Máš pravdu to že jde o CNG s vysokým ročním nájezdem mi uniklo.
Kdybych honil každou korunu, tak bych i u auta na plyn bych ten W5 klidně použil, ale měnil bych olej tak často, že by nakonec u auta s velkým ročním nájezdem dávalo větší smysl použít ten Shell, který bych stejně měnil nejpozději jednou za 10 000 km. Na aditivačním balíčku W5 ušetřit moc nemůže, takže tu nízkou cenu můžou vyčarovat jen levným základovým olejem a ví bůh jak se ten bude chovat v nadstandardně horkém CNG motoru.
Nevím jak moc řeší oxidační stabilitu VW normy, takže bych určitě pošilhával po oleji který navíc plní RN nebo GM normy.
Citigo na dálnici v levém pruhu, to je trochu jako Porsche na Nurburgringu, takže plnění Porsche normy je z pohledu dlouhotrvajícího vysokého zatížení jasnou výhodou.
No a shodou okolností jsme zase u toho Shellu Helix Ultra 5w-40, který plní vše relevantní:
Specifications: API SN/CF; ACEA A3/B3, A3/B4; BMW LL-01; MB approval 229.5, 226.5;
VW 502.00/505.00;
Porsche A40 (dlouhodobé zatížení); Renault RN0700, RN0710 (oxidační stabilita a tepelné zatížení); PSA B71 2296, Ferrari. Meets the requirements of Fiat 9.55535-Z2 and Chrysler MS-10725