.cz
Jedine žeby napodobovanie koncerňáctva dotiahol Jezevčík do dokonalosti práve i mazaním...
Pitris píše:Jo, toto byl ultrablb
Já to vlákno rozdělil, ale nevím jestli jsem to neměl dát do humoru....Ikdyž - teď se znovu dívám aspoň na části toho co pologti2015 napsal v citacích, a.... Tome Zase Tylefort píše:Já čekám, kdy se tu objeví Jezevčík a přizná se.
Že by měl lefort nakonec pravdu
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: 1.8 TSI - benzín v oleji
Pokud to byl on, časem se přizná.
Re: 1.8 TSI - benzín v oleji
Asi ano, bohužel to stačil pomazat dřív, než jsem to zjistil -> bych mu zarazil vychazkybloke píše:....škoda, takto vymazané príspevky z rozdeleného nového vlákna....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: 1.4 TSI - benzín v oleji
Ano bavím se o profi upravci, který motor nedostane do úzkých...kornel píše:..problém s chipom u TSI je, že ak to neurobí ozaj profík ktorý tomu rozumie, ktorý to má odladené ako sa patrí "se vším všudy", pozná všetky limity/obmedzenia a hlavne dôvody prečo tam sú (nie ich len deaktivuje ak je niektorý z nich atakovaný).. tak ten motor dlho nevydrží, zlý chip a ten motor sa doslova "pečie za živa pod pokrievkou-kapotou".. je až neuveriteľné ako TSi v chipe dokáže pod záťažou topiť (obrovský rozdiel medzi jazdou "na klobúka" vs. "za uši").Bramborak3 píše: Těch 280 km/h bych mu věřil u 2.0 tsi Seat leon cupra 300 koní a chipnutych na 340 koní a posunuty omezovač...Na netu tak jede 295 na tachu...
Inak to najčastejšie vie odsrať spojka ak tam magor nasolí rýchly nástup Nm od spodu.. lenže pán úpravca je rozumný a odporúči dať silnejšiu spojku, ok pak sa problém presunie na prevodovku, poloosi (už padlo mraky DSG aj manuálov u TSI následkom zlého chiptuningu.. nedávno menil na vlastné náklady kamarát na Octavii 1,8TSi.. nedal si povedať, no hlavne že to kopalo od voľnobehu).
..nie nestačilo. Udržať to pri živote a v dobrej kondícii dlhodobejšie dokáže len vyslovene vyhýbanie sa poskakovaniu na krátke trasy, prevádzkovaniu často len s nedostatočne zahriatym motorom/olejom na bohatú zmes.. a jazdenie v nízkych ot. a k tomu ešte na pol plynu s využívaním Newton metrov ako TDi.. a samozrejme olej max 10tis.km a von. A sledovať si účinnosť/plnú prevádzkyschopnosť odlučovača oleja.maran5 píše: Ale stačilo by dát aspoň občas VIF a takhle by to nedopadlo.
Re: 1.8 TSI - benzín v oleji
pán jezevčik až taký huncút bol?Jerry3 píše:Pokud to byl on, časem se přizná.
Re: 1.8 TSI - benzín v oleji
Má skvělý smysl pro humor!
Re: 1.8 TSI - benzín v oleji
no asi jsem to nestihl, ten motor byl čipnutý?