Víš ty co ? Jestli někdo něco potřebuje zjišťovat a zpochybňovat, tak jsi to ty.pologti2015 píše:nez zacnes zpochybnovat tak si zjisti,ze motor v octavii ma 250 Nm a jen polo a ibiza ma 320 s jinou prevodovkou,spojkou tkaove rejpaly miluju vazne
1.8 TSI - benzín v oleji
Moderátor: Colommbo
Re: 1.4 TSI - benzín v oleji
Naposledy upravil(a) abc dne úte dub 21, 2020 21:48, celkem upraveno 1 x.
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: 1.4 TSI - benzín v oleji
Ani strýček Google o motoru 1.8TSI DAJA mnoho informací neposkytne...
https://www.google.com/search?q=motor+1 ... 64&bih=526
https://www.google.com/search?q=motor+1 ... 64&bih=526
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: 1.4 TSI - benzín v oleji
Má-li to být nabídka, děkuji nechcipologti2015 píše:....tkaove rejpaly miluju vazne
Možná s těmi Nm někoho z pravověrných koncerňáků ohromíš, ale tady ne, tady jsme normální. A ať ti tvůj problém (s motorem) vyřeší ten, co ti ho podělal.... Měj se
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 1.4 TSI - benzín v oleji
Tohle si snad Jerry3 objednal, to není možný
Jinak u těchhle motorů EA888 Gen3 se inzeruje moment je někde do 4800 ot/min a max výkon je někde v 6200 ot/min, takže pokud to pánovi nad 4000 ot/min nejede, tak je to rozbitý. Pokud je to zpřevodovaný tak idiotsky, že se tím nedá jezdit po městě, tak to výrobce podělal. Možná právě proto moje auto za studena odmítá táhnout - prostě dokud je motor studenej, tak tam ŘJ palivo necpe. Jo taky mi to umí jet po rovince na 1700 otáček, ale proč bych to proboha dělal?
Jelikož je ten krám čiplý, tak blbě udělaný mapy na těch problémech mohou mít dost zásadní podíl. Pokud to díky "chiptuningu rve do studenýho motoru hodně paliva a hodně vzduchu, aby to už za studena dobře táhlo "vodpsodu", tak se pak nelze divit, že při krátkých poskocích, kdy si majitel toho krámu užívá tolik milovaný krouťák v nízkách otáčkách, leze palivo do oleje.
Pokud to má větší moment, než to původně mělo, tak není divu, že se s tím na dvojku blbě jezdí.
Popisované problémy dost možná nejsou chyba, ale vlastnost chiptuningem dotažená k dokonalosti.
----
Nějak mám pocit, že tu přibývají lidi, kteří si pořídili auto s mastodontím výkonem, používají to místo nákupní tašky a pak se diví, že s tím mají řádově víc problémů, než by měli s korejskou nákupní taškou, která je na tokové poskakování dělaná.
-----
Je kouzelné pozorovat jak milovníci krouťáku vodspoda odmítají připustit, že to má podíl na problémech, kterými VAG motory trpí. Když jedu s kolegou, který si v TDI užívá otáčky kolem 1800 ot/min, tak je mi toho motoru fakt líto, jo ten motor to dává, ale od 2000 otáček zní mnohem jemněji a tolik nevibruje. Ale podruhé prasklej motor a převodovka na odpis s tím určitě nesouvisí ...
Jinak u těchhle motorů EA888 Gen3 se inzeruje moment je někde do 4800 ot/min a max výkon je někde v 6200 ot/min, takže pokud to pánovi nad 4000 ot/min nejede, tak je to rozbitý. Pokud je to zpřevodovaný tak idiotsky, že se tím nedá jezdit po městě, tak to výrobce podělal. Možná právě proto moje auto za studena odmítá táhnout - prostě dokud je motor studenej, tak tam ŘJ palivo necpe. Jo taky mi to umí jet po rovince na 1700 otáček, ale proč bych to proboha dělal?
Jelikož je ten krám čiplý, tak blbě udělaný mapy na těch problémech mohou mít dost zásadní podíl. Pokud to díky "chiptuningu rve do studenýho motoru hodně paliva a hodně vzduchu, aby to už za studena dobře táhlo "vodpsodu", tak se pak nelze divit, že při krátkých poskocích, kdy si majitel toho krámu užívá tolik milovaný krouťák v nízkách otáčkách, leze palivo do oleje.
Pokud to má větší moment, než to původně mělo, tak není divu, že se s tím na dvojku blbě jezdí.
Popisované problémy dost možná nejsou chyba, ale vlastnost chiptuningem dotažená k dokonalosti.
