Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekLiqui Moly Čistič škrtící klapky (400 ml) Speciální prostředek s obsahem aktivních rozpouštědel určený pro čištění typického zašpinění a nánosů v sání a oblasti škrtící klapky u benzínových spalovacích motorů. Rozpouští a odstraňuje všechny mazlavé nečistoty a usazeniny jako je olej, lepivé pryskyřice apod. Spolehlivě čistí trysky a vnitřní díly sacího systému. Zaručuje funkčnost pohyblivých dílů a snižuje spotřebu pohonných hmot. Použití: » Odstraňuje nečistoty a usazeniny v sacím systému a v oblasti škrticí klapky. » Doporučeno používat pouze v zážehových (benzínových) spalovacích motorech! Vlastnosti: » Rychlé a účinné čištění. » Čištění bez demontáže. » Jednoduché a hospodárné používání. » Doporučený i pro motory s katalyzátory. Technická data: » Báze : směs rozpouštědel. » Vzhled : tekutina / aerosol. » Barva : žlutá. » Vůně : aromatická. » Hustota při +20 °C : 0,87 g/cm3 DIN 51562. Aplikace: » Součástky určené k čištění silně nastříkat v klidovém stavu motoru a nechat čistič 2 – 3 minuty účinkovat. » Následně nastartovat motor a celou čištěnou oblast. » Ještě jednou důkladně nastříkat, a to při udržování středních otáček motoru. » Při extrémním zašpinění celý postup čištění opakovat. Poznámka: » V některých případech je pro lepší aplikaci čističe vhodné použít prodlužovací nástavec stříkací hlavice.
Liqui Moly Čistič škrtící klapky (400 ml)
Speciální prostředek s obsahem aktivních rozpouštědel určený pro čištění typického zašpinění a nánosů v sání a oblasti škrtící klapky u benzínových spalovacích motorů.
Rozpouští a odstraňuje všechny mazlavé nečistoty a usazeniny jako je olej, lepivé pryskyřice apod. Spolehlivě čistí trysky a vnitřní díly sacího systému. Zaručuje funkčnost pohyblivých dílů a snižuje spotřebu pohonných hmot.
Použití:
» Odstraňuje nečistoty a usazeniny v sacím systému a v oblasti škrticí klapky.
» Doporučeno používat pouze v zážehových (benzínových) spalovacích motorech!
Vlastnosti:
» Rychlé a účinné čištění.
» Čištění bez demontáže.
» Jednoduché a hospodárné používání.
» Doporučený i pro motory s katalyzátory.
Technická data:
» Báze : směs rozpouštědel.
» Vzhled : tekutina / aerosol.
» Barva : žlutá.
» Vůně : aromatická.
» Hustota při +20 °C : 0,87 g/cm3 DIN 51562.
Aplikace:
» Součástky určené k čištění silně nastříkat v klidovém stavu motoru a nechat čistič 2 – 3 minuty účinkovat.
» Následně nastartovat motor a celou čištěnou oblast.
» Ještě jednou důkladně nastříkat, a to při udržování středních otáček motoru.
» Při extrémním zašpinění celý postup čištění opakovat.
Poznámka:
» V některých případech je pro lepší aplikaci čističe vhodné použít prodlužovací nástavec stříkací hlavice.
Hmotnost | 0,400 kg |
---|
Článek Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze vyjasňující mýty, které zahalují oblast výroby olejů.
Celý článekPokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. Týkající se problematiky kvality základových olejů a jejich vlivu na kvalitu motorových olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.
Již třetí pokračování seriálu Ing. Jaroslava Černého z VŠCHT v Praze o motorových olejích. V tomto díle se pan Černý zaměřuje na omyly související s označováním olejů. Text je ke stažení také ve formátu PDF.