Každému co jeho jest, ale aby si se za čas nedivilWHIT3 píše:Za cenu jakou sem ho koupil se vůbec ničeho nebojím.
1.0 MPi CNG citigo/Up
Moderátor: Colommbo
Re: 1.0 MPi CNG citigo/Up
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 1.0 MPi CNG citigo/Up
....a na dvojnásobek zvedne cenu autaMisojogi píše:....a preto tuzim si dat na Matiza LPG ktore mi tiez znizi spotrebu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 1.0 MPi CNG citigo/Up
To je zvláštní. Ve Vídni jsem si žádného výskytu Citigo CNG nevšiml.WHIT3 píše: Auto jezdí velice pěkně, ve Vídni jsou Citiga které mají 300km+ a pořád jezdí! Takže zas taková močka to nebude.
Re: 1.0 MPi CNG citigo/Up
nechystam sa predavat....a na dvojnásobek zvedne cenu auta
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: 1.0 MPi CNG citigo/Up
Přestavěli si plynojemy na baráky, tak se nedivJerry3 píše: To je zvláštní. Ve Vídni jsem si žádného výskytu Citigo CNG nevšiml.
-
- Příspěvky: 68
- Registrován: pon pro 11, 2017 13:56
Re: 1.0 MPi CNG citigo/Up
Tak oni to kolikrát nemusejí mít vzadu vůbec napsané, naopak si lidi mohou tu cedulku sundat, protože CNG jsou dražší a ten nápis může lákat zloděje. Né, že by zloděje citiga zajímaly, ale jde o pocit majitele.Jerry3 píše:To je zvláštní. Ve Vídni jsem si žádného výskytu Citigo CNG nevšiml.WHIT3 píše: Auto jezdí velice pěkně, ve Vídni jsou Citiga které mají 300km+ a pořád jezdí! Takže zas taková močka to nebude.
-
- Příspěvky: 68
- Registrován: pon pro 11, 2017 13:56
Re: 1.0 MPi CNG citigo/Up
Ahoj po delší době! Jak se máte mastnáci?
Na "autě" mám najeto cca 93 tis km, opět se chystám měnit oil a po tom co jsem vyzkoušel všechny doporučované 5w-50 jsem se rozhodl to držet při zemi a podle normy jsem vybral tenhle Q8 Formula Excel 5W-40, https://www.oleje.cz/p/q8-formula-excel ... any--18795. Přijde mi, že je lepší vyměnit častěji, než to najíždět s dražším. Ale to už tu bylo řečeno...
Je tenhle stáčený olej dobrý typ? Vzal bych ho 20l sud, tak ať neobjednávám blbost.
No jinak ekonomika auta je úžasná. Jezdím dlouhodobě za 3,3 kg plynu a to auto nešetřím. Dálnice, kdy se jede pomalu jdou jet za 2,8 kg plynu na sto kilometrů. Takže je to při ceně 25 kaček za kilo plynu cca 0,82-0.7 kč/km. Oproti benzínáku je auto aktuálně v podstatě zaplacené na rozdílu najetých km...
S pozdravem,
Filip
Na "autě" mám najeto cca 93 tis km, opět se chystám měnit oil a po tom co jsem vyzkoušel všechny doporučované 5w-50 jsem se rozhodl to držet při zemi a podle normy jsem vybral tenhle Q8 Formula Excel 5W-40, https://www.oleje.cz/p/q8-formula-excel ... any--18795. Přijde mi, že je lepší vyměnit častěji, než to najíždět s dražším. Ale to už tu bylo řečeno...
Je tenhle stáčený olej dobrý typ? Vzal bych ho 20l sud, tak ať neobjednávám blbost.
No jinak ekonomika auta je úžasná. Jezdím dlouhodobě za 3,3 kg plynu a to auto nešetřím. Dálnice, kdy se jede pomalu jdou jet za 2,8 kg plynu na sto kilometrů. Takže je to při ceně 25 kaček za kilo plynu cca 0,82-0.7 kč/km. Oproti benzínáku je auto aktuálně v podstatě zaplacené na rozdílu najetých km...
S pozdravem,
Filip
Re: 1.0 MPi CNG citigo/Up
Oleje Q8 jsou kvalitní. I díky tomu, že jsou vyrobeny z kuwaitské ropy.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 1.0 MPi CNG citigo/Up
Pokud je mi známo, tak oleje Q8 pro evropský trh pocházejí z rafinérií v Beneluxu, tedy nespíš nejsou vyrobené z kuvajtské ropy.
Re: 1.0 MPi CNG citigo/Up
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 1.0 MPi CNG citigo/Up
Tak je pravda že jsem vycházel z českých stránek Q8Oils, kde psáno že "surovina pro naše výrobky je získávána z jedinečné Kuvajtské ropy". A pak z https://www.weboil.cz/fotky55077/svetmotoru_Q8Oils.pdf Ale přít se nechci, detailně jsem to nezjišťoval.... Ale zřejmě to nic nemění na vysoké kvalitě olejů Q8.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 1.0 MPi CNG citigo/Up
Myslím, že kvalita produktů Q8 tím není nijak ovlivněna.
-
- Příspěvky: 68
- Registrován: pon pro 11, 2017 13:56
Re: 1.0 MPi CNG citigo/Up
No to je tak, jako když si člověk koupí 25 rum. On tam je ten 25 letej, ale jen trošku. Podobně to asi bude s tím Kůwaitem...
Pitris smekám a dík!
Pitris smekám a dík!
Re: 1.0 MPi CNG citigo/Up
Já měl zasej 300RUM, tedy kalibr .30 Remington Ultra Magnum.filip.díky píše:No to je tak, jako když si člověk koupí 25 rum...
Jinak jak vypadá olej po CNG? Já ho u lpg mám po 8tkm pěkně žlutej. Snažím se měnit co nejdříve a ještě proplachuji.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40