----
Nějak mám pocit, že tu přibývají lidi, kteří si pořídili auto s mastodontím výkonem, používají to místo nákupní tašky a pak se diví, že s tím mají řádově víc problémů, než by měli s korejskou nákupní taškou, která je na tokové poskakování dělaná.
-----
Je kouzelné pozorovat jak milovníci krouťáku vodspoda odmítají připustit, že to má podíl na problémech, kterými VAG motory trpí. Když jedu s kolegou, který si v TDI užívá otáčky kolem 1800 ot/min, tak je mi toho motoru fakt líto, jo ten motor to dává, ale od 2000 otáček zní mnohem jemněji a tolik nevibruje. Ale podruhé prasklej motor a převodovka na odpis s tím určitě nesouvisí ...
Naposledy upravil(a) Shi dne úte dub 21, 2020 22:17, celkem upraveno 1 x.
Re: 1.4 TSI - benzín v oleji
To je čyp na míru dělanej koncerňákům co potřebujou, aby jim to táhlo pořádně vocpoda!
P.S. Zajímalo by mě, jak to jede těch 280 km/h, když to za 4 tis. už nejede...
P.S. Zajímalo by mě, jak to jede těch 280 km/h, když to za 4 tis. už nejede...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: 1.4 TSI - benzín v oleji
kvalitný soft pre tieto TSI dokáže len zopár úpravcov.. a je úplny debilizmus to tam nasoliť zospodu, presne z dôvodov načrtnutých "Shi"..
P.S 280km/h tento motor s bezpečným rozumným chipom nedá.. zo sériových 192ps sa upravuje maximálne k hodnote 225-230ps.. Na dosiahnutie takejto rýchlosti je to výkon nedostatočný, aj keby to dovolilo sprevodovanie. Pokiaľ to niekto dal úplne na krv, tak sa už tu viacerým veciam nedivím.
P.S 280km/h tento motor s bezpečným rozumným chipom nedá.. zo sériových 192ps sa upravuje maximálne k hodnote 225-230ps.. Na dosiahnutie takejto rýchlosti je to výkon nedostatočný, aj keby to dovolilo sprevodovanie. Pokiaľ to niekto dal úplne na krv, tak sa už tu viacerým veciam nedivím.
Re: 1.4 TSI - benzín v oleji
Na má slova vždycky dojde, bohužel.Shi píše:Tohle si snad Jerry3 objednal, to není možný
Re: 1.4 TSI - benzín v oleji
Dovolím si tvrdit, že 420 Nm nelze z motoru 1,8 dostat prostým čipováním ani náhodou!
Re: 1.4 TSI - benzín v oleji
Tipuju že k dosažení 280 km/h by bylo potřeba nejméně 250 koní výkonu. Moje ST má 215k a maximálka leží někde okolo 240. Samozřejmě záleží i na zpřevodování.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: 1.4 TSI - benzín v oleji
Tak pánové, ten s tou jednaosmičkou TSI byl ještě větší blbec než jsme doufali
Pomazal všechny svoje příspěvky.
Holt komu není dáno, ten je blbej....
Pomazal všechny svoje příspěvky.
Holt komu není dáno, ten je blbej....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 1.4 TSI - benzín v oleji
Byl to prostě koncerňák. Pro toho je blbost krédem!
Re: 1.4 TSI - benzín v oleji
Já čekám, kdy se tu objeví Jezevčík a přizná se.
Tohle snad nemůže být nic jiného než recese!
Tohle snad nemůže být nic jiného než recese!
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: 1.4 TSI - benzín v oleji
Dlouhodobě neaditivovaný benzín,krátké jízdy,furt podtočený a 3 měsíční odstávka - tohle žádný TSI nepřežije.Ale stačilo by dát aspoň občas VIF a takhle by to nedopadlo.
O2 FL 09 1.8 TSI 118kW spotřeba oleje 0,5l/10tis.km
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: 1.4 TSI - benzín v oleji
Ja mam 230 koní ( nějaké umřely za tu dobu ) a 3 litr a na tachecu to šlo lehce za 250km/h...
Těch 280 km/h bych mu věřil u 2.0 tsi Seat leon cupra 300 koní a chipnutych na 340 koní a posunuty omezovač...Na netu tak jede 295 na tachu...
Těch 280 km/h bych mu věřil u 2.0 tsi Seat leon cupra 300 koní a chipnutych na 340 koní a posunuty omezovač...Na netu tak jede 295 na tachu...
Re: 1.4 TSI - benzín v oleji
Jenže opakovaný vtip...lefort píše:Já čekám, kdy se tu objeví Jezevčík a přizná se.