Powered by Smartsupp
Domů Technické prostředky a přípravky Přípravky Wynn's Čistič sání diesel a EGR 3 (200 ml, sprej)
Domů Technické prostředky a přípravky Přípravky Wynn's Čistič sání diesel a EGR 3 (200 ml, sprej)

Wynn's Čistič sání diesel a EGR 3 (200 ml, sprej)

Kód produktu: 12633
Wynn's Čistič sání diesel a EGR 3 (200 ml, sprej) Sprej vyvinutý pro čištění systému vzduchového sání všech naftových motorů. Použití: » Pro vzduchové sací potrubí, sací ventily a EGR ventily všech naftových motorů. » Doporučuje se používat při ka...
Více informací
Specifikace

Wynn's Čistič sání diesel a EGR 3 (200 ml, sprej) Sprej vyvinutý pro čištění systému vzduchového sání všech naftových motorů. Použití: » Pro vzduchové sací potrubí, sací ventily a EGR ventily všech naftových motorů. » Doporučuje se používat při každém servisním intervalu k udržení čistoty. » Možnost použití prodlužovaní hadičky (není součástí dodávky) pro dosažení těžko dostupných míst. Návod: A. Čištění sacího potrubí a sacích ventilů 1. Nastartujte motor a nechte ho zahřát. Odstraňte pružnou hadici v systému vzduchového sání, umístěnou mezi turbodmychadlem/mezichladičem a sacím potrubím. 2. Nechte motor běžet při 2000 otáčkách/min. 3. Při zahřátém motoru stříkejte produkt do sacího potrubí. 4. Stříkejte v krátkých intervalech tak, aby se nekontrolovaně nezvýšily otáčky a hlučnost motoru. 5. Při každém nárůstu počkejte, dokud se neobnoví původní otáčky. 6. V případě nutnosti přidejte plyn, abyste předešli zhasnutí motoru. 7. Pokračujte, dokud nespotřebujete celých 200 ml produktu. 8. Poté nechte motor ještě několik minut v klidu běžet. 9. Po této prodlevě sešlápněte 5 až 10krát plyn. Nepřekračujte 3000 otáček/min. 10. Před vypnutím motoru ho nechte ještě alespoň 1 minutu běžet. Motor vypněte. 11. Nasaďte hadici zpět na původní místo. B. Čištění systému vzduchového sání před turbodmychadlem a kompresní částí turbodmychadla. Postupujte stejným způsobem jako v předchozím případě, ale stříkejte produkt před turbodmychadlo. Předtím odstraňte vzduchový filtr, abyste se dostali k této oblasti. C. Preventivní čištění EGR ventilu 1. Jestliže je EGR ventil blízko k bodu vstřikování čisticího produktu, postupujte stejným způsobem jako v případě A. 2. Jestliže je EGR ventil ve větší vzdálenosti od místa vstřikování čisticího spreje, použijte prodlužovaní hadičku (není součástí dodávky) abyste se dostali blíže k EGR ventilu. Pak postupujte stejným způsobem jako v případě A. D. Opravné čištění silně znečištěného EGR ventilu 1. Odmontujte EGR ventil (přírubu). 2. Nastříkejte čisticí produkt přímo na ventil, přírubu a další díly, dokud nejsou dost mokré. 3. Nechte produkt působit několik minut. 4. Znovu nastříkejte na díly, dokud nebudou veškeré nečistoty odstraněny. 5. V případě nutnosti můžete větší nečistoty odstranit hadříkem nebo papírovým ubrouskem. 6. Vysušte díly stlačeným vzduchem, hadříkem nebo papírovým ubrouskem. Kdy aplikovat metody A , B , C » při každém servisním intervalu (15000 až 20000 km) Metoda D » jako prvotní ošetření při potížích vozidel s vysokým počtem najetých kilometrů Vlastnosti: » poskytuje okamžité a účinné čištění systému vzduchového sání a sacích ventilů, EGR ventilu a spojovací hadice mezi EGR ventilem a sacím potrubím » výkonná rozstřikovací tryska pro podporu čisticího účinku » rozpouští gumu, lak, dehet, karbon a usazeniny » jednoduché použití, čištění trvá 5 až 10 minut, minimální potřeba demontáže » obnovuje perfektní proudění vzduchu směrem do spalovací komory » poskytuje pravidelný a stabilní běh motoru » obnovuje a udržuje výkonnost motoru a snižuje spotřebu paliva » odstraňuje problémy se startováním » zlepšuje akceleraci motoru » snižuje emise výfukových plynů

233 Kč
193 Kč bez DPH

Potřebujete poradit?

