Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekLiqui Moly Startovací éterový sprej (200 ml) Startovací éterový sprej je založen na kombinaci lehce zápalných látek s antikorozními a dobrými mazacími vlastnostmi. Kód produktu:1085 Použití: » Je určený pro všechny dvou i čtyřtaktní benzinové a dieselové motory. » Pomáhá při těžkostech s nastartováním v důsledku vlhkého počasí, mrazu, slabého akumulátoru, závad v zapalovacím systému nebo vlhkých svíček. » Startovací éterový sprej najde uplatnění u osobních i nákladních automobilů, autobusů, motocyklů, lodních motorů, stavebních strojů, vysokozdvižných vozíků a jiných polních motorových strojů, traktorů, malých obdělávacích strojů, sekaček na trávu, sněžných pluhů, motorových pil, čerpadel, všech typů mobilních agregátů pro pohony, kompresi vzduchu nebo výrobu elektřiny apod. Aplikace: » Startovací éterový sprej se nastříká přímo do vzduchového filtru nebo do sacího potrubí a okamžitě se startuje. » Při startování benzínových motorů se přidá jen trochu plynu, u dieselových motorů se startuje na úplně sešlápnutý plynový pedál. » Žhavicí svíčky a zahřívací lahve nepoužívat. » Za pomoci druhé osoby nebo dálkového ovládání se proces startování zjednoduší, protože se může startovat a zároveň stříkat sprej do filtru. Pozor: » Startovací éterový sprej obsahuje obzvláště lehce zápalné látky. » Proto je v průběhu jeho použití zakázáno kouřit. » Stejně tak se tento prostředek nesmí používat v blízkosti otevřeného ohně nebo jiných zápalných zdrojů.
Liqui Moly Startovací éterový sprej (200 ml)
Startovací éterový sprej je založen na kombinaci lehce zápalných látek s antikorozními a dobrými mazacími vlastnostmi.
Kód produktu:1085
Použití:
» Je určený pro všechny dvou i čtyřtaktní benzinové a dieselové motory.
» Pomáhá při těžkostech s nastartováním v důsledku vlhkého počasí, mrazu, slabého akumulátoru, závad v zapalovacím systému nebo vlhkých svíček.
» Startovací éterový sprej najde uplatnění u osobních i nákladních automobilů, autobusů, motocyklů, lodních motorů, stavebních strojů, vysokozdvižných vozíků a jiných polních motorových strojů, traktorů, malých obdělávacích strojů, sekaček na trávu, sněžných pluhů, motorových pil, čerpadel, všech typů mobilních agregátů pro pohony, kompresi vzduchu nebo výrobu elektřiny apod.
Aplikace:
» Startovací éterový sprej se nastříká přímo do vzduchového filtru nebo do sacího potrubí a okamžitě se startuje.
» Při startování benzínových motorů se přidá jen trochu plynu, u dieselových motorů se startuje na úplně sešlápnutý plynový pedál.
» Žhavicí svíčky a zahřívací lahve nepoužívat.
» Za pomoci druhé osoby nebo dálkového ovládání se proces startování zjednoduší, protože se může startovat a zároveň stříkat sprej do filtru.
Pozor:
» Startovací éterový sprej obsahuje obzvláště lehce zápalné látky.
» Proto je v průběhu jeho použití zakázáno kouřit.
» Stejně tak se tento prostředek nesmí používat v blízkosti otevřeného ohně nebo jiných zápalných zdrojů.
Hmotnost | 0,20 kg |
---|
Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekPokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. Týkající se problematiky kvality základových olejů a jejich vlivu na kvalitu motorových olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.
Již třetí pokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. V tomto díle se pan Černý zaměřuje na omyly související s označováním olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.