+420 543 251 596 Po–Pá: 8.00–17.00

Popis produktu

Wynn's Čistič sání diesel a EGR 3 (200 ml, sprej)

Sprej vyvinutý pro čištění systému vzduchového sání všech naftových motorů.

Použití:
» Pro vzduchové sací potrubí, sací ventily a EGR ventily všech naftových motorů.
» Doporučuje se používat při každém servisním intervalu k udržení čistoty.
» Možnost použití prodlužovaní hadičky (není součástí dodávky) pro dosažení těžko dostupných míst.

Návod:
A. Čištění sacího potrubí a sacích ventilů

1. Nastartujte motor a nechte ho zahřát. Odstraňte pružnou hadici v systému vzduchového sání, umístěnou mezi turbodmychadlem/mezichladičem a sacím potrubím.
2. Nechte motor běžet při 2000 otáčkách/min.
3. Při zahřátém motoru stříkejte produkt do sacího potrubí.
4. Stříkejte v krátkých intervalech tak, aby se nekontrolovaně nezvýšily otáčky a hlučnost motoru.
5. Při každém nárůstu počkejte, dokud se neobnoví původní otáčky.
6. V případě nutnosti přidejte plyn, abyste předešli zhasnutí motoru.
7. Pokračujte, dokud nespotřebujete celých 200 ml produktu.
8. Poté nechte motor ještě několik minut v klidu běžet.
9. Po této prodlevě sešlápněte 5 až 10krát plyn. Nepřekračujte 3000 otáček/min.
10. Před vypnutím motoru ho nechte ještě alespoň 1 minutu běžet. Motor vypněte.
11. Nasaďte hadici zpět na původní místo.

B. Čištění systému vzduchového sání před turbodmychadlem a kompresní částí turbodmychadla.

Postupujte stejným způsobem jako v předchozím případě, ale stříkejte produkt před turbodmychadlo. Předtím odstraňte vzduchový filtr, abyste se dostali k této oblasti.

C. Preventivní čištění EGR ventilu

1. Jestliže je EGR ventil blízko k bodu vstřikování čisticího produktu, postupujte stejným způsobem jako v případě A.
2. Jestliže je EGR ventil ve větší vzdálenosti od místa vstřikování čisticího spreje, použijte prodlužovaní hadičku (není součástí dodávky) abyste se dostali blíže k EGR ventilu. Pak postupujte stejným způsobem jako v případě A.

D. Opravné čištění silně znečištěného EGR ventilu

1. Odmontujte EGR ventil (přírubu).
2. Nastříkejte čisticí produkt přímo na ventil, přírubu a další díly, dokud nejsou dost mokré.
3. Nechte produkt působit několik minut.
4. Znovu nastříkejte na díly, dokud nebudou veškeré nečistoty odstraněny.
5. V případě nutnosti můžete větší nečistoty odstranit hadříkem nebo papírovým ubrouskem.
6. Vysušte díly stlačeným vzduchem, hadříkem nebo papírovým ubrouskem.

Kdy aplikovat metody A , B , C
» při každém servisním intervalu (15000 až 20000 km)

Metoda D
» jako prvotní ošetření při potížích vozidel s vysokým počtem najetých kilometrů

Vlastnosti:
» poskytuje okamžité a účinné čištění systému vzduchového sání a sacích ventilů, EGR ventilu a spojovací hadice mezi EGR ventilem a sacím potrubím
» výkonná rozstřikovací tryska pro podporu čisticího účinku
» rozpouští gumu, lak, dehet, karbon a usazeniny
» jednoduché použití, čištění trvá 5 až 10 minut, minimální potřeba demontáže
» obnovuje perfektní proudění vzduchu směrem do spalovací komory
» poskytuje pravidelný a stabilní běh motoru
» obnovuje a udržuje výkonnost motoru a snižuje spotřebu paliva
» odstraňuje problémy se startováním
» zlepšuje akceleraci motoru
» snižuje emise výfukových plynů

Parametry

Hmotnost 0,2 kg

Poradna a informace ze světa maziv

Mazivářské mýty, Mýtus první - kdo a jak vyrábí základové oleje

Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.

Celý článek
Mazivářské mýty, Mýtus druhý - kvalita základových mazacích olejů

Pokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. Týkající se problematiky kvality základových olejů a jejich vlivu na kvalitu motorových olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.

Mazivářské mýty, Mýtus třetí - minerál, polosyntetika, syntetika

Již třetí pokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. V tomto díle se pan Černý zaměřuje na omyly související s označováním olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.

Diskuzní fórum